Pytanie odnośnie możliwości zarobku 9780 34

O temacie

Autor Remix

Zaczęty 13.11.2012 roku

Wyświetleń 9780

Odpowiedzi 34

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Siemka, temat może was przyciągnął ale nie wiedziałem jak nazwać temat który opisze mój problem.

A więc, czy nie miejąc 16 lat, można legalnie pobierać korzyści finansowe za np. konfiguracje VPS, napisanie jakiegoś skryptu, progrsmu, strony itp. I jeśli można to ile najwięcej??
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak, w sumie kwota nieograniczona - kwestia umowna z klientem, jednak z tego co mówisz chcesz działać jako jakiegoś tam rodzaju działalność, która musi być zarejestrowana na osobę pełnoletnią.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sratytaty... Kto ci udowodni że prowadzisz działalność? Po co dobrowolnie pakować się w podatki?
Olej ziomuś, rób swoje.

@down: A co, nie umiesz ściemniać?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kto ci udowodni że prowadzisz działalność?
Życzliwych ludzi nie brak, szczególnie w Polsce.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Życzliwych ludzi nie brak, szczególnie w Polsce.                                        

Mówisz to w oparciu o jakieś wydarzenia z swojego życia, czy tylko tak sobie pierdolisz? :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Aha...Ale gdyby ktoś tylko od czasu do czasu się do mnie zgłosił o napisanie jakiegoś skryptu to mogę wziąść za to pieniądze bez działalności?? (To się chyba nazywa zarabianie dorywczo :D )
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Ale gdyby ktoś tylko od czasu do czasu się do mnie zgłosił o napisanie jakiegoś skryptu to mogę wziąść za to pieniądze bez działalności??
a wpiszesz to do pitu?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Pytanie odnośnie możliwości zarobku
#7 2012-11-14, 08:00(Ostatnia zmiana: 2012-11-14, 08:01)
Od czasu do czasu naprawiałem komputery dla różnych ludzi, brałem forsę. Policja nie wbiła mi się do mieszkania, nie powybijała mi piszczeli z rąk wiodących, zus nie utopił mnie w długach a straż miejska nie dorzuciła kary porządkowej. Pozdrawiam i polecam, nie tylko świetna zabawa i forsa ale również doświadczenie i w sumie może jakiś fejm (strona podpisana 'wykonano przez' czy coś). Żaden tusk, grom, krus czy zus Ci tego nie będzie zabraniał, wierz mi :D


...a odpowiadając na pytanie to nie, nie można tego robić chyba "legalnie". Z drugiej strony "zbrodnia nie jest zbrodnią dopóki nie zostanie udowodniona", a kto ci tam będzie trzymał oko na jakiegoś tam szesnastolatka piszącego skrypciki w kącie :D
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
...a odpowiadając na pytanie to nie, nie można tego robić chyba "legalnie". Z drugiej strony "zbrodnia nie jest zbrodnią dopóki nie zostanie udowodniona", a kto ci tam będzie trzymał oko na jakiegoś tam szesnastolatka piszącego skrypciki w kącie :D  
Dokładnie. To tak samo, jakby ktoś poszedł do sąsiada pomóc mu przy żniwach i zarobił przysłowiową flaszkę. I co, trzeba założyć działalność? Nonsens!
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Jeśli robi Januszom to nie ma problemu, jednak niektóre poważne firmy/ludzie wymagają zalegalizowania tego typu zarobku, bo przez taką byle pierdołę można sobie narobić problemów. Kiedyś to wyglądało tak, że wyrabiało się numer NIP, robiło na umowę o dzieło czy coś a później odprowadzało podatek i już. Najlepiej zapytaj gdzieś na poważnym forum a nie kurwidołku ex modderów, gdzie ludzie pomagają sąsiadowi przy żniwach za przysłowiową flaszkę :ok: .
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Złote Wrota

Pytanie odnośnie możliwości zarobku
#10 2012-11-14, 12:34(Ostatnia zmiana: 2012-11-14, 12:36)
Jeśli nie wymagają umowy to rób sobie i kasa do kieszeni, tylko zawsze proś o zaliczkę, bo jeśli chodzi o mnie to mam kilka nieprzyjemnych historii za sobą... Jak chcą umowy to musisz mieć NIP. A firmy nie trzeba żeby zarobić parę groszy z tego co wiem.
No i masz kwotę wolną od podatku ~3600 zł rocznie.
Cytuj
czy nie miejąc 16 lat
Musisz mieć 16, żeby legalnie zarabiać.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najlepiej zapytaj gdzieś na poważnym forum a nie kurwidołku ex modderów, gdzie ludzie pomagają sąsiadowi przy żniwach za przysłowiową flaszkę :ok: .
A uważasz, że to jest coś nienormalnego? ;)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Życzliwych ludzi nie brak, szczególnie w Polsce.                                        

Mówisz to w oparciu o jakieś wydarzenia z swojego życia, czy tylko tak sobie pierdolisz? :F
Z doświadczenia, a co?

Od czasu do czasu naprawiałem komputery dla różnych ludzi, brałem forsę. Policja nie wbiła mi się do mieszkania, nie powybijała mi piszczeli z rąk wiodących, zus nie utopił mnie w długach a straż miejska nie dorzuciła kary porządkowej.
Gość chciał to załatwić legalnie, to takie nie było, gdyby Cię "drapnęli" mogli by Ci wyskoczyć z art. 54 kodeksu karnego skarbowego i mógłbyś skończyć z grzywną lub pozbawieniem wolności lub obie kary mogli Ci dowalić; z tym że, pozbawienie wolności jest dla większych działalności niż jakieś tam pisanie programów czy naprawa kompa sąsiadowi.
Jednak w sumie nie jestem pewny jak to się ma jego ponieważ on nie podlega rozliczeniu podatkowemu, w każdym razie w własnym zakresie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Co za pierdolenie miliony ludzi robi na czarno, korepetycje tez sa teoretycznie nielegalne, a jeszcze nigdy CBŚ nie wparowało do mojego typa od matmy. Olej dzialalnosc gospodarcza, cisnij na lewo.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wspaniały kraj w którym gdy ktoś chce zarobić legalnie jest namawiany do zrobienia tego "na czarno"?
Spoiler
Polska
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No cóż, jeden typek w pełni legalnie sprzedawał olej opałowy i skarbówka nagle ujebała go na miliony - zbankrutował. Takich przypadków jest mnóstwo. W tym kraju się nie opłaca mieć cokolwiek legalnie...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Hmmm...Dzięki wielkie za pomoc. W każdym razie pomogliście mi trochę. Tak czy siak jednak wolę skończyć 16 - 18 lat, założyć działalność, odpisywać do pit'u itp, zeby spac spokojnie, po prostu.

@EDIT A właśnie nasuneło mi się jeszcze jedno pytanie. Jakbym nie miał działalności, i napisałbym przykładowo jakiś programik i chciał go sprzedawać w internecie, to muszę mieć jakoąś działalność, skończone 16 lat czy jak??
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Najlepiej zapytaj gdzieś na poważnym forum a nie kurwidołku ex modderów, gdzie ludzie pomagają sąsiadowi przy żniwach za przysłowiową flaszkę :ok: .
A uważasz, że to jest coś nienormalnego? ;)

nie, co nie zmienia faktu że ma się nijak do sytuacji o które pyta autor tematu.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wspaniały kraj w którym gdy ktoś chce zarobić legalnie jest namawiany do zrobienia tego "na czarno"?
Spoiler
Polska
Chyba wspaniała lewacka polityka w której osoby pracujące i zarabiające legalnie dostają od państwa kare za to że pracują a nie ciągną zasiłki.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wspaniały kraj w którym gdy ktoś chce zarobić legalnie jest namawiany do zrobienia tego "na czarno"?
Spoiler
Polska
Chyba wspaniała lewacka polityka w której osoby pracujące i zarabiające legalnie dostają od państwa kare za to że pracują a nie ciągną zasiłki.
Swoją drogą ta praca mi pokazała jak głupi potrafią być ludzie. Średnio co czwarta teczka ma coś źle zrobione - ludzie nie umieją wrzucić zdjęcia w odpowiednim formacie (choć jak byk pisze jakie ma być), zamiast dowodu wpłaty wrzucają zdjęcie dowodu wpłaty, wpieprzają jakieś nic nie znaczące papierki o wygranych olipiadach, nawet gdy nie mają one znaczenia dla punktacji (jak się gościowi powie, że to niepotrzebne to się upiera, żeby i tak wrzucuć, bo on chce żeby tam było), wrzucają zdjęcia do legitymacji z jakiś imprez, wakacji (jedno na desce windsurfingowej było), wpisują jedno do papierów, a co innego w systemie, potwerdzają u notariusza ksero dowodu (już kilka takich znalazłem) mimo, że pisze na stronie, że ma być po prostu ksero i robią całą masę innych głupot.

Mam nadzieję że zrozumiesz o co mi chodzi, bez zbędnego rozkładania tego na czynniki pierwsze. Nie mówię że tak jest zawsze, nie bronię urzędników, czy nic z tego rodzaju, po prostu nie zawsze jest to wina "głupich reguł".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry