Gothic : Powrót Bohatera 119136 300

O temacie

Autor Alexik

Zaczęty 1.05.2012 roku

Wyświetleń 119136

Odpowiedzi 300

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jak masz robić wszystkie obozy z oryginalnych vobków lepiej sobie odpuść.
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
A tak właściwie to czyj ma być ten obóz bo widzę, że są zbroje: straży królewskiej,strażników z starego obozu i strażników miejskich? A i faktycznie przydały by się jakieś ciekawsze voby.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Pierwszy i ostatni screen to pierwsze znośne screeny jakie dałeś, brawo!
I nie tylko nieoryginalne voby ale też edycja meshu świata by się przydała.
 
makin' bacon

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#103 2012-05-19, 16:11(Ostatnia zmiana: 2012-05-20, 06:33)
Dobra luzik poszukam jakiegoś grafika 3D albo sam nad tym popracuję i pobawię się z tym meshem świata  :lol2:  
A ten obóz to Gwardi Królewskiej bo przecież zanim Gomez przejął władze nad starym obozem to te zbroje należały do nich :D
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
W sumie racja ale ciekawe jest to, że nie widziałem w świecie gothic(1-4 + dodatki) ani jednego kolesia, który nie był w koloni i ma właśnie jakąś zbroje z SO.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Lepiej, ale jednak dobrze by było pogrzebać w tym meshu świata.
 
Комиссар RBT

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poziom zmian niestety na miarę MT. Jakbym cofnął się do 2004

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Poziom zmian niestety na miarę MT. Jakbym cofnął się do 2004
Nie rozumiem tego podejścia... Ty zaczynałeś w 2004 i kiedyś robiłeś to co oni teraz, teraz ty jesteś mega koksu, a oni zaczynają tak jak ty 8 lat temu. Ty dobrze wyszedłeś na tym że zacząłeś jak oni, więc o czym mowa?
Skoro 8 lat temu takie coś było uznawane za cudo, to czemu teraz jest uznawane za śmieć? Fakt, do modyfikacji można mieć sporo zastrzeżeń, ale ujmowanie tego w ten sposób jest co najmniej bezsensu.
Rozumiem że niektóre rzeczy zostały teraz lepiej wyjaśnione a lepsze rozwiązania znalezione, ale nie każdy je rozumie, nie każdy na bieżąco wszystko czytał i przyswajał.

Do twórców.

1. Nie pokazujcie rzeczy niedokończonych.
2. Spuście z tonu, krytyka wam może tylko pomóc.
3. Dodawanie swojej fabuły do tej z Gothic jest marnym pomysłem, lepiej zrobić oddzielną historię. Na tą opinię składa się wiele różnych czynników których ani nie chce mi się teraz tłumaczyć, ani byś nie zrozumiał.
4. Masz mnóstwo czasu i zrobisz te siedem obozów, coś takiego napisałeś na stronie pierwszej. Zamiast marnować czas na robienie tych siedmiu obozów zrób jeden a porządny, albo jeszcze lepiej. Poświęć ten czas na naukę, nie koniecznie moddingu.
5. W sumie najważniejsze, oceń swoje zdolności oraz chęci, pracowałem z tobą przez chwilę więc wiem jak z tym u ciebie jest.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Dark i 2004? I co jeszcze? Latające świnie, sawik? :lol2:
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dark i 2004? I co jeszcze? Latające świnie, sawik? :lol2:
Poziom zmian niestety na miarę MT. Jakbym cofnął się do 2004
Dość jednoznaczne co?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Na tych screenach ja uważam, że to nie jest obóz tylko jakiś camping :D  xD, bez urazy dla autora. Może jakieś ogrodzenie zrobić, aby potworki nie atakowały w nocy ich? Bo taki kretoszczur nie jest taki głupi i wejdzie do namiotu śpiącego w nim człowieka. :D
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Dość jednoznaczne co?

Nie, nie jednoznaczne, jeśli zna się inną wersję.
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spoiler
Skoro Dark nie bawił się z Gothic w 2004, to czemu pisze jakoby czułby się z powrotem w tych czasach? Ja osiem lat temu to chyba jeszcze nawet gothica nie znałem, więc prawdziwej historii nie znam, odpowiadałem na post Dark'a który, moim zdaniem, głupio gadał. Wyraził się jakby znał realia moddowania gothic z 2004, oraz jakby rozwój moddingu Gothic oglądał na bieżąco nie poprzez patrzenie w archiwum forum, dlatego wyraziłem się tak a nie inaczej.


Twórcy moda, skoro robicie to jako dodatek do Gothic'owej fabuły, jak macie zamiar wpleść wasze obozy w życie kolonii? Jaka jest fabuła moda? Bo jak na razie nic o tym nie pisaliście.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
Skoro Dark nie bawił się z Gothic w 2004, to czemu pisze jakoby czułby się z powrotem w tych czasach?
Wystarczy spojrzeć na screeny.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Twórcy moda, skoro robicie to jako dodatek do Gothic#msg1038326owej fabuły, jak macie zamiar wpleść wasze obozy w życie kolonii? Jaka jest fabuła moda? Bo jak na razie nic o tym nie pisaliście.
Zapewne tak jak wszyscy im podobni, dopiero o tym myślą XD
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#115 2012-06-04, 13:13(Ostatnia zmiana: 2012-06-04, 13:47)
Wiedziałem o tym tylko teraz mi się to przypomniało.
Obóz Myśliwych
W nim będzie dowodził Bosper z przyjaciółmi z Khorinis. Będzie on prowadził malutką wojnę z Obozem Sekty ,ponieważ kiedy człowiek myśliwych przebywał w obozie na bagnach został przypadkowo zabity. Lester próbował to wyjaśnić ale został zaatakowany. W modzie będzie można zawrzeć pokój
Obóz Paladynów
Mają wykonać tajną misję od Innosa (nie ujawnie tego) ich głównym dowódcą jest Lord Hagen. Prowadzą oni wojnę z Wojownikami Cienia którzy są wojownikami w służbie Beliara. Będzie można wziąć Paladynów i zaatakować obóz sługusów Beliara.Jednak nie będzie można dołączyć do nich gdy będzie się wojownikiem cienia.
Obóz Armii Królewskiej
Są na służbie u Rhobara prowadzą wojnę z Starym Obozem próbując zająć go. Ich dowódcą jest Qhuardior który przedtem dowodził na starym obozem jednak podczas przejmowania zdołał uciec. Do tej pory zdobył wystarczającą ilość osób do obozu.
Obóz Wojowników Cienia
Wojownicy w służbie Beliara okrutni,bezlitośni. Ich dowódcą jest Aleksander który był pierwszym arcymagiem Beliara który przebywał w Myrtanie na pustyni. Będzie można poprowadzić hordy beliara na sługusów Innosa. Jednak nie będzie można zostać wojownikiem cienia gdy będzie się Paladynem.
Łowca Skarbów
Pewnej nocy usłyszeli od bogatego obywatela ,że w Koloni Karnej są skarby. Także więc słysząc to zebrali ekipę i ruszyli do Koloni Karnej. Ich dowódcą jest Pablo który mieszkał wcześniej w Myrtanie jednak po stracie Ojca wyjechał do Khorinis.
Obóz Łowców Orków
Zemsta i pomszczenie jest ich głównym celem zabijając Orków. Na ich pancerzach widnieje krew. Ich dowódcą jest Qmak.Obóz będzie znajdował się w innym miejscu niż w MT.
Obóz Strażników przed kopalnią
Gomez bojąc się o dostawy rudy od kopalni postanowił ,że wyśle odział strażników którzy założą tam obóz. Ich dowódcą jest Creon który był dowódcą strażników jeszcze przed Thorusem. Będzie można prowadzić konwoje za którego będzie się dostawało lepszy ekwipunek.
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
przyjacielami
Przyjaciółmi raczej xD
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie jestem aż takim dobrym polonistą :lol2:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie jestem aż takim dobrym polonistą :lol2:
To są raczej podstawy, "przyjacielami" nawet nie istnieje w polskim słowniku.

Jeżeli to ty piszesz dialogi, to ja spasuje z tym modem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Będzie można prowadzić konwoje
Skąd ja to znam :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry