Wasze zadania w Dziedzictwie 39095 80

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 17.05.2012 roku

Wyświetleń 39095

Odpowiedzi 80

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Wasze zadania w Dziedzictwie
#40 2013-05-05, 14:13(Ostatnia zmiana: 2013-05-05, 16:31)
Mam pomysł na dosyć smutnego questa/opowieść:


Rzecz zaczyna się w lokacji początkowej (w kazdym bądź razie w takiej, w której na pewno na początku gry z nim porozmawiamy). Spotykamy człowieka - dajmy mu na imię Borgir. Podczas rozmowy z nim dopytujemy się go o medalion, który ma przy sobie (okrągły, z małą ilością zdobień, z wyrytą literą D.) Mężczyzna wybucha złością i wyjmując miecz bez powodu grozi nam, żebyśmy nie wtrącali się w nie swoje sprawy, żebyśmy poszli pomęczyć sowimi pytaniami kogoś innego - w tym momencie uaktywnia się zadanie w dzienniku.

Podczas dalszej gry przy jednej ze ścieżek stać będzie mężczyzna o imieniu Dreamerion, grający na lutni smutną pieśń o tęsknocie za synem, nienawiści do pewnej kobiety, smutku i samotności. Nie będzie można z nim pogadać, ale warto wsłuchać się w jego pieśń.

Zadanie nie ruszy do przodu, póki w którejś z jaskiń/opuszczonych chat nie znajdziemy dziennkia. Pisze go człowiek na skraju życia, opowiada o swojej chorobie, o życiu jako bard na dworze króla - jest to posada, którą załatwił mu przyjaciel z kontynentu. Dowiadujemy się w nim też, że ów człowiek został okrutnie potraktowany przez żonę, która wyznała mu, że ma kochanka, a on nie jest ojcem ich syna. Z tego też powodu Dreamerion opuścił dom. Kilkanaście lat potem kurier przysyła mu list od znajomego, który wyjaśnia mu, że jego żona specjalnie okłamała go, bo zapadła z synem na śmiertelną chorobę i nie chciała, by musiał przeżywać ich śmierć, kazała przed śmiercią przekazać mężowi że nigdy go nie zdradziła przedtem ani potem, a syn cudem wyzdrowiał i nigdy nie dowiedział się dlaczego ojciech ich opuścił. Dreamerion wyruszył więc szukać syna, lecz samotność na dworze króla szybko przyspieszyła jego starość i po kilku miesiącach wędrówki wiedział, że jego życie ma się ku końcowi.

Dalej udajemy się szybko do Dreameriona by z nim porozmawiać, ale w miejscu gdzie stał zastajemy tylko czaszkę i list. W liście widnieje tekst piosenki oraz jej tytuł "Dla Borgira". Oczywiście po tym idziemy do tego Borgira, dajemy mu dziennik i kartkę z tekstem utworu. Ten opowiada nam swoją historię. Bardzo nienawidził ojca za to, że odszedł. Okazuje się też, że medalion, który zostawił mu ojciec jest magiczny i chronił od chorób, dlatego go przy sobie zatrzymał. Po tym wszystkim Borgir każe zaprowadzić nas do miejsca, w którym grał jego ojciec. Ten oddaje nam medalion i przez jakiś czas zostaje w tym miejscu. Prosi nas też, byśmy mieli oczy szeroko otwarte, bo gdzieś niedaleko musi być lutnia jego ojca. Znajdujemy ją u jakiegoś handlarza/w jaskini. Oddajemy Borgirowi i tak zadanie się kończy.

Wszelkie prawa zastrzeżona dla Dreameriona
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Przyznam szczerze, przeszły po mnie ciary...
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Łoł masz kurwa łeb Dreamerion :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Wasze zadania w Dziedzictwie
#43 2013-05-05, 15:49(Ostatnia zmiana: 2013-05-05, 16:00)
Dziękuję! Poprawiłem rażące błędy. Jakby co mogę napisać dialogi, wpis w dzienniku i nagrać tę pieśń ;)
 

Orzeszek

Orzeszek

Użytkownicy
posty110
Propsy64
  • Użytkownicy
Zaproponował bym mini quest z duchem orkowego szamana gdzie tenże duch w zamian za rozwiązanie zagadki podarowałby nam przedmiot, nic orginalnego, ale takie smaczki bardzo podobały mi się np: w bg2, gdzie za swój wysiłek intelektualny byliśmy nagradzani, dla mnie już samą w sobie nagrodą była satysfakcja że rozwiązałem zagadkę zamiast sobie odpuścić i iść dalej, jednakże sądzę że sporo osób było by rozczarowanych faktem iż... w zasadzie było by bardzo zabawnie gdyby po udzieleniu prawidłowej odpowiedzi duch orka po prostu odszedł w spokoju z tego świata a nagrodą była by tylko jego wdzięczność :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Powiem że można zrobić nawet pomieszczenie rodem z portala :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
&Orzeszek:
W sumie takie coś złe nie jest, nie koniecznie duch ale zagadki fajne, niech ludzie myślą a nie sie opierdalają
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
&Orzeszek:
W sumie takie coś złe nie jest, nie koniecznie duch ale zagadki fajne, niech ludzie myślą a nie sie opierdalają
Aż mi się przypomniał Kod Da Vinci... no ale bez przesady XD Ludzie aż tak nie potrafią wytężyć mózgownicy. Starczy coś ala Quahodron z Jarkendaru :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka, na Twoim miejscu bym to rozważył, nie mówimy byś zmienił całą fabułę moda by opierała się na zagadkach, ale jedna czy dwie zagadki których wykonanie nie będzie konieczne do ukończenia gry można zorganizować.

Właściwie podejrzewam że mógłbym nawet coś obmyślić jak będę miał, dłuższą, wolną chwilę. Ogólnie widzę to w ten sposób że rozwiązanie może być inne za każdym razem, przez co nie będzie ułatwień w postaci solucji, ale to tylko propozycja, to wyżej z pokojem ala portal też było na poważnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
A kto powiedział, że nie miało być takiego czegoś w ogóle? Poza tym co to ma do fabuły? Można wziąć wątek z dupy wzięty i zrobić motanego Questa o wujku Onara od strony babki ciotki jego brata ciotecznego po ósmym psie. Na końcu i tak pewnie okaże się, że to jego siostra... to trzeba dopracować.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kaczka, a moje zadania jak sie prezentuja? :D  wykorzystasz je? To by mnie zachecilo do pisania jeszcze lepszych zadan, a noz widelec moze pol zadan w modzie beda moje? xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Pisz to się dowiesz ;p  Nie jestem pewny ale na 50% coś twojego też tam było :D
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Ja mam pewien pomysł na questa, więc się z wami nim podzielę:
Spotykając  w mieście npc'ta o imieniu Gerond[nie wiem, imie tak na szybko wymysliłem, więc jak coś wy se tam zmieniajcie na jakie chcecie imię].Po spotkaniu go widać, że jest niezadowolony i pije ciągle[np piwo, ale nie jakąś wodę xD]i po rozmowie z nim widac, że jest smutny.. jak mu damy jedno piwo powie trochę o swojej przeszłości[tutaj nie wiem, jakąś mu tam się wymyśliłoby] i mówi po dłuższej rozmowie, że porwano jemu kogoś bliskiego[ nie wiem np  dziewczynę, syna, córkę czy kogo tam]. Mówi nam, że niestety nie wie gdzie i kto go porwał. Więc my zaczynamy wypytywać ludzi o to, czy ktoś wie coś o porwaniu i po dłuższym "Śledztwie" pewna osoba mówi nam, że wie kto tego kogoś porwał i po co[tu też wymyślić jakiś cel porwania trzeba byłoby :D ].Mówi, że nas zaprowadzi niedaleko miejsca, gdzie tego kogoś porwano. Szukamy w okolicy jakiejś wskazówki, która by wskazywała kierunek, gdzie ten obóz/chatka porywaczy się znajduje.Po odnalezieniu obozu/chatki porywaczy i wejściu do niej, zaczepiają nas ci Porywacze i mówią, że tego kogoś bliskiego tu nie ma[np dziewczyna została wysłana do czegoś typu Czerwonia latarnia, tyle że tam pracuje pod przymusem lub jakiś inny powód] i nas atakują. Po zabiciu tutejszych porywaczy, w ciele jednego z nich znajdujemy list, w którym napisane są informacje dotyczące Porwania[konkretne jakieś info, np czemu tego kogoś porwali i gdzie teraz może się znajdować].Gdy już wychodzimy z tego obozu/domku/kryjówki porywaczy zaczepia nas ta sama osoba, która nas zaprowadziła w okolice miejsca, gdzie tą osobę porwano i  po prostu po rozmowie nas atakuje[bo okazuje się, że on był jednym z porywaczy].Po zabójstwie tej osoby w jego ciele znajdujemy list, w którym jest napisane kto zlecił porwanie tego kogoś i  informacje o miejscu, gdzie teraz ten ktoś przebywa[w liście jest napisane np że ta osoba przebywa teraz w innym, odległym miejscu od miejsca akcji moda] i informujemy Gerona o tym, co zdołaliśmy się dowiedzieć. Dziękuje nam i odpowiednio nas wynagradza[tu można jeszcze wtrącić, że np przy okazji jakieś innej misji znajdujemy osobę, która była za to odpowiedzialna i z nią rozmawiamy i mamy tu prawo wyboru:
zabić tą osobę lub oszczędzić ją i dowiedzieć się ostatecznie, na 100% co się teraz z tą bliską osobą dzieje i przede wszystkim, czy żyje].Takie zadanie mi dzisiaj wpadło do głowy, wiem że mogą być czasami powtórzenia. Tak jakoś wyszło, mam nadzieję że nie było tutaj podobnego zadania do tego prezentowanego]
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
I co, tylko tyle? :D
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
I co, tylko tyle? :D

Jeśli chodzi ci o zadanie "Kynia" to ten typ ci już raczej nie odpiszę  :lol2:
Jeśli chodzi o zadania graczy, no to kaczka sam sobie zrób i pokaż chociaż RAZ solidnie wykonany design bo to co jest np obok klasztoru to jakaś masakra   :ayfkm:

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
I co, tylko tyle? :D

Jeśli chodzi ci o zadanie "Kynia" to ten typ ci już raczej nie odpiszę  :lol2:
Jeśli chodzi o zadania graczy, no to kaczka sam sobie zrób i pokaż chociaż RAZ solidnie wykonany design bo to co jest np obok klasztoru to jakaś masakra   :ayfkm:
Mówisz o moście? :D Ewidentnie do poprawy. Zoomer raczej na odpierdol to zrobił XD
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
I co, tylko tyle? :D

Jeśli chodzi ci o zadanie "Kynia" to ten typ ci już raczej nie odpiszę  :lol2:
Jeśli chodzi o zadania graczy, no to kaczka sam sobie zrób i pokaż chociaż RAZ solidnie wykonany design bo to co jest np obok klasztoru to jakaś masakra   :ayfkm:
Mówisz o moście? :D Ewidentnie do poprawy. Zoomer raczej na odpierdol to zrobił XD

Tak o moście, i nie raczej tylko na pewno zrobił to na odpierdol  :trollface:

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ok, tylko jeszcze jedna kwestia. Znajdź mi grafika 3D, który porobi dłużej niż kilka dni :|
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie potrzeba  Grafika 3D, miałem na myśli bardziej robotę Level Designera, w sensie vobkowanie czyli tu nie musi być koniecznie grafik :D

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
A, to... jeszcze przyjdzie pora xD Lansjer nie jest w stanie odpalić tego parta zena a ja aktualnie vobuje co innego :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry