Dark Saga PL 343417 2077

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 26.11.2012 roku

Wyświetleń 343417

Odpowiedzi 2077

Baggio

Baggio

Moderator działu
posty965
Propsy425
ProfesjaGracz
  • Moderator działu

Baggio
Moderator działu

Dark Saga PL
2012-11-26, 19:21(Ostatnia zmiana: 2019-05-09, 21:35)

Dark Saga PL


Opis modyfikacji:

Mod opowiada o losach nowych bohaterów - Alasterze i jego przyjacielu Mariku. Obydwaj są poszukiwaczami przygód, z natury awanturzyści. Swoje próżne życie w Vengardzie postanowili urozmaicić wielką podróżą, celem której było poszukiwanie pradawnego skarbu. Nie powiedziałbym, że wszystko im wyjdzie zgodnie z początkowym planem, ale przygód mają pod dostatkiem, a nawet więcej.

Oto niewielki fragment z dziennika Alastera opowiadająca o początku przygody:
Po raz pierwszy legendę o Czarnym Mieczu — źródle potężnej magii — usłyszałem w portowej knajpie w Vengardzie, stolicy Myrtany. Opowiedział ją nam podpity pirat i nie byliśmy skłonni wierzyć w pijackie brednie, ale później słyszałem o tej broni znów i znów, od różnych ludzi, i powoli zaczynało być dla mnie jasne, że taki miecz naprawdę istnieje, ale nikt z tych, którzy wybrali się na jego poszukiwania, nie powrócił. To rodziło jeszcze więcej plotek i domysłów. Pewnego dnia w nasze ręce trafiła mapa z miejscem, w którym może znajdować się pradawna świątynia, gdzie według opowiadań był pochowany miecz wraz z jego poprzednim właścicielem. Poszukiwacze skarbów, tacy jak my, po prostu nie mogli nie udać się na poszukiwania. Gdybym tylko wiedział, gdzie doprowadzą mnie te poszukiwania, pewnie bym spalił mapę, ale bogowie przygotowali mi zupełnie inny los…

Alaster, otrzymawszy mapę, wyruszył na wyspę, na której znajdowała się Świątynia Czaszki. Ale podli piraci wciągają go w pułapkę. Po nieudanej bitwie i próbie ratunku wraz z Marikiem trafiają do niewoli, następnie wysyłają ich do kopalni, gdzie panują surowe zasady i gdzie życie każdego jest warte nie więcej niż parę kawałków rudy. Czy zdołają się oni wydostać stamtąd i znaleźć pradawne ostrze, dowiemy się akurat, przechodząc modyfikację.

W modzie czeka na nas wielka wyspa, na której toczy się akcja moda. Oto co o niej mówią kronikarze:
Ta wyspa jest wspaniała ze względu na swoją starożytną kulturę, pozostałością cywilizacji niegdyś wielkiego narodu — ferokijców. Oprócz tego zachowały się tu ogromne zasoby magicznej rudy, której potrzebują zarówno paladyni króla, jak i wojowniczy orkowie. W centrum wyspy znajduje się Świątynia Czaszki, a nieopodal wejście do ogromnej kopalni, gdzie pod kontrolą orków setki niewolników wydobywają rudę. Piraci, obozujący na jednej z plaż, zajmują się akurat polowaniem na statki, a ci nieszczęśnicy, którzy trafiają do niewoli, są sprzedawani orkom w zamian za złoto i muszą dla nich niewolniczo pracować.
Resztki ferokijców chowają się w lasach na wyspie w swoim tajnym obozie. Zostało ich niewielu, ale są niezłomni i żywią nadzieję pozbyć się najeźdźców z własnego domu.


Cechy:

Spoiler

W modyfikacji stworzono kilka oddzielnych lokacji:
  • duża wyspa
  • trzy poziomowa kopalnia niewolników
  • podziemia starożytnego fortu
  • Świątynia Czaszki
  • oraz kilka niedużych lokacji

Pięć frakcji z różnymi ścieżkami questów, do każdej z nich można i trzeba wstępować:
  • niewolnicy
  • najemnicy orków
  • myśliwi-ferokijcy
  • paladyni
  • piraci

Dodano także nową broń i amunicję:
  • Dodano nową broń z unikalnymi modelami
  • Dodano nowe zbroje
  • Wymodelowano tarcze i miecze do lewej ręki dla odpowiednich umiejętności

Wprowadzono nowe umiejętności:
  • Rzemieślnicze - Przetapianie, Wydobywanie, Garbarstwo
  • Bojowe - Dwa miecze, Władanie tarczą, Orkowa broń
  • Teraz proces wytwarzania strzał i bełtów ma pełen cykl produkcji

Dodano szereg nowych potworów:
  • Strażnik krypty, Rudogryz, Kraur i jego kuzyn Karakus, Goblin-berserker, Zając, Królowa pełzaczy (drastycznie różni się od tej z Gothic 1), Pirania. Dodano także nowe potwory bez oryginalnych modeli: Wichrowy golem, Wąż błotny, Wilk-ożywieniec i kilka innych.

Stworzono ogromny zbiór nowych animacji:
  • dla orków - teraz mają praktycznie takie same animacje, jak i ludzie
  • dla ludzi - dodano zarówno pojedyncze animacje, jak i te wchodzące w relacje z nowymi obiektami w świecie
  • nowe potwory, co jest oczywiste, mają swoje zestawy animacji
  • niektóre stare potwory również nie umknęły naszej uwadze
  • chcielibyśmy osobno wymienić animacje stworzone dla nowych umiejętności: Władanie tarczą, Dwa miecze, Orkowa broń

Zmiany w interfejsie gry:
  • Dokonano niewielkiego odświeżenia interface'u, a dokładniej zmieniono menu dziennika i okno statystyk postaci. Umiejętności bohatera zostały podzielone na dwie grupy: Rzemiosło i Bojowe
  • Wprowadzono wielostronicowe księgi; w ich opisach w ekwipunku widnieje właściwość: Ilość stron. Do poruszania się pomiędzy stronami należy wykonać następujące działania: Wciskasz i przytrzymujesz (nie puszczasz) «Akcja» [domyślnie PPM] i wciskasz klawisz «Do przodu» [domyślnie UP lub W], następnie, wciąż trzymając przycisk «Akcja», znowu wciśnij klawisz «Do przodu». Scenariusz liczy około 300 stron tekstu, zawierający ponad 90 zadań. Średni czas na przejście moda ze wszystkimi zadaniami wynosi około 40 godzin grania.

Intro:

https://www.youtube.com/watch?v=gMlfKq_7DeU

Screeny:

Spoiler








Instrukcja instalacji:

Spoiler

  • Zainstaluj oryginalną wersję gry Gothic 2: Noc Kruka.
  • Zainstaluj Dark Saga 1.0.4.0 w wersji rosyjskiej.
  • Zainstaluj wersję raportową 2.6.0.0-rev2 (fix) oraz Gothic Starter 2.8
  • Zainstaluj Gothic 2 NOTR Systempack 1.7
  • Zainstaluj spolszczenie The Dark Saga PL


Strona projektu polonizacji: http://thedarksaga.pl


DOWNLOAD:

 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc, jest problem idę do jaskini w której ma być topór vaka no ale go tam nie ma mimo ze bardzo dokładnie ja przeszukam, jakies sugestie ? Lub moze dokladne polozenie bo w miejscu o ktorym mowi solucja nie ma go no chyba ze jest gdzies dokladnie ukryty
 

Alaster

Alaster

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam , Ja mam pytanie z koleji czy jest możliwe przywołanie jakąś komendą orka Pakara ? Ponieważ mam buga , a mianowicie owy ork zniknął ze swojej chaty i nigdzie go nie mogę znaleść co uniemożliwa mi wyjście z komaplni a zarazem dlaszą rozgrywkę prosze o pomoc.
 

KacperG2

KacperG2

Użytkownicy
posty30
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam , Ja mam pytanie z koleji czy jest możliwe przywołanie jakąś komendą orka Pakara ? Ponieważ mam buga , a mianowicie owy ork zniknął ze swojej chaty i nigdzie go nie mogę znaleść co uniemożliwa mi wyjście z komaplni a zarazem dlaszą rozgrywkę prosze o pomoc.

Powinien być w swojej chacie, a jeśli go nie ma to na samym dole obok orków Ish - Tara i Ur- taka, jeśli go tam nei ma to masz jakiegoś buga, a konsola ani żadne na niego kody nie działają,
 

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty58
Propsy8
  • Użytkownicy

Andre202

Dark Saga PL
#4 2012-11-27, 15:41(Ostatnia zmiana: 2012-11-27, 16:10)
Witam, czy istnieje możliwość dostać się w sztolni do pomieszczenia, które jest za kratą? Odblokowuje to jakaś dźwignia, ukryty przełącznik? Mam na myśli to pomieszczenie które znajduje się od razu od wejścia w lewo.

P.S. czy to normalne, że ukryte przejście na wolność w sztolni niespodziewanie się zawala i Draks informuje mnie, że jedyną możliwością wyjścia z kopalni jest wkupić się w łaski orków i zostać ich najemnikiem? W solucji nic na ten temat nie piszą :O
 

Alaster

Alaster

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
No to w takim razie wystąpił jakiś bug , bo przeszukałem całą kopalnie , wszystkie chaty i nigdzie go nie ma ... W zaistniałej sytuacji mógłby mi ktoś udostępnić swojego sava z momentu tuż przed wyjściem z kopalni ( wykonane wszystkie zdania ) i postacią najlepiej wykierunkowaną na zręczność . Jeśli tak to z góry dziękuje , jeśli ktoś może pomóc proszę o kontakt.
 

KacperG2

KacperG2

Użytkownicy
posty30
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam, czy istnieje możliwość dostać się w sztolni do pomieszczenia, które jest za kratą? Odblokowuje to jakaś dźwignia, ukryty przełącznik? Mam na myśli to pomieszczenie które znajduje się od razu od wejścia w lewo.

P.S. czy to normalne, że ukryte przejście na wolność w sztolni niespodziewanie się zawala i Draks informuje mnie, że jedyną możliwością wyjścia z kopalni jest wkupić się w łaski orków i zostać ich najemnikiem? W solucji nic na ten temat nie piszą :O

Te kraty otworzą się wraz z postępem fabuły, a to zawalenie jest u każdego :D
 

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Bardzo fajny modzik ;) polecam
Po nowym patchu będzie to najbardziej dopracowany mod i jedyny który w pełni przejdę po podróżniku. Rosjanie to jednak bardzo dobre mody robią, albo inaczej. Chce im sie.
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty400
Propsy85
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

xendix

Dark Saga PL
#8 2012-11-27, 16:42(Ostatnia zmiana: 2012-11-27, 18:12)
co do błędu opisanego w poprzednim temacie też u mnie wystąpił,zalecam zainstalowanie g2mdk oraz reinstal gothica jeśli to nie pomoże zmienić w zgodnościach aplikacji na działanie zgodnie ze starszą wersją systemu windows.

kto może nauczyć siły w kopalni?
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty653
Propsy203
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc, jest problem idę do jaskini w której ma być topór vaka no ale go tam nie ma mimo ze bardzo dokładnie ja przeszukam, jakies sugestie ? Lub moze dokladne polozenie bo w miejscu o ktorym mowi solucja nie ma go no chyba ze jest gdzies dokladnie ukryty
Też długo się męczyłem, topór znajduje się w głębi przed wejsciem do komory z Gererdem stoją tam dwa słupy topór Vak-a znajduje sie przed lewym słupem przed komorą.

A teraz moje pytanie jak przełaczyć okno statystyk. Czasami widzę okno z umiejętnością walki orężem a czasami okno z pozostałymi umiejętnościami ? Sa na to konkretne przyciski ?
Znalazłem również dziennik Garda w oknie ekwipunku pisze, że ma dwie strony. Jak wyświetlić drugą ?
W jednym zadaniu w nagrodę otrzymałem pradawną tabliczkę która podniosła mi pradawna wiedzę i ochronę przed magią o 1 czy jest to jakoś rozwinięte ? czy to tylko jakiś niedokończony projekt ?
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty537
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Dark Saga PL
#10 2012-11-27, 18:30(Ostatnia zmiana: 2012-11-27, 18:31)
no brak mi słów, wszystko jest w plikach tekstowych dołączonych do spolszczenia, zamiast zadawać ciągle pytania, może warto skorzystać z tego co jest? w dodatku jest solucja na stronie oficjalnej polonizacji...
tak, pradawna wiedza to coś niedokończonego prawdopodobnie

KacperG2

KacperG2

Użytkownicy
posty30
Propsy1
  • Użytkownicy

KacperG2

Dark Saga PL
#11 2012-11-27, 18:59(Ostatnia zmiana: 2012-11-27, 19:02)
Już załatwione
 

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty58
Propsy8
  • Użytkownicy

Andre202

Dark Saga PL
#12 2012-11-27, 19:12(Ostatnia zmiana: 2012-11-27, 20:02)
@Jakub91

Między oknem statystyk broni a reszty umiejętności przenosimy się za pomocą strzałki w lewo/prawo + klawisz enter


Pobiłem Ushaka (nie było łatwo!) po czym zagadał do mnie Pakar i kazał mi się z nim zobaczyć na drugim piętrze jak tylko porozmawiam z Ushakiem. Problem w tym, że... Ushak nie ma ochoty ze mną rozmawiać i nazywa mnie śmierdzącą morą :D  Co zrobiłem nie tak? Dodam że zaatakowałem go bez uprzedzenia :p
 

Alaster

Alaster

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Poratuje ktoś tym savem ? byłbym niezmiernie wdzięczny :)
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty508
Propsy90
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Orientuje się ktoś, jak długo można przebywać poza obozem orków, żeby później Tars się nie czepiał? Dostałem już od niego ostrzeżenie.

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Orientuje się ktoś, jak długo można przebywać poza obozem orków, żeby później Tars się nie czepiał? Dostałem już od niego ostrzeżenie.

U mnie to po prostu jest ta sama gadka za kazdym razem a zadnych konsekwencji nie ma wiec mysle ze to jest tak o
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty508
Propsy90
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, myślałem, że następnym razem mnie zabije. Kiedy ukraść tarczę paladyna ze straganu? W solucji napisano, że w nocy, ale kiedy konkretnie? Tam cały czas stoi jakiś ork.

TheKubaTM

TheKubaTM

Użytkownicy
posty44
  • Użytkownicy
Dzięki, myślałem, że następnym razem mnie zabije. Kiedy ukraść tarczę paladyna ze straganu? W solucji napisano, że w nocy, ale kiedy konkretnie? Tam cały czas stoi jakiś ork.
Ja zrobiłem tak.Przespałem się do 21:00 odwróciłem tego orka w strone areny jedyny strażnik !!!Użyłem skradania spieprzyłem przespałem się do 8:00 i powiedziałem Francisowi że mam tarcze.
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty400
Propsy85
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
wie ktoś może gdzie znajduje się kamień w sztolni o którym mówił draks?
jak dostać się do dalszych tunelów w sztolni?
 

Dariusz

Dariusz

Użytkownicy
posty190
Propsy15
  • Użytkownicy

Dariusz

Dark Saga PL
#19 2012-11-28, 11:15(Ostatnia zmiana: 2012-11-28, 11:27)
Cytat: xendix#msg date=1354097702img src=\'[url
http://themodders.org/public/style_emoticons/[/url]<#EMO_DIR#>/smile.gif\' class=\'bbc_emoticon\' alt=\':)

panowie mam ogromny problem :/ wykonalem wszystkie zadania poza tym z niewolnikami ktorych musze znalezc , nie ma ich nigdzie a jak ogladalem wideo-poradnik to tam leza w tym miejscu co otrzymalem zadanie martwi niewolnicy ,u mnie oni stoja sobie o.o a poza tym nie ma ich nigdzie ;/ raczej nie da sie nic z tym zrobic takze bardzo bym kogos prosil o save przed bezposrednim wyjsciem z kopalni ... nie mam sily juz zaczynac od poczatku :/
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry