Gothic : Powrót Bohatera 118957 300

O temacie

Autor Alexik

Zaczęty 1.05.2012 roku

Wyświetleń 118957

Odpowiedzi 300

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Gothic : Krew Innosa
Skoro mu tak cieknie to niech se kupi tampony
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytuj
Gothic : Krew Innosa
Skoro mu tak cieknie to niech se kupi tampony
Tobie to naprawdę się nudzi  :cool:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To nie ja robię moda to kilkunastoletniej gry. :lol2:
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
To nie ja robię moda to kilkunastoletniej gry. :lol2:
A nie pracujesz przypadkiem przy pewnym modzie do kilkunastoletniej gry, który nazywa się Rzeka?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
To nie ja robię moda to kilkunastoletniej gry. :lol2:
Ty masz większe powody do wstydu, koleżanko.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A nie pracujesz przypadkiem przy pewnym modzie do kilkunastoletniej gry, który nazywa się Rzeka?
Kurwa, skojarzył. :lol2:
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Gothic : Powrót Bohatera
#126 2012-06-04, 16:07(Ostatnia zmiana: 2012-06-04, 16:08)
Cytuj
To nie ja robię moda to kilkunastoletniej gry.
:lol2:  :lol2:   A więc to tak? nakryliśmy cię...
 

MaxZajka

MaxZajka

Użytkownicy
posty60
Propsy9
  • Użytkownicy

MaxZajka

Gothic : Powrót Bohatera
#127 2012-06-04, 16:08(Ostatnia zmiana: 2012-06-04, 16:19)
Łowca Skarbów
Pewnej nocy usłyszeli od bogatego obywatela ,że w Koloni Karnej są skarby. Także więc słysząc to zebrali ekipę i ruszyli do Koloni Karnej. Ich dowódcą jest Pablo który mieszkał wcześniej w Myrtanie jednak po stracie Ojca wyjechał do Khorinis.


Dobre ;) a zarazem łowcy skarbów nie byli świadomi tego że, wchodząc do koloni nigdy z niej nie wyjdą?? Mi się wydaję że jak na łowców to chbya mieli trochę rozumu. Od tak sobie chyba nikt wchodził.

Ogólnie cały mix obozów jest zajekurwabisty  :lol:  

Tutaj wojna między sługami Beliara a Innosa, a tam łowcy, a gdzieś jeszcze dalej konflikty między Nowym Obozem a Starym.
Niezły chaos  :)
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Tutaj wojna między sługami Beliara a Innosa, a tam łowcy, a gdzieś jeszcze dalej konflikty między Nowym Obozem a Starym.
Niezły chaos  :)
Czy ktoś tu coś pisał o wojnie Starego obozu z Nowym?
No ale ponieważ jest ze mnie miły gość podam pewien cytat.

Obóz Armii Królewskiej
Są na służbie u Rhobara prowadzą wojnę z Starym Obozem próbując zająć go. Ich dowódcą jest Qhuardior który przedtem dowodził na starym obozem jednak podczas przejmowania zdołał uciec. Do tej pory zdobył wystarczającą ilość osób do obozu.
 

MaxZajka

MaxZajka

Użytkownicy
posty60
Propsy9
  • Użytkownicy

MaxZajka

Gothic : Powrót Bohatera
#129 2012-06-04, 16:37(Ostatnia zmiana: 2012-06-04, 16:41)
A no to SO leci na dwa fronty. O wojnie między SO a NO ja wtrąciłem, by dodać to w tło modyfikacji
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Wypowiem się co do ostatnich screenów, te obozy są za duże moim zdaniem, bardziej wszystko ściśnij, bo te ławki oddalone od siebie o jakies 5 metrów raczej nie wyglądają normalnie, zazwyczaj stawia się je obok siebie aby ludzie mogli ze sobą rozmawiąć, no i w pobliżu ogniska a nie kolejne 5m od niego :D  to samo tyczy się domków i innych rzeczy, myślę, że wiesz co mam na myśli ;)
 

Gimbi

Gimbi

Użytkownicy
posty15
Propsy4
  • Użytkownicy

Gimbi

Gothic : Powrót Bohatera
#131 2012-06-06, 00:44(Ostatnia zmiana: 2012-06-06, 15:12)
Czy tylko mi coś nie funka? To ma być jakieś rozszerzenie do Goticzka, gdzie paladyni z własnej woli wpierniczyli się do kolonii karnej z której wyjścia nie ma? Niby po co, jaką Innos mógł mieć sprawę żeby sługi swoje do klatki zesłać? No chyba że to ja gdzieś nie doczytałem.

@Sawik,
W sumie też można tak na to patrzeć. Dzięki, masz propsa.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Akurat to można bardzo łatwo wyjaśnić.

Kolonia karna została założona z powodu rudy, po utracie kontroli Rhobar musiał płacić za własną rudę, nie przypuszczam by mu to się podobało. Wysłanie oddziału paladynów by odzyskali kontrolę nad kolonią wydaje się co najmniej logiczne. Znaczenia rudy raczej nie trzeba tłumaczyć, ekwipunek z niej stworzony jest trwalszy i posiada magiczne właściwości, między innymi ochronne, co w czasie wojny (z orkami) jest najważniejsze. Paladyni tam zesłani najprawdopodobniej byli ochotnikami, pamiętaj że wielu paladynów śmierć za ojczyznę i Innosa uważało po prostu za cel swojego życia, więc poświęcenie reszty swojego życia wypełnianiu rozkazów i tak było im pisane od początku, co za różnica czy tu, czy tam? Tak czy inaczej, mogą zginąć, w kolonii mają szansę na pomoc w wygraniu wojny. Ponieważ też to ich magowie stworzyli barierę, możliwe że mieli jakiś sposób na jej zniszczenie.
Zanim ktoś się uczepi ostatniego punktu, z gry dowiadujemy się jedynie że zniszczenie jej od środka jest niemożliwe, nikt nigdy nic nie wspominał o próbach zniszczenia jej z zewnątrz co jest logiczne, osoby którym by na tym zależało, były wewnątrz. Osoby na zewnątrz wolały by ta bariera jednak stała.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

MaxZajka

MaxZajka

Użytkownicy
posty60
Propsy9
  • Użytkownicy
Projekt idzie dalej czy nie ?  :wink:  Bo tak jakoś pustkawo tu  :|
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#134 2012-06-14, 06:01(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 06:03)
Projekt idzie dalej czy nie ?  :wink:  Bo tak jakoś pustkawo tu  :|
Tak idzie akurat mam już nowe screeny

Witam chce powiedzieć parę rzeczy do nowych screenów a więc :
Nie są oteksturowane niektóre voby oraz nie edytowałem meshu świata ponieważ mam z tym problem więcej informacji tutaj >>>>> http://themodders.org/index.php?/topic/17315-blad-przy-edytowaniu-mesha/ . To wszystko pozdro
Obóz Myśliwych








I sory za to postać na ostatnim screenie co ma czerwony ryj  :lol2:  nie zauważyłem go
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ale co my tu mamy oceniać? Kolejną sklejkę vobów? Wysiliłbyś się trochę, już lepsze rzeczy w machinimach często są.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ale co my tu mamy oceniać? Kolejną sklejkę vobów? Wysiliłbyś się trochę, już lepsze rzeczy w machinimach często są.
Dobra spoko niedługo pojawi się w tym temacie filmik który nie będzie o vobach.
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Planujesz poprawić jakoś grafike? Bo na razie psuje to cały efekt tego pokazu vobów.
A i czy potrzebna jest taka duża brama jak w SO w obozie myśliwych?
 

Kubolinek

Kubolinek

Użytkownicy
posty8
Propsy1
  • Użytkownicy
Ja bym się wstydził pokazać coś takiego :|
 

Hamlet

Hamlet

Użytkownicy
posty7
Propsy5
  • Użytkownicy
Musisz pokazać takie coś:  http://i26.tinypic.com/2vwgwas.jpg bo inaczej nie masz tu czego szukać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry