dzisiaj to ja zamieszczę informację odnośnie tego, co zostało na razie poprawione w wersji 1.06:
v.1.06
- już nie wywala niedaleko obozu łowców trolli, przywódca stada ma już model 3D,
- poprawione zadanie "Biały kieł",
- poprawiony pupil,
- dodanie orka ducha do cmentarzyska orków, jest na górze (waypoint orcghost),
- poprawiony Ratford po ataku strażników z SO, wcześniej wielokrotnie było "koniec ataków strażników SO" i Ratford daje nam amulet przed walką (jeśli spełnimy jakieś tam wymagania),
- poprawione nastawienie gildii po 4. rozdziale,
- poprawiono literówkę w nazwie zadania "Jedzenie dla Scorpiona",
- poprawiona szybka nauka u Miltena,
- Angus i Hanis (lub Kharim) są dodani koło stróżówki Tonyego przed atakiem na starą kopalnię,
- jeśli Kharim został wygnany z obozu, to nie wraca już do OR po ataku na starą kopalnię,
- poprawione zadanie u Aidana z długami,
- poprawiono błąd z pojawianiem się dialogu u Piwosza dotyczącego trunku dla strażnika,
- podczas spotkania w OR przed atakiem SO powinni już się pojawić u Cavalorna Ratford z Miltenem,
- w podziemiach klasztoru jest już właściwy Roderic z kwestiami dialogowymi,
- usunięto zdublowanego Kila, teraz jest jeden z odpowiednimi dialogami,
- nie można już przywoływać w nieskończoność białych kłów,
- zmieniono nazwy rozdziałów, teraz rozdział 2. ma tytuł "Szpieg", a rozdział 3. "Pętla się zaciska",
- poprawiono linię fabularną, w skrócie: Ratford wysyła nas do NO, tam Gorn mówi, że NO upadł. Z Cavalornem atakujemy starą kopalnię, a Ratford wysyła nas do SO. W międzyczasie możemy udać się do najemników i pomóc im z ornamentami. Pod koniec 3. rozdziału udajemy się do łowców trolli,
- skrzynia Kruka ma nazwę "OC_CHEST_RAVEN" i jest w niej od początku dodany klucz do skrzyni w zatopionej wieży Xardasa, w której znajdą się później ornamenty,
- skrzynia na ornamenty: "CHEST_ORNAMENTS",
- skrzynia Rączki: "OC_CHEST_FINGERS", suwenir jest dodawany podczas rozpoczęcia zadania,
- dodany topór Roderika w Wieży Mgieł,
- dodany duch orka na cmentarzysku orków,
- gdy do kolonii przybywa nekromanta (DMB_1700_Necro) zostaną dodane trupy i nieumarli koło opuszczonej kopalni,
- został usunięty poprzedni nekromanta (non_4091_nekro), teraz jest nim DMB_1700_Necro (było dwóch, różnili się wyglądem, a mieli obaj służyć do tego samego),
- poprawiona rutyna TA_GUARD,
- utworzenie run teleportacyjnych: do obozu myśliwych (Cavalorn daje ją w podzięce i jako zadośćuczynienie za Głębię i wykrycie szpiega), teleportacja do siedziby nekromanty (działa tylko w Cave.zen) i teleportacja z Dungeon.zen do World.zen (działa tylko w Dungeon.zen),
- Gorn jest teraz przed NO, przed Carlosem, po rozmowie z Gornem, Gorn przebywa w OR, kiedy Carlos nas przepuści, Gorn jest tam, gdzie był w G1, rozmawiamy z nim i prowadzi nas w ustronne miejsce, aby móc kontynuować rozmowę,
- pojawia się wpis po śmierci informatora i zadanie zostaje zaliczone,
- poprawione "wpuszczanie" do twierdzy przez Corda, wcześniej w nieskończoność się pętliło,
- najemnicy w twierdzy mają już odpowiednią siłę, aby udźwignąć swoją broń,
- najemnicy typu ambient mają już "KONIEC" zamiast "ENDE.",
- dodana możliwość handlu z Riordianem,
- dodany odpowiedni warunek przy dialogu u Myxira dotyczącego ornamentów, wcześniej można było do niego po prostu zagadać bez odpowiedniej wiedzy,
- droga, którą prowadzi nas Roderic w World.zen została podzielona na dwa etapy: do bramy przed kołowrotkiem i od bramy, Roderic powinien się teleportować przed bramą i ją otworzyć,
- dodano odpowiednie wyzwalacze w Cave.zen pozwalające się teleportować do siedziby nekromanty, w Dungeon.zen poprawiono teleport do World.zen
Termin wydania patcha jeszcze nie jest ustalony, ponieważ jeszcze zostało trochę do poprawienia, oczywiście lista będzie się wydłużać.