Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2624258 7398

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2624258

Odpowiedzi 7398

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Ale wiesz, DX11 można zawsze wywalić. Z G1 należy nawet to zalecać, w dwójce... nie aż tak, JA bym zalecał, bo jednak wszystko wczytuje się o wiele wolniej niż w czystej grze i częste są lagi/bugi, no ale twój wybór.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Nekux

Nekux

Użytkownicy
All eyez on me
posty21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • All eyez on me
Masz rację - wywaliłem to bo bez tego gra się o niebo lepiej. Przynajmniej pozbędę się tych wszystkich błędów czarnego ekranu i wywalania gry w każdym momencie. A wiesz może jaki jest kod na miecz Jima w zadaniu sentymentalny miecz? Bo oczywiście go sprzedałem na samym początku gry, a nie chce mi się biegać i szukać po każdym kupcu tego miecza.
 

xMacieju

xMacieju

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak ukończyć zadanie "szpieg na bagnie"? Pogadałem ze wszystkimi i w dzienniku jest napisane że zdobyłem wystarczającą ilość informacji dla Quentina. Problem w tym, że nie mam u niego żadnej nowej opcji dialogowej.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Ze wszystkimi, w sensie z kim?
Żeby ukończyć to zadanie, musisz wziąć od Y'Beriona nagrodę za przyniesienie kamienia ogniskującego oraz wyciągnąć od Asghana informacje o strażnikach w kopalni.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

xMacieju

xMacieju

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak zrobiłem to. Okazało się, że najpierw muszę oddać Kalomowi jaja królowej pełzaczy, zadanie się zaktualizowało i mogłem już zdać raport Quentinowi.
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Będzie jakiś patch jeszcze do tego?
 

Nekux

Nekux

Użytkownicy
All eyez on me
posty21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • All eyez on me
Przed chwilą wywalił mi się save, tzn. zapisałem sobie przed Starą Kopalnią gdzie stoi Patrick żeby z nim pogadać, wczytywałem save kilka razy bo ginąłem w obozie i za którymś razem po prostu gra się nie wczytuje, tylko na tym konkretnym zapisie. Plik SAVEINFO.SAV jest kompletny, tzn. jest w nim zapis linijek ale nie mam pojęcia co to jest za błąd. Żadnego komunikatu nie wyświetla gra, po prostu ładuje 3/4 paska ładowania i nagle wywala do pulpitu i tyle. Wie ktoś jak sobie z tym poradzić? Nie wczytam drugiego zapisu ponieważ tam jestem 10 godzin do tyłu.

Robi się coś takiego - https://i.imgur.com/LJ8zdAs.jpg
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Jeśli chcesz to możesz podesłać save i zobaczę czy u mnie się wczyta.
 

Nekux

Nekux

Użytkownicy
All eyez on me
posty21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • All eyez on me
Jeśli chcesz to możesz podesłać save i zobaczę czy u mnie się wczyta.

Link do zapisu - http://uploadfile.pl/pokaz/1755357---x46q.html
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Taki błąd mi wyskakuje. Przypuszczam, że to jakiś bałagan z itemami.

@Splash wiesz może co to znaczy?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
@Splash wiesz może co to znaczy?
Niezbyt wiele. Wiem tylko tyle, że archiver, który jest odpowiedzialny za zapisywanie danych w zapisie gry, ma problem z zapisaniem tego obiektu, ponieważ jego indeks jest większy niż rozmiar listy obiektów (indeks ostatniego obiektu w liście powinien wynosić rozmiar listy - 1). Może to być cokolwiek - npc, item, vob, trigger, zcmusiczone. Być może w zSpy nad (lub pod) tym błędem będzie jakaś informacja.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Xaexon

Xaexon

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy istnieje jakakolwiek możliwość rozwinięcia umiejętności broni jedno/dwuręcznej przed dołączeniem do któregoś z obozu?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Stanley w obozie myśliwych uczy jednej i drugiej do 4. poziomu.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

outlander

outlander

Moderator działu
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Tymczasem ja wydobyłem log z zepsutego save
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Warn:  0 D:           MDL: Frame-Number is out of bounds, ani: T_ANGEL_STAND_2_S0, line: *EVENTTAG (10 "DEF_INV_TORCH") .... <zModelProto.cpp,#3902>
00:16 Warn:  0 D:           MDL: Frame-Number is out of bounds, ani: T_ANGEL_STAND_2_S0, line: *EVENTTAG (18 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_RIGHTHAND") .... <zModelProto.cpp,#3902>
00:16 Warn:  0 D:           MDL: Frame-Number is out of bounds, ani: T_ANGEL_S0_2_STAND, line: *EVENTTAG (18 "DEF_REMOVE_ITEM") .... <zModelProto.cpp,#3902>
00:16 Info:  5 D:           MDL: numAnis: 1384, numMAN: 916 .... <zModelProto.cpp,#3924>
00:16 Info:  5 D:           MDL: fpsRates min, max, avg: 1, 30, 20.45 .... <zModelProto.cpp,#3926>
00:16 Info:  3 D:         MDL: Loading Model-Mesh: HUM_BODY_NAKED0.mdm .... <zModelProto.cpp,#4343>
00:16 Info:  3 D:         MORPH: Loading MorphMesh: HUM_HEAD_PSIONIC.mmb .... <zMorphMesh.cpp,#374>
00:16 Info:  2 D:         MDL: Loading Model-Script '\_WORK\DATA\ANIMS\MDS_OVERLAY\HUMANS_TIRED.MDS' ... .... <zModelProto.cpp,#3965>
00:16 Info:  5 D:           MDL: Loading Model-Hierarchy: HUMANS_TIRED.mdh .... <zModelProto.cpp,#1664>
00:16 Info:  5 D:           MDL: Parsing 'aniEnum'... .... <zModelProto.cpp,#3445>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info: 10 B:           ERR: SetFilterLevel   10 .... <zError.cpp,#506>
00:16 Info:  5 D:           MDL: numAnis: 13, numMAN: 10 .... <zModelProto.cpp,#3924>
00:16 Info:  5 D:           MDL: fpsRates min, max, avg: 5, 25, 21 .... <zModelProto.cpp,#3926>
00:16 Warn:  0 D:           zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_WALK, this:T_WALKL_2_WALK .... <zModelProto.cpp,#3313>
00:16 Warn:  0 D:           zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_WALK, this:T_WALKR_2_WALK .... <zModelProto.cpp,#3313>
00:16 Info:  5 D:         MDL: Applying mds-overlay: HUMANS_TIRED .... <zModel.cpp,#1394>
00:16 Info: 10 U:         (oCWorld::RemoveVob) VLK_ARMOR_L (1) .... <oWorld.cpp,#475>
00:16 Info:  9 U:         Cleared EM : oCNpc:VLK_565_BUDDLER .... <zEventMan.cpp,#439>
00:16 Info:  5 U:        RTN:Routine change :VLK_565_BUDDLER .... <zError.cpp,#462>
00:16 Info:  3 D:         MDL: Loading Model-Mesh: HUM_VLKL_ARMOR.mdm .... <zModelProto.cpp,#4343>
00:16 Info: 10 U:         (oCWorld::AddVobAsChild) ITMWPICKAXE (1) .... <oWorld.cpp,#466>
00:16 Info:  3 B:         ---------- 79% ---------- .... <zviewprogressbar.cpp,#142>
00:16 Warn:  0 B:         VFILE: Seek 98699093 on file WORLD.SAV failed. Current position is 1845. Filesize is 1845 .... <Zdisk_vdfs.cpp,#266>
00:16 Fatal:-1 D:         zArchiver(::ReadObject): objRef, illegal object index: 2005328274 .... <zArchiverGeneric.cpp,#1167>
00:16 Info:  5 X:         Vid_SetScreenMode: No changes ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#548>
00:16 Info:  5 X:         Vid_SetScreenMode: No changes ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#548>
00:16 Warn:  0 C:         lost focus, setting to windowed mode .... <zWin32.cpp,#1254>
Wstępnie zakładam, że 98699093 to jakaś instancja. Niestety nie mam czasu tego przeanalizować, ale może w wakacje się to zmieni.
 

Delix

Delix

Użytkownicy
posty33
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wie ktoś jaki jest kod na ten sentymentalny miecz Jima, bo go sprzedałem u jakiegoś handlarza i nwm u którego xd

Post połączony: 2019-06-10, 07:23
Czemu nie mam opcji dialogowej z Shratem, bo mam zadanie "kopalnia złota" i patrzyłem na yt i shrat jest tym drugim robotnikiem, ale nie ma z nim żadnych opcji dialogowych związanych z tym zadaniem :(
 

Delix

Delix

Użytkownicy
posty33
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
:(
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
A poszedłeś wieczorną porą?
 

Delix

Delix

Użytkownicy
posty33
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nieważne, znalazłem już post inny i trza było przyjść o północy, ale nadal mam problem z zadaniem "Kopalnia złota"
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Wie ktoś jaki jest kod na ten sentymentalny miecz Jima, bo go sprzedałem u jakiegoś handlarza i nwm u którego xd

Post połączony: 2019-06-10, 07:23
Czemu nie mam opcji dialogowej z Shratem, bo mam zadanie "kopalnia złota" i patrzyłem na yt i shrat jest tym drugim robotnikiem, ale nie ma z nim żadnych opcji dialogowych związanych z tym zadaniem :(

Rozpocznij nową grę, idź po ten stary miecz i nad nim wpisz edit focus - kod na niego Ci się wyświetli w nowym oknie. Sam go sprzedałem i tak sobie z tym poradziłem
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry