Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3418161 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3418161

Odpowiedzi 7445

Wyiluminowany

Wyiluminowany

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
No takie oczywistości jak bycie bandytą to można chyba pominąć :D  Problem w tym, że jestem bandytą i nie mam takiej opcji.
 

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam  :wink:  

Pierwsza sprawa to gratuluję gothic1210 za dobrego moda do gothic 1  :ok:  .Grałem w wiele modów do gothica 1,2NC i powiem jedno nie trawiłem modów z inną fabułą a w podstawkach brakowało mi tego czegoś jak w Nocy Kruka cięższego poziomu trudności czy gildii które występowały a nie można było do nich dołączyć albo mag ognia grał na wszystkich runach badziew i tandeta dopiero gdy wyszedł Returning i zmienił wszystko,ale na tej samej fabule.Pamiętam jeszcze Mroczne Tajemnice które przeszedłem ze 3 razy nic ciekawego głupkowate zadania nie można było np:zostać guru,na którymś rozdziale nie liczyłeś się już z niczym kupę broni atrybutów itp. w edycji rozszerzonej to już co innego ta sama fabuła ale możliwości ogromne nawet najmniejsze drobnostki tego mi brakowało Dzięki i Polecam Gothic Edycję Rozszerzoną każdemu kto chce zagrać w gothica 1.

Ocena modyfikacji 5+:
*Plusy:

-Stary świat w nowej oprawie!
-Możliwość dołączenia do Bandytów,zostania Guru czy kopaczem (W starym gothic nie było to możliwe)!
-Dużo nowych przedmiotów zadań itp!
-Sensowne dialogi a nie to co w mrocznych tajemnicach!
-Odmienione oraz nowe zbroje!
-Wiele wiele innych rzeczy typu wydobywanie złota czy kowalstwo!
-Brakujące elementy które zostały dodane a w podstawce bez nich czuło się niedosyt!

*Minusy:
-Kilka błędów ale to raczej nie wina samej modyfikacji!
-Może kilka literówek!

Pozdrawiam i polecam Mateusz.Wr :wink:
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

gothic1210
  • Gość
No takie oczywistości jak bycie bandytą to można chyba pominąć :D  Problem w tym, że jestem bandytą i nie mam takiej opcji.
Nauka działa na tej samej zasadzie co u Thorusa, czyli trzeba umieć broń 1H.

Mateusz.Wr, dzięki :)  Fajnie się czyta takie opinie. Błędy mniejsze lub większe pojawiają się w każdej modyfikacji. Starałem się żeby ich było jak najmniej.
 

Wyiluminowany

Wyiluminowany

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Broń 1h na mistrza, może buga jakiegoś mam.
 

gothic1210
  • Gość
Broń 1h na mistrza, może buga jakiegoś mam.
Możliwe. Aż sprawdziłem, żeby się upewnić. Wszystko działa:
 

myven

myven

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Planujes kolejne wersje? Jesli tak, to tylko z poprawkami ew. bugów czy jeszcze nowymi questami miejscami itd
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cheaty często powodują bugi, "uczciwie" zdobyłeś tego mistrza?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wyiluminowany

Wyiluminowany

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Nie gram na czitach. Gothic sam w sobie jest łatwy więc po co sobie jeszcze bardziej ułatwiać grę.
 

gothic1210
  • Gość
Planujes kolejne wersje? Jesli tak, to tylko z poprawkami ew. bugów czy jeszcze nowymi questami miejscami itd
Raczej nie. Takiego moda można byłoby rozwijać w nieskończoność i co tydzień dawać wersje przykładowo z 2 nowymi misjami. A z kolei nowe misje to nowe błędy itd. Uważam, że to co jest teraz wystarczy w zupełności.
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytuj
Wszystko jest idealne w twoim modzie,testuje go pod różnym względem na wiele możliwości,i na prawdę nalężą ci się nie lada pochwały:)!,ale znalazłem parę bugów naprawdę rażących w oczy...mógłbyś wydać jakiegoś minipatcha czy coś w tym stylu,a co do błędów już piszę:
a)Jeden z bandytów w obozie ma dialogi zbieracza ryżu.
b)Natknąłem się o dziwo na kilka literówek w dialogu z strażnikiem pilnującym zawalonej kopalni.
c)Jest SPORO nieprawidłowych wpisów do dziennika... m.i.n o Briamie i Martinie ze starego obozu ;d .
d)Nwm,czy to tak tylko u mnie,toteż po wykonaniu misji z problemami Mordraga Gravo wciąż ma opcje załatwienia wizyty z Bartholo.

Narazie tylko tyle,wiem że to są szczegóły lecz naprawdę niemałych patrząc na to ze strony gracza.

Pozdrawiam
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Wszystko jest idealne w twoim modzie,testuje go pod różnym względem na wiele możliwości,i na prawdę nalężą ci się nie lada pochwały:)!,ale znalazłem parę bugów naprawdę rażących w oczy...mógłbyś wydać jakiegoś minipatcha czy coś w tym stylu,a co do błędów już piszę:
a)Jeden z bandytów w obozie ma dialogi zbieracza ryżu.
b)Natknąłem się o dziwo na kilka literówek w dialogu z strażnikiem pilnującym zawalonej kopalni.
c)Jest SPORO nieprawidłowych wpisów do dziennika... m.i.n o Briamie i Martinie ze starego obozu ;d .
d)Nwm,czy to tak tylko u mnie,toteż po wykonaniu misji z problemami Mordraga Gravo wciąż ma opcje załatwienia wizyty z Bartholo.

Narazie tylko tyle,wiem że to są szczegóły lecz naprawdę niemałych patrząc na to ze strony gracza.

Pozdrawiam
Dialog u Bartholo znika gdy wykonamy całą misję, czyli jak znajdziemy dowody nie tylko na Świstaka, ale także na Złego.
Jakie nieprawidłowe wpisy? U Martina jest:
Cytuj
Martin sprzedaje ekwipunek dla bandytów.
W sumie  z tymi literówkami to nie byłby, aż taki wielki problem tylko, że zanim się dialogi skompilują to mija godzina (przynajmniej u mnie).
 

myven

myven

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Pograłem z godzinę... Jak dla mnie cały wątek bandytów jest naiwnie zrobiony.

Idzie sobie jakiś obdartus i go zapraszają do obozu bandytów, zostań jednym z nas, okradaj konwoje :)  Bandyi powinni być z natury nieufni, przecież gomez może im posyłać szpiegów itd. Nie mówiąc już o tym że npc w obozie bandytów bardzo mili :)
Albo spotykamy w tawernie w so bandytę - siema jetem bandytą, załatwiam tu swoje machlojki :)

Zadanie z byciem ochroniażem jakiegoś trażnika spod kopalni. Powinno być prerobione tak: strażnik mówi że taki łachmyta się mu na nic nie przyda, w nawiasie wyświetla się że musimy miec min 25 siły. Bo to troche dziwne żeby strażnik chciał jakiegoś obdartego włóczęgę na ochroniaża. Po za tym gdy z nim idziemy na spotkanie, każe nam chować miecz a nie powinien (to samo z bandytą który prosi o pomoc z kretoszczurami).
Błąd logiczny z mordragiem, po pokazaniu nam drogi do NO powinien wrócić, inaczej nie powinno być potrzebne zajęcie się złym i świstakiem :)
Zadanie z odzyskaniem rudy tego kopacza co uciekł do sekty, wpis w dzienniku za krótki nie mówi nawe gdzie go szukać.
Jak juz ktoś wspomniał, opcja zawołania magnata pojawia się dalej, nawet gdy z nim już dadaliśmy.
Buch w NO strzela z łuku i zabija na śmierć swoje ofiary :)  A nie powinien. Najlepiej było by dać mu bardzo dużo siły i żeby walił z pięści.
Najemnik z kopalni w kotle ma dialog o tym że zabiliśmy cienia od razu po rozmowie z nim. Ja tego cienia nawet na oczy nie widziałem.

Zalety, jak na razie:
Z drugiej strony namiot w oboziku przy kopalni fajny. Dobry pomysł też z napchaniem strazników przy placu wymian zy opuszczonej kopalni, widac że to teren Starego Obozu. Bandyta proszący o "pomoc" w zdobyciu skarbu, na plus takie smaczki dodają klimatu.
Fajnie że wrzuciłeś najemników przy drodze do wolnej kopalni.

No cóż, zobaczę jak będzie dalej.
 

LeOn91

LeOn91

Użytkownicy
posty60
Propsy7
  • Użytkownicy
Jestem w stanie zrozumieć pośpiech,lenistwo,dyslekcje czy nawet inne dysmózgowie,ale pisanie "...przy placu wymian zy opuszczonej kopalni..." to już dla mnie za wiele.

Jeśli naprawdę masz takie problemy to wrzuć post przed zamieszczeniem do Worda i sprawdź błędy, nam będzie sie lepiej czytało, a jestem przekonany, że korekcja swoich błędów pomoże Ci ich nie popełniać w przyszłości.
 

gothic1210
  • Gość
@down Jakoś tak dziwnie napisane to myślałem, że do mnie.  ;d
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Jestem w stanie zrozumieć pośpiech,lenistwo,dyslekcje czy nawet inne dysmózgowie,ale pisanie "...przy placu wymian zy opuszczonej kopalni..." to już dla mnie za wiele.

Jeśli naprawdę masz takie problemy to wrzuć post przed zamieszczeniem do Worda i sprawdź błędy, nam będzie sie lepiej czytało, a jestem przekonany, że korekcja swoich błędów pomoże Ci ich nie popełniać w przyszłości.


To chyba było do myven ^^
 

KApral_106

KApral_106

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam!
Mam problem: Gdy włączam ten mod to włącza mi się zwykła podstawka. Pliki o rozszerzeniu .mod wkleiłem do Data\Modvdf, .bik do work\data\video , a reszte do system.
Czy mógłby mi ktoś pomóc?
Pozdrawiam!
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Witam!
Mam problem: Gdy włączam ten mod to włącza mi się zwykła podstawka. Pliki o rozszerzeniu .mod wkleiłem do Data\Modvdf, .bik do work\data\video , a reszte do system.
Czy mógłby mi ktoś pomóc?
Pozdrawiam!


Masz chociaż PlayerKit?
 

KApral_106

KApral_106

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam!
Mam problem: Gdy włączam ten mod to włącza mi się zwykła podstawka. Pliki o rozszerzeniu .mod wkleiłem do Data\Modvdf, .bik do work\data\video , a reszte do system.
Czy mógłby mi ktoś pomóc?
Pozdrawiam!


Masz chociaż PlayerKit?

Oczywiście, otwieram przez niego mody i wszystkie chodzą, ten nie.

Przeinstalowałem wszystko i jakoś zadziałało
 ;d
 

KApral_106

KApral_106

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Przeinstalowałem wszystko i jakoś zadziałało.
 ;d
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
@ myven Taaak już to widzę. Człowiek co dopiero przychodzi z placu wymian a tu już jest szpiegiem gomeza... :ayfkm:
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


0 użytkowników i 15 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry