Bitwa 10 - Broń futurystyczna 34668 62

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 26.09.2012 roku

Wyświetleń 34668

Odpowiedzi 62

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
[ramka]
Temat bitwy - Broń futurystyczna
Czas trwania - Dwa miesiące.
Maksymalny Triscount - 5000
Tekstury - Łączny rozmiar 2048x2048, dozwolone wszystkie rodzaje tekstur obecnie stosowane w game arcie.

Prezentacja prac - Render real time, siatka i tekstury.

Zwycięzca zostanie wybrany poprzez ankietę.  
[/ramka]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Popieram :ok:  . Fajny pomysł. Ja biorę udział ;d

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja deklaruję chęć wzięcia udziału, ale zobaczę jeszcze jak wyjdzie mi z czasem jak się zacznie rok akademicki i  wtedy będę mógł deklarować wzięcie/nie wzięcie udziału.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Bitwa 10 - Broń futurystyczna
#3 2012-09-27, 00:23(Ostatnia zmiana: 2012-09-27, 00:25)
Cytuj
Ja biorę udział  
Cytuj
Ja deklaruję chęć wzięcia udziału, ale zobaczę jeszcze jak wyjdzie mi z czasem jak się zacznie rok akademicki i wtedy będę mógł deklarować wzięcie/nie wzięcie udziału.
jak deklaruje chec zrobienia najlepszego modelu na tym forum, az wy wszyscy bedziecie mi lizac jajka po wsze czasy i dawac propsy za moja sama egzystencje na forum.







ale zobacze jeszcze czy moje umiejetnosci sa wystarczajace by postawic chociaz boxa i zrobic tex 16x16
bo same deklaracje sa jak dieta "od jutra". pokazujcie prace bo nawet eldoka was przescignie, robiac to wszystko na wolno
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 10 - Broń futurystyczna
#4 2012-09-27, 09:02(Ostatnia zmiana: 2012-09-27, 09:05)
texy 2k x 2k?  :ayfkm:  po co tyle?
zreszta kto ci wezmie na tym forum udzial w jakiejkolwiek bitwie. Przeciez tu nie ma ludzi chetnych na nic, a w 2 osoby raczej nie bedziecie robic.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
do widoku FPP 2k chyba jest ok. No, ale ja jestem dupa a nie spec od teksturowania :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Ja zrobię na 100%.

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Bitwa 10 - Broń futurystyczna
#8 2012-09-28, 20:59(Ostatnia zmiana: 2012-09-28, 21:00)
Daj pół roku czasu to na pewno sie ktoś zgłosi.
Dawanie na bitwe wiecej niz 2-3 tyg to głupota, po takim czasie juz wiekszosc zapomina o bitwie i zlewa ją.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
zrobie moze to:

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Bitwa 10 - Broń futurystyczna
#10 2012-09-28, 22:38(Ostatnia zmiana: 2012-09-28, 22:38)
Spoiler

WIP

Widzę inspiracje oparte na modelu M-3 Predator :D
Niezły, czekam na progress
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@woyo

to mi wygląda bardziej na stylizację retro, ale w sumie retrofutrystyka też est ok?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Jak znajdę czas to postaram się też wziąć udział. :)

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ktoś oprócz lotnika już zaczął? Ja jakby co pozbierałem już nieco refek konstrukcji na której będę się opierał i zacząłem Blockout :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja mam pseudo bazę, ale chyba będę zaczynał od nowa (Rybogłowy może powiedzieć czemu :D  ).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
A jeżeli ktoś nie umie pokazać tekstury to co :D  ?
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W sensie wrzucić na model, czy jako obrazek 2D?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
No ja poprostu nałożyłem materiał w 3ds maxie i tyle nie mam tekstury tego karabinu :D
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry