Dark Saga PL 988650 2103

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 26.11.2012 roku

Wyświetleń 988650

Odpowiedzi 2103

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@up no normalnie wpisujesz z klawiatury po kolei litery B, O, N, O, T, O, L, E, B (nie pamiętam czy z shiftem trzeba) ale tam chyba jest komenda na te 1wsze drzwi do światyni (to te się blokowały), czyli te 'całkiem' wejściowe masz zamknięte?

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tak, były zablokowane te calkiem wejsciowe do swiatyni. Ale juz sobie poradzilem. Z konsola byla wina po mojej stronie - zamiast BONOTOLEB wpisywalem BONOTLEB.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Po wyjściu z jaskini (w której byliśmy po drugi klucz) Miraż atakowany jest m.in. przez mrocznych rycerzy, z tym, że są oni nieśmiertelni. Jest na to jakiś sposób, czy to bug?
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Srebrny miecz/srebrne strzały.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
No tak, racja! Dziękować.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Ktoś może wie poco jest klucz który jest v skrzyni miedzy 1 a 2 poziomem kopalni ? jest on v skrzyni v rogu, naprzeciwko orkom strażnikom.
bo sprawdzałem już tuzin tych skrzyń a wszystkie mam chyba otwarte
 


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Dark Saga PL
#726 2013-02-09, 19:29(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 19:32)
Ktoś może wie poco jest klucz który jest v skrzyni miedzy 1 a 2 poziomem kopalni ? jest on v skrzyni v rogu, naprzeciwko orkom strażnikom.
bo sprawdzałem już tuzin tych skrzyń a wszystkie mam chyba otwarte

Spoiler
To jest klucz (CHYBA) do tej skrzyni kolo zabitego zebacza/bryly srebra w kopalni. Ale nie wiem czy to ten konkretnie, czy to ten klucz na dachu domku Ar-Karaka (na drugim poziomie, od razu od wyjscia od kowala w góre, domek po lewo) bo obydwa klucze mialem w ekwipunku gdy ją otwieralem (A moze jeszcze inny...?). A jak nie to chyba do skrzyni w sztolni.


Swoją drogą - w solucji na stronie macie opisane zadanie ktore nie widnieje w dzienniku, to z przyciskami w obozie ferokijczykow, a nie macie tam opisanego zadania ktore takze nie widnieje w dzienniku, z kuframi w kopalni...
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Ktoś może wie poco jest klucz który jest v skrzyni miedzy 1 a 2 poziomem kopalni ? jest on v skrzyni v rogu, naprzeciwko orkom strażnikom.
bo sprawdzałem już tuzin tych skrzyń a wszystkie mam chyba otwarte

Spoiler
To jest klucz (CHYBA) do tej skrzyni kolo zabitego zebacza/bryly srebra w kopalni. Ale nie wiem czy to ten konkretnie, czy to ten klucz na dachu domku Ar-Karaka (na drugim poziomie, od razu od wyjscia od kowala w góre, domek po lewo) bo obydwa klucze mialem w ekwipunku gdy ją otwieralem (A moze jeszcze inny...?). A jak nie to chyba do skrzyni w sztolni.


Swoją drogą - w solucji na stronie macie opisane zadanie ktore nie widnieje w dzienniku, to z przyciskami w obozie ferokijczykow, a nie macie tam opisanego zadania ktore takze nie widnieje w dzienniku, z kuframi w kopalni...
bo w solucji rosyjskiej to nie zostało opisane jako zadanie, natomiast przyciski są mini-zadaniem

Hoshpack

Hoshpack

Użytkownicy
posty58
Propsy2
  • Użytkownicy

Hoshpack

Dark Saga PL
#728 2013-02-09, 21:48(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 21:49)
Mam pomysł na quest w tym konkursie. Jest to zadanie o dwuch magach którzy potrzebóją naszej pomocy w zamian za stworzenie magicznego pancerza. Zadanie polega na zdobyciu kilku ochraniarzy (za odpowiednią sumę wyporzyczyć kilku wojowników ) dla tych dwóch magów w drodze do miasta lub obozu. Po drodze napotkać można bandytów którzy chcą zabić tych magów, a przed obozem kilku orków. Gdy dotrzemy z nimi do miasta lub obozu wykupieni wojownicy idą z powrotem do miejsca gdzie byli wykupieni a jeden z magów opowie nam, że zna sposób na magiczny pancerz, który nosić ją można tylko wtedy gdy będzie się wojownikiem (czyli nauka broni jedno i dwuręcznej na conajmniej 75% ).Po pierwsze trzeba znależć składniki niezbędne do zmodyfikowania pancerza oraz pancerz, którego żaden z ludzi nie może go uleprzyć.Gdy zdobędziemy te składniki wracamy do maga i idziemy z nim do magicznego kręgu, gdzie uleprzy nam pancerz. Po stworzeniu magicznego pancerza mag uczy nas korzystania z niego i kończymy zadanie. XP 2500 :lol:

Zapomniałen napisać że jest to konkurs z http://thedarksaga.cba.pl/news.php dotyczący dodatku do Dark Sagi, który prawdopodobnie ukaże się pod nazwą Wrota Chaosu.
 

Alembik_Vina

Alembik_Vina

Użytkownicy
posty76
Propsy17
  • Użytkownicy
No. Wreszcie ukończyłem grę. ponad 68h grałem :)  Tak z ciekawości zapytam o trzy rzeczy, których nie rozgryzłem:
1. Na wyspie są poukrywane takie kolumny z dvwigniami. Jedna napewno jest na tej wysepce z bandytami i posągiem Innosa. Druga jest na tej plazy na której rozbili się paladyni. Wydaje mi się, ze mogły być jeszcze jakieś, ale nie jestem pewien. Czy one do czegoś słuzyły? Moze otwierały jakieś ester eggi?
2. znalazłem dwa fragmenty klucza wyglądające jak figurki innosa. jedna się nazywa 'dziwny klucz' a druga 'niezwykły klucz'. Jedną z nich znalazłem z tyłu za wyspą na której ukrywa się kucharz. właśnie po tej stronie gdzie jest ta jaskinia. Chatkę na wodzie w której jest ukryty klucz wypatrzyłem ze szczytu latarni morskiej. No więc do czego jest ten klucz? Co otwiera?
3. W obozie paladynów jest jakiś magazyn i zagadka z trzema posązkami. Jak ją rozwiązać? Próbowałem wszelkich kombinacji, ale drzwi zawsze się zamykały...
4. U Gerarda w jaskini, nad posągiem Beliara tkwi skrzynia z której unosi się czarny dym (znaczy się jest w niej coś fajnego) Ale skrzynia jest zawieszona w takim miejscu ze nie da się do niej podejść. Domyślam się ze jest jakiś przełącznik, zeby opuścić tą skrzynię. Wie ktoś coś o jego połozeniu?
5. Pod sam koniec gry Miraz mówił ze Marik jest Mrocznym, ale nie miałem juz zadnego dialogu ani z Marikiem ani v Mirazem i nie walczyłem z nimi. Tylko wyciągnąłem miecz i włączyło się outro. To normalne? A jeśli nie to wytłumaczcie o co chodziło, bo na koniec jest sugestia jakoby Miraz był Mrocznym.
6. Wie ktoś jaka jest kombinacja aby dostać się do podziemi fortecy? Tego nie było w poradniku a miejsce zostawiałem na koniec. Było tam coś ciekawego w ogóle?

To tyle z pytań. Byłbym wdzięczny za odpowiedzi, aby móc spokojnie odinstalować grę i zacząć się psychicznie przygotowywać do Returninga ^^
Mod spodobał mi się prawie tak bardzo jak dodatek - Noc Kruka. Postawił bym go nawet na równi z dodatkiem, ale nie usatysfakcjonowało mnie zakończenie. To znaczy niezupełnie zakończenie, ale końcówka. Kiedy wyrznąłem orków gra zaczęła się juz robić tylko coraz bardziej nudna i zmudna. Moze nie ze względu na poziom nowych lokacji, bo kraina umarłych i świątynia czaszki fajnie się prezentowały. Ale włączyło mi się jakieś takie poczucie bezsensu działania. Po pierwsze nie musiałem juz się nic uczyć i punkty nauki gniły w oknie statystyk postaci, po drugie czułem ze wszystko jest wybite, wyzbierane i zbliza się nieuchronny koniec.
Dziękuję tylko twórcom za to ze przynajmniej w Świątyni Czaszki jest w miarę kojąca muzyka i tak przechodząc przez tą świątynię stresowałem się, jak to czynię zawsze kiedy gra się kończy. a w ogóle to muzyka w niektórych momentach nie podobała mi się. Była naprzykłąd taka nieprzyjemna niepokojąca i głośnia muzyka, kiedy przechodziło się przez las z piratami myśliwymi i wkurzał mnie ten moment, kiedy w tym soundtracku było jakieś takie p***nięcie, taki jakby wjazd i zjazd, taki akord. I ten akord strasznie nieprzyjemny, przynajmniej dla mnie.
A czasami jeszcze w niektórych miejscach panowało takie basowe buczenie i te buczenie równiez nieznośne dla zmysłu słuchu. Jeśli chodzi o muzykę w tym modzie to momentami jest prawie tak dobra jak muzyka z Nocy Kruka (Obóz paladynów, ferokijczyków) a momentami przytłaczająca jak ta z lasów. A jeszcze czasami muzyka potrafi dwukrotnie się puścić na siebie nałozona, wtedy trzeba zapisać i wczytać grę inaczej łepetyna zaczyna boleć po 10 sekundach...
Nie wiem czy jako plus czy jako minus uznać dzwięki wydawane przez zombie czy tez dziwne chichoty niewiadomego pochodzenia przy rozdrabniaczu. One ze tak powiem trochę schizowały, ale przynajmniej jak się opuściło cmentarz czy fortecę to odczuwało się ulgę.

Ogólnie mod uwazam za najlepszy jaki do tej pory wyszedł. Napewno do plusów nalezy pełność świata, mnogość zagadek, skrytek, ester eggów, ciekawe zadania poboczne, poziom trudności. Plusem jest równiez system finansowy, który sprawił ze do końca gry miałem trudności ze zdobyciem złota. Właściwie przez całą grę miałem go tylko na biezące potrzeby, których ilość narastała płynnie ze zdobywaniem nowego złota. Czyli tak jak w prawdziwym zyciu :D  
Minusy to z pewnością te kawałki sountracków, które zamiast budować nastrój powodują ból głowy z powodu nadmiaru uzytych basów :)  Niektóre umiejętności jak walka dwoma mieczami, walka z tarczą okazują się nieprzydatną stratą PN. Minusem jest dla mnie pogrom kopalni. Uwazam ze przynajmniej paru niewolników powinno przezyć z włączoną nieśmiertelnością. Jak choć by przywódca buntu - Draks, ale przydało by się zeby przezyła spora ilość niewolników i aby mieli coś na ten temat do powiedzenia tak jak to miało miejsce w G3. No i moze jeszcze potwór - straznik krypty jest za słaby a kraur i karakus mają według mnie zbyt wysoki współczynnik obrony a zbyt niski współczynnik ataku.
Ale właściwie takie błędy to nic.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Gratulacje przede wszystkim  :wink:  

1,2,3,4 - też nie znalazłem odpowiedzi.
5 -
Spoiler
(powinna być długa rozmowa), że jeden Miraż to ten dobry, drugi zły. Ten, z którym chodziłeś to zły, dobry ma szatę jak Gerard (z naramiennikami). Marik jest sługą Mrocznego (zginął w kopalni, pewnie został ożywiony stając się jakby nieumarłym sługą). Zjawia się Borys. Marik zwraca się do niego: "Panie". Mroczym okazuje się... Borys! Zjawiają się paladyni i myśliwi, oraz słudzy Mrocznego. Oni sobie spokojnie walczą (wszyscy są nieśmiertelni). Lecisz do miecza, niszczysz go... Nieprzytomny pojawiasz się na zrujnowanej plaży piratów. Spotykamy Beziego i jego przyjaciół. Gadamy z wszystkimi, płyniemy z Bezim. KONIEC!
6. A w czym problem? W budynku z kilkoma nałożonymi na siebie pentagramami schodzisz w dół i jesteś.

Jeśli chodzi o muzykę to owszem, czasami nakładają się na siebie. Autorzy nie żałowali graczom emocjonujących soundtracków i dzwięków. Królestwo Śmierci, fort, cmentarz, krzyki zombie, a przede wszystkim Jaskinia Jęczących(?) Dusz - taki klimat z horroru, ale muzyczka z fortu jakoś mi się spodobała. Tych śmiechów też nie zrozumiałem. Może rozmowy kopaczy? Ale np. jak masz noc i jest tam pusto? Yyyy... Czasami, gdy byłem afk, a soundtrack dalej leciał, to słychać było taki dziwny dźwięk, jakby sobie ktoś motorkiem gazował :D
Również się zawiodłem śmiercią Draksa, ale z drugiej strony, byłoby tak "niesmacznie" gdyby on, paladyn i przywódca buntu przeżył, gdy za choćby jego wolność tylu niewolników straciło życie.

Kraur i karakus, owszem, mają zbyt wysoką obronę. Stoisz i bijesz, stoisz i bijesz, stoisz i bijesz. W dodatku ciągle tego samego  :ayfkm:
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Dark Saga PL
#731 2013-02-10, 02:45(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 02:48)
@up    Alembik_Vina

1. Tak, po uruchomieniu ostatniej dźwigni przenosiło bohatera do easter-eggowego miejsca :D  ; kolejna jest pod mostem do Świątyni czaszki, następna nad wejściem do ruin świątyni w obozie paladynów i ostatnia jest w ruinach fortecy umarłych, w jednej z wież na dole( jak się wchodziło od strony obozu orków to w prawo)
2. W krainie podróżnika, był pewien 'ołtarz' z 2ma kamieniami obrotowymi, dzięki tym kluczom można się przenieść do krainy Arcade (coś a'la z Avatara, platformówka przeskakuje się z różnych skał na inne-można tam znaleźć lodowy miecz 1h i jakąś tarczę, na którą ja chyba się nie natknąłem-ktoś pisał parę postów wcześniej)
3. Trzeba pokombinować i patrzeć jak się przesuwają drzwi po obróceniu odpowiednich posążków- właściwa kombinacja pozostawia otwarte drzwi całkowicie(nawet po wejściu do środka się nie zamykają za nami)-jednakże nie pamiętam tej kombinacji; jeśli ją gdzieś zapisałem, to przy znalezieniu podam w temacie
4. Przełącznik jest bodajże niedaleko pulpitu z księgą (bodajże czaszka, ale on otwiera coś innego chyba); aby skrzynia spadła, trzeba przekopać wszystkie czaszki w pobliżu pieca (ten teren jest odgrodzony)
5. Po wyciągnięciu miecza, powinno przenieść Cię na piaszczystą plażę (tam także jest tam możliwość odkrycia kolejnego easter-egga-jest on w miejscu, gdzie był easter-egg związany z dźwigniami) i spotkałbyś się z załogą wracającą z wyspy Irdorath (oryginalny gothic2) pogadałbyś nimi i dopiero włączyło by się outro ; dziwne albo ja nie pamiętam Korek193, żeby po rozmowie z Mirażem słudzy i paladyni się bili itd.
6. Podziemia fortecy? chodzi o fort umarłych z harpiami i szkieletami? tam trzeba było uruchomić zielone światło z wieży po lewej (jak się wchodzi od strony obozu orków), jak światło poleci do sąsiedniego budynku, trzeba w nie strzelić z łuku lub kuszy (raz lub dwa) i poleci do wieży drugiej (w jej dolnej części właśnie, jest jedna z dźwigni do easter-egga ze statkiem :D ), trzeba wejść w to światło, a później przekręcić kołowrót i znów wejść w poświatę i 2gi budynek jest otwarty, a tym samym można się dostać do podziemi; w podziemiach jest trochę przydatnych itemów, na pewno warto się tam wybrać ;)

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Nie kojarzysz walki? Zamieszczam screeny poniżej.
Spoiler










 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Dark Saga PL
#733 2013-02-10, 13:45(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 13:52)
Jest problem. Po zabiciu kamiennych strażników  w Świątyni Czaszki zamyka mi się korytarz po lewej stronie (ten, który prowadzi do lodowego golema i górnego korytarza, do którego nie mogę już wrócić). Jest na to jakiś kod?
 

Alembik_Vina

Alembik_Vina

Użytkownicy
posty76
Propsy17
  • Użytkownicy

1. Tak, po uruchomieniu ostatniej dźwigni przenosiło bohatera do easter-eggowego miejsca :D  ; kolejna jest pod mostem do Świątyni czaszki, następna nad wejściem do ruin świątyni w obozie paladynów i ostatnia jest w ruinach fortecy umarłych, w jednej z wież na dole( jak się wchodziło od strony obozu orków to w prawo)
Ja do tego ester eggowego miejsca trafiłem poprostu skacząc po skałach, dzwignie znalazłem prawie wszystkie ta w forcie tez mi się przypomniała. Nie udało mi się jednak dostać nad daszek świątyni, chociaz próbowałem tam wlezć wiele razy. A to dlatego, ze uroiła mi się przed drzwiami świątyni jakaś kobieta, która zniknęła nagle i pomyślałem, ze moze następne zadanie z duchem się szykuje :D  

2. W krainie podróżnika, był pewien #msg1070571ołtarz#msg1070571 z 2ma kamieniami obrotowymi, dzięki tym kluczom można się przenieść do krainy Arcade.
Byłem tam faktycznie, choć nie wiedziałem ze to dzięki tym kluczom.

Jeśli chodzi o pozostałe to juz nie będę wracał do podziemii fortu ani otwierał tych zagadek u paladynów i Gregora. Myślałem wtedy ze to coś fabularnego te dzwignie i zagadka u paladynów i podziemia fortu, więc nie chciałem nic schrzanić. Mozliwe przeciez ze za jakieś 2 lata pojawi się dodatek i będzie okazja wtedy dostać się do tych miejsc. Wielkie dzięki za odpowiedzi.
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Dark Saga PL
#735 2013-02-10, 14:04(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 14:10)
Nie kojarzysz walki? Zamieszczam screeny poniżej.
Spoiler










no teraz coś mi świta trochę, dawno grałem :P
@Alembik_Vina  ja po skałach to się do podróżnika mogłem co najwyżej dostać bez gadania z Hartem, a wchodziłem od drugiej strony fortecy umarłych, bo trzeba było się dostać do piedestału z demonem jakoś :P ; a do statku nie mogłem jakoś trafić

Jest problem. Po zabiciu kamiennych strażników  w Świątyni Czaszki zamyka mi się korytarz po lewej stronie (ten, który prowadzi do lodowego golema i górnego korytarza, do którego nie mogę już wrócić). Jest na to jakiś kod?
gdzie tam w świątyni czaszki lodowy golem? :D

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Dark Saga PL
#736 2013-02-10, 15:03(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 15:05)
Za mostem, przed którym zostawia nas Miraż są trzy wejścia. Całkiem od lewej jest jaskinia z kilkoma przełącznikami do przesunięcia i potem, również po lewej, jest jedno zamknięte wejście i po prawej również jedno zamknięte. Prawe otwieramy po przesunięciu wszystkich przełączników, a lewe otwiera się, gdy wrócimy z jaskini, w której był drugi klucz (na zewnątrz). I tam jest ten golem, który ma  w sobie klucz.
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Dark Saga PL
#737 2013-02-10, 15:22(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 15:22)
Za mostem, przed którym zostawia nas Miraż są trzy wejścia. Całkiem od lewej jest jaskinia z kilkoma przełącznikami do przesunięcia i potem, również po lewej, jest jedno zamknięte wejście i po prawej również jedno zamknięte. Prawe otwieramy po przesunięciu wszystkich przełączników, a lewe otwiera się, gdy wrócimy z jaskini, w której był drugi klucz (na zewnątrz). I tam jest ten golem, który ma  w sobie klucz.
na to kodu twórcy nie podawali, zawsze możesz pokazać save, albo wczytać wcześniejszy

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Wczytywałem wcześniejszy, ale jak się cofam to ciągle zastaję zamknięte przejście. Tak wygląda save. http://www.speedyshare.com/zczCp/savegame4.rar
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Wczytywałem wcześniejszy, ale jak się cofam to ciągle zastaję zamknięte przejście. Tak wygląda save. http://www.speedyshare.com/zczCp/savegame4.rar
daj wcześniejsze sav#msg1070615y


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry