Sulejman Game 21804 44

O temacie

Autor Sulejman

Zaczęty 12.11.2012 roku

Wyświetleń 21804

Odpowiedzi 44

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rpg wczesniej a teraz po przystankach... lol
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
mam nadzieje ze te ulice tam nie zostana :D
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Sulejman Game
#22 2012-12-08, 13:48(Ostatnia zmiana: 2013-01-16, 22:10)
Rpg wczesniej a teraz po przystankach... lol
A jedno drugie wyklucza?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Sulejman Game
#23 2012-12-08, 17:17(Ostatnia zmiana: 2013-01-16, 22:10)
Rpg wczesniej a teraz po przystankach... lol

cRPG to komputerowa gra fabularna, w której grać steruje postacią, rozwija jej statystyki, przeważnie kompletuje ekwipunek, zdobywa doświadczenie i wykonuje różne misje często mając przy tym sporą swobodę w eksploracji świata. W jaki sposób koliduje to z obecnością przystanku w grze?

@Faren

Oczywiście, że nie. Taki układ ulic jest czysto testowy i nie ma nic wspólnego z tym, który zobaczymy w grze.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
animacje masz - no ciekawie :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Poleciał props.

Ale tak:
  • Woda w studni jest animowana?
  • Gdzie się podziały cienie?
  • Te drzewa to wersja ostateczna?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Sulejman Game
#27 2013-01-25, 23:59(Ostatnia zmiana: 2013-01-26, 00:04)
Poleciał props.

Ale tak:
  • Woda w studni jest animowana?
  • Gdzie się podziały cienie?
  • Te drzewa to wersja ostateczna?
Woda jeszcze nie jest animowana, cienie zostały wycięte i to w naprawdę dawnej wersji, ale powrócą w którejś z późniejszych, a drzewa będą prawdopodobnie dopracowywane w końcowym etapie prac nad projektem.



 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Sulejman Game
#28 2013-01-30, 15:48(Ostatnia zmiana: 2013-01-30, 15:48)
Wybaczcie podwójny post, ale chciałem poinformować o nowym materiale wideo z projektu :)

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=EEBTEBPsxsE
[/media]
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Normalnie Steven Seagal z tego bohatera. Jeden cios.
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Normalnie Steven Seagal z tego bohatera. Jeden cios.
To nie był jeden cios, po prostu jeszcze nie ma animacji walki.
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
cienie jakies beda?
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Sulejman Game
#34 2013-03-22, 13:40(Ostatnia zmiana: 2013-03-22, 13:41)
To wygląda tak, jakbyś przez trzy miesiące doszedł do tego, żeby zebrać wszystkie assety z mapki i poukładać w jednym miejscu :lol:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
progress
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
@WWZ
Cienie owszem, będą, będą też światła i ładniejsze cieniowanie.

@Buła
No cóż, takie życie, na zwykłym screenie nie widać animacji, systemu ekwipunku, handlu i innych tego typu udogodnień. Na dobrą sprawę to nie jest też tak, że projekt powstaje ciągle - przeważnie nie mam na to ochoty i robię tylko raz na jakiś czas, bo robię to głównie dla siebie i nie muszę się spieszyć. Od screena ze stycznia miałem dłuższą przerwę w pracach i tutaj faktycznie po ich wznowieniu nie zrobiłem wiele - kilka animacji, poprawki w systemie ekwipunku, możliwość podnoszenia i wyrzucania przedmiotów, udźwiękowienie, możliwość noszenia broni, bardziej przejrzyste skrypty postaci, kilka modeli i tekstur a przede wszystkim lekkie uporządkowanie kodu i wyrzucenie zbędnej treści. Ostrzej planuję popracować nad projektem w maju, będę miał wtedy więcej czasu i wtedy będę mógł pokazać konkretniejsze materiały już w postaci wideo oraz ujawnić szczegóły odnośnie otoczki fabularnej.

@ZGS
Racja, głupi błąd ;-)

Ja wiem, że ten temat wiele osób traktuje jako okazję, żeby się pośmiać i bynajmniej nie mam im tego za złe, ale cieszyć mnie będzie każda konstruktywna opinia wyrażona w kulturalny sposób. Pozdrawiam.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Jak nie widać to zrób filmik
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
 Ostrzej planuję popracować nad projektem w maju, będę miał wtedy więcej  czasu i wtedy będę mógł pokazać konkretniejsze materiały już w postaci wideo oraz ujawnić szczegóły odnośnie otoczki fabularnej.  
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Sulejman Game
#39 2013-03-24, 17:36(Ostatnia zmiana: 2013-03-24, 17:41)
Jak nie widać to zrób filmik
Napisałem, że nie widać wszystkiego, ale to nie znaczy, że nie widać nic. Tak jak pisałem - od styczniowego zrzutu ekranu zostały dodane chociażby przedmioty porozrzucane po ziemi i możliwość noszenia broni, co jest jednak jakąś tam zmianą, którą warto ogłosić przy pomocy umieszczenia zrzutu ekranu w wątku na forum. W dodatku odświeżyłem go z nadzieją na jakieś konstruktywne komentarze, które wpłyną pozytywnie na docelowy kształt projektu, bo na pewno jest na forum grono osób mogących wnieść coś ciekawego do tematu. Pozdrawiam i bez spiny ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry