Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3410731 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3410731

Odpowiedzi 7445

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wydaje mi się, że Mark się na tym dość dobrze zna, a biorąc pod uwagę, że pracuje już nad modem albo tego jeszcze nie zrobił, albo nie da rady.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
Zapomniałem mu powiedzieć. 
 

TheProfesor

TheProfesor

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Outlander odpierdalasz zajebistą robotę, czekam i czekam na najnowszy patch z niecierpliwością! :ok:
 

Bal-Sagoth

Bal-Sagoth

Użytkownicy
Kosmicyzm
posty89
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kosmicyzm
@Outlander  
 Ciekawy jestem czy istnieje możliwość "przeniesienia" systemu walki z G2 (myślę tutaj o dużo lepszym blokowaniu).
 
J. R. R. Tolkien
C. S. Lewis
Owen Barfield
Robert E. Howard

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Outlander, działasz coś razem z pawbujem?
 

gothic1210
  • Gość
Obecnie nie, a co? 
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Outlander 
 Ciekawy jestem czy istnieje możliwość "przeniesienia" systemu walki z G2 (myślę tutaj o dużo lepszym blokowaniu).
Przed wydaniem patcha mam to spróbować naprawić
 


Bruce

Bruce

Użytkownicy
posty100
Propsy4
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
W moda nie grałem, bo czekam na co najmniej wersję testową, więc nie wiem czy taki patent jest, ale chodzi mi o kupców. W G1 mogą odkupić tyle fantów od bezia na ile ich stać. W G2 mogą kupić wszystko. Da się przenieść ten system do G1?
 
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
W moda nie grałem, bo czekam na co najmniej wersję testową
Wut? Człowieku o czym ty piszesz???

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
W moda nie grałem, bo czekam na co najmniej wersję testową, więc nie wiem czy taki patent jest, ale chodzi mi o kupców. W G1 mogą odkupić tyle fantów od bezia na ile ich stać. W G2 mogą kupić wszystko. Da się przenieść ten system do G1?
Cieszy nas, ze wrociles Bruce, natomiast to nie jest zadna wersja testowa, mod juz wyszedl i to w bardzo dobrym stanie, teraz poprawia Outlander (byc moze z kims, nie wiem) to co bylo zle, a to co dobre jeszcze bardziej doprawia :D

Swoja droga jak juz napisalem - zajmujesz sie jeszcze polonizacją modow do TES?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Cytuj
W moda nie grałem, bo czekam na co najmniej wersję testową, więc nie wiem czy taki patent jest, ale chodzi mi o kupców. W G1 mogą odkupić tyle fantów od bezia na ile ich stać. W G2 mogą kupić wszystko. Da się przenieść ten system do G1?
Dobra decyzja. Najlepiej czekać na zapowiadaną przeze mnie obecnie wersję 1.4.5, która w zamyśle ma być finalna. Co do twojej sugestii to raczej nie zostanie to już wprowadzone. Określiłem już teamowi terminy do których chcę się wyrobić i na implementację takiego mechanizmu byłby już za późno. Zwłaszcza, że nie wiem jak to zrobić a chicken chilluje gdzieś na Hawajach :F Zresztą taki mechanizm ma zarówno swoich zwolenników jak i przeciwników. No bo zwiększa teoretycznie znacząco ilość rudy w obiegu co powoduje ułatwienia. No, ale... xD Co mogę powiedzieć dobrego? Większość broni wyrzucanych przez ambientowych przeciwników będzie miała niską wartość (1 bryłkę rudy) co spowoduje, że handlarzom nie będzie aż tak szybko brakować rudy, a ekwipunek gracza nie będzie zaśmiecony przy minimalnym zysku. :) 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A powiedziałbyś jak będzie wyglądać balans. Będzie trudniej niż w ER w tej wersji?
 

gothic1210
  • Gość
Tak, ale nie mam zamiaru też piłować bez pojęcia. Powinno być w miarę ok. 
 

Bruce

Bruce

Użytkownicy
posty100
Propsy4
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Swoja droga jak juz napisalem - zajmujesz sie jeszcze polonizacją modow do TES?
Nie mam zbytnio czasu. W wolnych chwilach robię obecnie własne spolszczenie do GTA: VC (bo oficjalne jest bardzo do dupy). Mimo, że tekstu dużo nie ma, idzie to powoli. Ale jak trzeba ci pomóc daj znać. Może jakoś dam radę :)

Post połączony: 2015-10-18, 21:46
Wut? Człowieku o czym ty piszesz???
Wiesz, nie jestem zwolennikiem grania w nieukończone mody. Mam taką awersję przez MT, gdzie co chwila była nowa gra.
 
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Mam taką awersję przez MT, gdzie co chwila była nowa gra.
Znam to i rozumiem już twoje uprzedzenia. Mimo wszystko: ER jest mega-grywalna, ale poczekaj do v1.4.5 (dobrze napisałem?), będzie sporo znaczących zmian tak jak Outlander pisał we wcześniejszych postach.

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Panowie !!!
Robicie z tym modem zajebistą robotę, serio, zapowiada się super klasyk bez tych wszystkich Kultów, Pradawnych, Przeznaczeń i tym podobnych bzdetów, i z niecierpliwością czekam na finalną wersję, żeby bugi niczego nie zepsuły, a tymczasem naszła mnie ciekawość co do tego moda względem kilku kwestii. Także kto może, niech odpowie, byle z sensem było i jak trzeba :D  No i przejdę do rzeczy:
Jak to jest w kwestii rozwoju gildyjnego, że tak powiem, u Bandytów ? U nich jest po dołączeniu tylko jedna droga rozwoju do końca, czyli oręż, czy jest tam możliwość wyboru w 2 rozdziale ścieżki magii bądź ścieżki miecza ? Bo niby Bandyci, rzecz oczywista, mają gdzieś bogów, wierzenia i tak dalej, ale z drugiej strony, skoro to nowa gildia główna, to chyba powinni mieć jakąś inną opcję do wyboru, nie?
A jeśli już mają oni tą ścieżkę magii, to jak to wygląda, wybieramy między jedną a drugą w stosownym momencie, czy też, na wzór Nowego Obozu z klasycznego Gothica 1, magiem zostajemy już później, za zasługi, w nagrodę ?
Też w kwestii magów, nadal można zostać Magiem Ognia na początku, później Magiem Wody za dokonania, już po śmierci Corristo i innych, a na koniec u Xardasa zostać Nekromantą ? Pamiętam, jak pierwszy raz grałem w klasycznego Gothica i wybrałem taką ścieżkę, ech, łza się w oku kręci... :lol2:
Też w kwestii rozwoju chciałem prosić o objaśnienie, bo gdzieś wcześniej ktoś zarzucił "skrina" ze wzorem rozwoju postaci pod względem oręża i magii, i tak patrzę, i widzę, że mag to powinien mieć broń dwuręczną wytrenowaną, bo wiadomo, kostury, i tak dalej, ale ciekawi mnie strasznie, czy da radę z orężem jednoręcznym zostać magiem? Nie mówię, że od razu najwyższej klasy, ale mam taki sentyment straszny odkąd pierwszy raz odpaliłem Gothica i ogarnąłem mistrza w jednoręce, a potem na Maga Ognia poszedłem, bo wiadomo, strzała z łuku nie zawsze trafi, gdzie trzeba, i baaardzo chciałem znów pójść w klasy magiczne w dawnym stylu, jednak nie mam pojęcia, czy teraz, przy nowym balansie, da radę i czy w ogóle jest sens ? Oczywiście wiem, że jedno kosztem drugiego, albo broń albo magia, ale mnie tak strasznie nie zależy na zdobyciu tych najwyższych kręgów magii, tylko na tym, by zostać magiem, bo co jak co, ale Magowie Ognia w Starym Obozie mają bardzo fajny klimat, otoczkę fabularną i w ogóle, a ta ich wieża to dla mnie najciekawsze miejsce w kolonii, najbardziej klimatyczne, dlatego ciekawię się, czy da radę chociaż pierwsze 3 kręgi magii "ubić" idą jednocześnie w mistrza broni jednoręcznej ?
Też przy okazji, myśleliście może nad tym, żeby zrobić coś takiego, że na początku gry trzeba by zostać Kopaczem albo Kretem, nijak nie inaczej, a później, w zależności od pierwszego wyboru, móc decydować, w którym obozie to będziemy szukać dalszego szczęścia ? Na przykład, zostajemy Kopaczem, czyli śmierdzimy Starym Obozem i wyzyskiem Magnatów, więc do wyboru mamy albo piąć się dalej w SO po szczeblach kariery, myśląc tylko o rudzie do wymiany z królem, albo przyjmujemy propozycje Sekciarzy, rekrutujących jak wiadomo mających dość wyzysku Gomeza Kopaczy do swojej Sekty, i ruszamy na bagna, szukać zbawienia w zielu. Lub odwrotnie, zostajemy Kretem, czyli chrzanimy tyranie na konto Czerwonych i mamy gdzieś mrzonki o rzekomym bóstwie, mającym dać wolność za modlitwy, bo jesteśmy twardo stąpającym po ziemi typem, i dlatego właśnie zainteresowani są nami i ludzie Laresa i Lee, którzy takich potrzebują do realizacji swego planu, jak i Bandyci, którzy raczej sami Czerwienią ani frajerstwem nie śmierdzą, tylko liczą na siebie i swoje żelazo. Jeśli nie myśleliście nad takim motywem, to tu macie jak znalazł, oczywiście opcjonalnie, mnie tam wszystko jedno, i tak gra podejdzie, ale to też dość ciekawy pomysł.
No i na zakończenie takie pytanie już w ogóle poza konkursem, Młot Orków nadal kultowy ? :lol2:

Z góry dzięki za odpowiedź i zajebistą robotę z tym modem, serio, będzie się działo u mnie na kompie, jak finalna wersja wyjdzie, już mnie ciarki przechodzą na myśl o nadchodzącej "nerdozie" :trollface:
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Jak to jest w kwestii rozwoju gildyjnego, że tak powiem, u Bandytów ? U nich jest po dołączeniu tylko jedna droga rozwoju do końca, czyli oręż, czy jest tam możliwość wyboru w 2 rozdziale ścieżki magii bądź ścieżki miecza ? Bo niby Bandyci, rzecz oczywista, mają gdzieś bogów, wierzenia i tak dalej, ale z drugiej strony, skoro to nowa gildia główna, to chyba powinni mieć jakąś inną opcję do wyboru, nie?
Bandyci to głównie ateiści. Mało ich obchodzą bogowie, a bardziej przetrwanie. Więc rzecz jasna ścieżka bandyty to ścieżka walki mieczem, toporem, łukiem i kuszą. Balans pozwoli na sensowne rozwijanie tylko jednej gałęzi + jednej bron dystansowej jako pomocniczej. (Choć zobaczymy na co stać graczy. Może ktoś złoży super-hiper herosa, ale wątpię). 
Cytuj
Też w kwestii rozwoju chciałem prosić o objaśnienie, bo gdzieś wcześniej ktoś zarzucił "skrina" ze wzorem rozwoju postaci pod względem oręża i magii, i tak patrzę, i widzę, że mag to powinien mieć broń dwuręczną wytrenowaną, bo wiadomo, kostury, i tak dalej, ale ciekawi mnie strasznie, czy da radę z orężem jednoręcznym zostać magiem? Nie mówię, że od razu najwyższej klasy, ale mam taki sentyment straszny odkąd pierwszy raz odpaliłem Gothica i ogarnąłem mistrza w jednoręce, a potem na Maga Ognia poszedłem, bo wiadomo, strzała z łuku nie zawsze trafi, gdzie trzeba, i baaardzo chciałem znów pójść w klasy magiczne w dawnym stylu, jednak nie mam pojęcia, czy teraz, przy nowym balansie, da radę i czy w ogóle jest sens ? Oczywiście wiem, że jedno kosztem drugiego, albo broń albo magia, ale mnie tak strasznie nie zależy na zdobyciu tych najwyższych kręgów magii, tylko na tym, by zostać magiem, bo co jak co, ale Magowie Ognia w Starym Obozie mają bardzo fajny klimat, otoczkę fabularną i w ogóle, a ta ich wieża to dla mnie najciekawsze miejsce w kolonii, najbardziej klimatyczne, dlatego ciekawię się, czy da radę chociaż pierwsze 3 kręgi magii "ubić" idą jednocześnie w mistrza broni jednoręcznej ?
Tamten wykres przedstawiał sugerowany rozwój postaci. Możesz sobie pakować w co chcesz, ale czy wystarczy ci PN na stworzenie solidnego bohatera to już inna sprawa. 
Cytuj
Też przy okazji, myśleliście może nad tym, żeby zrobić coś takiego, że na początku gry trzeba by zostać Kopaczem albo Kretem, nijak nie inaczej, a później, w zależności od pierwszego wyboru, móc decydować, w którym obozie to będziemy szukać dalszego szczęścia ? Na przykład, zostajemy Kopaczem, czyli śmierdzimy Starym Obozem i wyzyskiem Magnatów, więc do wyboru mamy albo piąć się dalej w SO po szczeblach kariery, myśląc tylko o rudzie do wymiany z królem,
Żeby zostać Cieniem trzeba najpierw zostać Kopaczem. To samo w Nowym Obozie. Bractwo bez zmian w tym zakresie. 
Cytuj
No i na zakończenie takie pytanie już w ogóle poza konkursem, Młot Orków nadal kultowy ? 
Zależy na czym ta kultowość polega. 
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Dzięki Outlanderze za szybką odpowiedź. W kwestii Bandytów i rozwoju coś tak czułem, że będzie jak piszesz, w kwestii Kopaczy i Kretów to był tylko mój luźny pomysł, tak się nim przy okazji podzieliłem, a co do Młota Orków, to chodziło mi o to, czy nadal będzie użyteczny i dobry w walce, jak w podstawce Gothica, ale mniejsza o to, sam sprawdzę, jeszcze raz dzięki za rozjaśnienie niejasności. Czekam niecierpliwie na wersję finalną moda i oby wam prace szły tak gładko, jak to możliwe...
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Buub

Buub

Użytkownicy
posty302
Propsy53
  • Użytkownicy
Witam. Czy po zostaniu kretem można dołączyć do obozu bandytów? Jeśli na poczatku przyjeło się zadanie od draxa? Czy bycie kretem blokuje taką możliwość?
 

gothic1210
  • Gość
Blokuje.

Post połączony: 2015-10-24, 19:31
Powoli kończę tego moda i zbieram wszystko do kupy. Już questów nie dodaję więcej. Może jeszcze ze 2 tylko dojdą, jak pomęczę Adanosa w jego ostatnich dniach wolnego. Jeden zaległy ma jeszcze Nefario i to już będzie wszystko. Teraz skryptuje pierdółki typu przedmioty, jakieś dialogi poboczne, kazania Guru w Bractwie, znajdźki w świecie itp. 
W listopadzie zaczynamy testy, bo już mi się dłubać przy tym ni wuja nie chce. Pozdrawiam. :)
 


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry