Mam pomysł na dosyć smutnego questa/opowieść:
Rzecz zaczyna się w lokacji początkowej (w kazdym bądź razie w takiej, w której na pewno na początku gry z nim porozmawiamy). Spotykamy człowieka - dajmy mu na imię Borgir. Podczas rozmowy z nim dopytujemy się go o medalion, który ma przy sobie (okrągły, z małą ilością zdobień, z wyrytą literą D.) Mężczyzna wybucha złością i wyjmując miecz bez powodu grozi nam, żebyśmy nie wtrącali się w nie swoje sprawy, żebyśmy poszli pomęczyć sowimi pytaniami kogoś innego - w tym momencie uaktywnia się zadanie w dzienniku.
Podczas dalszej gry przy jednej ze ścieżek stać będzie mężczyzna o imieniu Dreamerion, grający na lutni smutną pieśń o tęsknocie za synem, nienawiści do pewnej kobiety, smutku i samotności. Nie będzie można z nim pogadać, ale warto wsłuchać się w jego pieśń.
Zadanie nie ruszy do przodu, póki w którejś z jaskiń/opuszczonych chat nie znajdziemy dziennkia. Pisze go człowiek na skraju życia, opowiada o swojej chorobie, o życiu jako bard na dworze króla - jest to posada, którą załatwił mu przyjaciel z kontynentu. Dowiadujemy się w nim też, że ów człowiek został okrutnie potraktowany przez żonę, która wyznała mu, że ma kochanka, a on nie jest ojcem ich syna. Z tego też powodu Dreamerion opuścił dom. Kilkanaście lat potem kurier przysyła mu list od znajomego, który wyjaśnia mu, że jego żona specjalnie okłamała go, bo zapadła z synem na śmiertelną chorobę i nie chciała, by musiał przeżywać ich śmierć, kazała przed śmiercią przekazać mężowi że nigdy go nie zdradziła przedtem ani potem, a syn cudem wyzdrowiał i nigdy nie dowiedział się dlaczego ojciech ich opuścił. Dreamerion wyruszył więc szukać syna, lecz samotność na dworze króla szybko przyspieszyła jego starość i po kilku miesiącach wędrówki wiedział, że jego życie ma się ku końcowi.
Dalej udajemy się szybko do Dreameriona by z nim porozmawiać, ale w miejscu gdzie stał zastajemy tylko czaszkę i list. W liście widnieje tekst piosenki oraz jej tytuł "Dla Borgira". Oczywiście po tym idziemy do tego Borgira, dajemy mu dziennik i kartkę z tekstem utworu. Ten opowiada nam swoją historię. Bardzo nienawidził ojca za to, że odszedł. Okazuje się też, że medalion, który zostawił mu ojciec jest magiczny i chronił od chorób, dlatego go przy sobie zatrzymał. Po tym wszystkim Borgir każe zaprowadzić nas do miejsca, w którym grał jego ojciec. Ten oddaje nam medalion i przez jakiś czas zostaje w tym miejscu. Prosi nas też, byśmy mieli oczy szeroko otwarte, bo gdzieś niedaleko musi być lutnia jego ojca. Znajdujemy ją u jakiegoś handlarza/w jaskini. Oddajemy Borgirowi i tak zadanie się kończy.
Wszelkie prawa zastrzeżona dla Dreameriona