Gothic: Czas Zapłaty [beta] 973594 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 973594

Odpowiedzi 2392

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Czytaj uważnie
Cytuj
Gothic: Czas Zapłaty [wersja beta].

1. Modyfikacja:

1.1. Najnowsza wersja (11.07.2012).
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Wiadomo już, na kiedy jest patch planowany?
 

Kingston

Kingston

Użytkownicy
posty104
Propsy4
  • Użytkownicy
Cytuj
Wiadomo już, na kiedy jest patch planowany?

jak wydadza to sie dowiesz czekaj cierpliwie
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytuj
Wiadomo już, na kiedy jest patch planowany?

jak wydadza to sie dowiesz czekaj cierpliwie

Tyle to i ja wiem  :F  Wolałbym coś bardziej szczegółowego, od tM ^^
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wiadomo już, na kiedy jest patch planowany?
Nie wiadomo. Na pewno nie w najbliższym czasie.

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy
Testuje to ktos na win7? Jeżeli nie to mam parę ciekawych informacji:
-przy zmianie rozdzielczosci na 1600x1200 (podobna wartosc, w kazdym razie 1600 ta pierwsza wartosc)- wywala na pulpit, przechodzi do trybu ukienka
-wywala na pulpit i potem zmniejsza sie do okienka w niektorych miejscach, ciężko znaleźć powód, np. spotkanie pana z bagien przy kręgu teleportacyjnym, albo przy probie wejścia do tego mini oboziku przy starym obozie
-przy pierwszym pojawieniu się przy w/w malym oboziku pojawia się z 3-4 razy okienko z błędem mówiącym coś w stylu "invalid instance name". zapewne koderzy domysla sie o co chodzi. potem przechodzi do window mode i mozna grać

PC: 4 jajowiec amd, grafika high endowa, ram z ramy. Ale powaznie- testowane na najnowszym patchu CZ (tym z lipca), na nowej instalce G2NK. Próbowałem uruchamiać w trybie zgodności i jako admin - błędy nadal są.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1126 2012-07-22, 13:50(Ostatnia zmiana: 2012-07-22, 13:50)
Ja testuję na Win XP.

Cytuj
przy zmianie rozdzielczosci na 1600x1200 (podobna wartosc, w kazdym razie 1600 ta pierwsza wartosc)- wywala na pulpit, przechodzi do trybu ukienka
Wydaje mi się, że jest to zbyt wysoka rozdzielczość. Pamiętajmy, że jest to już ponad dziesięcioletnia gra, która powstawała kiedy królował Windows 98 :D

Cytuj
Ale powaznie- testowane na najnowszym patchu CZ (tym z lipca), na nowej instalce G2NK.
Nie wiem, czy się pomyliłeś czy nie, ale mod jest do pierwszej części, nie do drugiej ;p
Cytuj
-przy pierwszym pojawieniu się przy w/w malym oboziku pojawia się z 3-4 razy okienko z błędem mówiącym coś w stylu "invalid instance name". zapewne koderzy domysla sie o co chodzi. potem przechodzi do window mode i mozna grać
Uruchamiasz przez GothicStartera czy przez GothicStarter_mod? W każdym razie powinieneś uruchamiać przez GothicStartera.

gothic1210
  • Gość
@Adanos
Spokojnie można grać w Gothica w FullHd.  :D   Sprawdzałem i działa.
@wr0d
A w jakiej rozdzielczości grasz w inne gry? Może ta jest nieoptymalna dla twojego monitora? Ja np. mam monitor panoramiczny i jak ustawię niektóre rozdzielczości to mi się obraz zniekształca. Może w win7 zamiast zniekształcać się obraz jest przerzucany na tryb okienkowy?
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, 1 post jest dla mnie nie czytelny:

Sciagnelem to co jest w
1.1. Najnowsza wersja (11.07.2012).
Wszystkie party po kolei, nastepnie rozpakowałem je w folderze gothic-a :) (chcialo nadpisywac pliki nadpisywalem)  Mam moda ale w v 0.9.5 BETA Czy jest to najnowsza wersja moda ? :)
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Witam, 1 post jest dla mnie nie czytelny:

Sciagnelem to co jest w
1.1. Najnowsza wersja (11.07.2012).
Wszystkie party po kolei, nastepnie rozpakowałem je w folderze gothic-a :) (chcialo nadpisywac pliki nadpisywalem)  Mam moda ale w v 0.9.5 BETA Czy jest to najnowsza wersja moda ? :)


Tak
 

thierry12344

thierry12344

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Jak to się instaluje skopiowałem to do folderu i nic to nie zmieniło
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1131 2012-07-25, 11:23(Ostatnia zmiana: 2012-07-25, 11:25)
Witam, 1 post jest dla mnie nie czytelny:

Sciagnelem to co jest w
1.1. Najnowsza wersja (11.07.2012).
Wszystkie party po kolei, nastepnie rozpakowałem je w folderze gothic-a :) (chcialo nadpisywac pliki nadpisywalem)  Mam moda ale w v 0.9.5 BETA Czy jest to najnowsza wersja moda ? :)

Zobacz w pliku gothic.ini będzie napisany, który patch używa, tak 0.9.5 Beta to jest aktualna
wersja.

Jak to się instaluje skopiowałem to do folderu i nic to nie zmieniło

Powrzucaj te pliki tak jak miałeś w opisie i użyj player-kita do odtworzenia tego i powinno być cacy :)
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1132 2012-07-26, 21:49(Ostatnia zmiana: 2012-07-26, 21:53)
@Adanos
Spokojnie można grać w Gothica w FullHd.  :D   Sprawdzałem i działa.
@wr0d
A w jakiej rozdzielczości grasz w inne gry? Może ta jest nieoptymalna dla twojego monitora? Ja np. mam monitor panoramiczny i jak ustawię niektóre rozdzielczości to mi się obraz zniekształca. Może w win7 zamiast zniekształcać się obraz jest przerzucany na tryb okienkowy?
Mam benq 21.5" OLED, praktycznie we wszystko gram na full HD, ale może rzeczywiście spróbuje jeszcze na niższych. W sumie po pierwszym odpaleniu i zapisaniu już nie ma problemu.


Cytuj
Nie wiem, czy się pomyliłeś czy nie, ale mod jest do pierwszej części, nie do drugiej ;p
Uruchamiasz przez GothicStartera czy przez GothicStarter_mod? W każdym razie powinieneś uruchamiać przez GothicStartera.
Oczywiście uruchamiam na gothic 1, moja pomyłka.
A co do gothic startera to nie wiedziałem, zobacze co się stanie. Może to rozwiąże problem.

EDIT: jest za to inny problem. Mianowicie- kiedy podchodze do strażnika tego małego oboziku przy Starym Obozie i mówi, że mam się stąd zabierać to moja postać (już 3 razy tak się stało, powtorzyłem) odwraca sie i zaczyna automatycznie biec, , jednak jak znajduje się poza ekranem to nadal jest jakby w trybie dialogu z NPCem straznikiem i nie mogę zrobic nic innego jak zresetowac gothica.
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytuj
EDIT: jest za to inny problem. Mianowicie- kiedy podchodze do strażnika tego małego oboziku przy Starym Obozie i mówi, że mam się stąd zabierać to moja postać (już 3 razy tak się stało, powtorzyłem) odwraca sie i zaczyna automatycznie biec, , jednak jak znajduje się poza ekranem to nadal jest jakby w trybie dialogu z NPCem straznikiem i nie mogę zrobic nic innego jak zresetowac gothica.


Jakiego oboziku? Możesz jaśniej?
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
pewnuie chodzi o straznika głębi :)  tez miałem to na starych wersjach
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy
Jakiego oboziku? Możesz jaśniej?
Ile jest obozów dookola Starego Obozu? 10?15? Nie, dokładnie obok jest tylko jeden, akurat tyle zdążyłem zauważyć grając w w ten mod jakieś 20 minut. Boże, daj mi cierpliwość do internetowych pytań.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
dzisiaj to ja zamieszczę informację odnośnie tego, co zostało na razie poprawione w wersji 1.06:

v.1.06

- już nie wywala niedaleko obozu łowców trolli, przywódca stada ma już model 3D,
- poprawione zadanie "Biały kieł",
- poprawiony pupil,
- dodanie orka ducha do cmentarzyska orków, jest na górze (waypoint orcghost),
- poprawiony Ratford po ataku strażników z SO, wcześniej wielokrotnie było "koniec ataków strażników SO" i Ratford daje nam amulet przed walką (jeśli spełnimy jakieś tam wymagania),
- poprawione nastawienie gildii po 4. rozdziale,
- poprawiono literówkę w nazwie zadania "Jedzenie dla Scorpiona",
- poprawiona szybka nauka u Miltena,
- Angus i Hanis (lub Kharim) są dodani koło stróżówki Tonyego przed atakiem na starą kopalnię,
- jeśli Kharim został wygnany z obozu, to nie wraca już do OR po ataku na starą kopalnię,
- poprawione zadanie u Aidana z długami,
- poprawiono błąd z pojawianiem się dialogu u Piwosza dotyczącego trunku dla strażnika,
- podczas spotkania w OR przed atakiem SO powinni już się pojawić u Cavalorna Ratford z Miltenem,
- w podziemiach klasztoru jest już właściwy Roderic z kwestiami dialogowymi,
- usunięto zdublowanego Kila, teraz jest jeden z odpowiednimi dialogami,
- nie można już przywoływać w nieskończoność białych kłów,
- zmieniono nazwy rozdziałów, teraz rozdział 2. ma tytuł "Szpieg", a rozdział 3. "Pętla się zaciska",
- poprawiono linię fabularną, w skrócie: Ratford wysyła nas do NO, tam Gorn mówi, że NO upadł. Z Cavalornem atakujemy starą kopalnię, a Ratford wysyła nas do SO. W międzyczasie możemy udać się do najemników i pomóc im z ornamentami. Pod koniec 3. rozdziału udajemy się do łowców trolli,
- skrzynia Kruka ma nazwę "OC_CHEST_RAVEN" i jest w niej od początku dodany klucz do skrzyni w zatopionej wieży Xardasa, w której znajdą się później ornamenty,
- skrzynia na ornamenty: "CHEST_ORNAMENTS",
- skrzynia Rączki: "OC_CHEST_FINGERS", suwenir jest dodawany podczas rozpoczęcia zadania,
- dodany topór Roderika w Wieży Mgieł,
- dodany duch orka na cmentarzysku orków,
- gdy do kolonii przybywa nekromanta (DMB_1700_Necro) zostaną dodane trupy i nieumarli koło opuszczonej kopalni,
- został usunięty poprzedni nekromanta (non_4091_nekro), teraz jest nim DMB_1700_Necro (było dwóch, różnili się wyglądem, a mieli obaj służyć do tego samego),
- poprawiona rutyna TA_GUARD,
- utworzenie run teleportacyjnych: do obozu myśliwych (Cavalorn daje ją w podzięce i jako zadośćuczynienie za Głębię i wykrycie szpiega), teleportacja do siedziby nekromanty (działa tylko w Cave.zen) i teleportacja z Dungeon.zen do World.zen (działa tylko w Dungeon.zen),
- Gorn jest teraz przed NO, przed Carlosem, po rozmowie z Gornem, Gorn przebywa w OR, kiedy Carlos nas przepuści, Gorn jest tam, gdzie był w G1, rozmawiamy z nim i prowadzi nas w ustronne miejsce, aby móc kontynuować rozmowę,
- pojawia się wpis po śmierci informatora i zadanie zostaje zaliczone,
- poprawione "wpuszczanie" do twierdzy przez Corda, wcześniej w nieskończoność się pętliło,
- najemnicy w twierdzy mają już odpowiednią siłę, aby udźwignąć swoją broń,
- najemnicy typu ambient mają już "KONIEC" zamiast "ENDE.",
- dodana możliwość handlu z Riordianem,
- dodany odpowiedni warunek przy dialogu u Myxira dotyczącego ornamentów, wcześniej można było do niego po prostu zagadać bez odpowiedniej wiedzy,
- droga, którą prowadzi nas Roderic w World.zen została podzielona na dwa etapy: do bramy przed kołowrotkiem i od bramy, Roderic powinien się teleportować przed bramą i ją otworzyć,
- dodano odpowiednie wyzwalacze w Cave.zen pozwalające się teleportować do siedziby nekromanty, w Dungeon.zen poprawiono teleport do World.zen

Termin wydania patcha jeszcze nie jest ustalony, ponieważ jeszcze zostało trochę do poprawienia, oczywiście lista będzie się wydłużać.
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
No, no. Ładnie :D  

Możecie jeszcze zmienić grafiki, jak jest nowy rozdział. Bo tak:
1. "Witamy w Kolonii", na obrazku jest Diego, a jego poznajemy dopiero w 2 albo 3 rozdziale. Bardziej by pasowała np. grafika plaży z tym rozbitym statkiem.
2. "Szpieg", a grafika jest z "Polowanie na pełzacze", z Cor Kalomem i 2 Strażnikami Świątynnymi. Trochę(mało powiedziane) się nie klei.
3. Do tego rozdziału nie mam zastrzeżeń, bo nie mam lepszego pomysłu. Na grafice jest miejsce od kamienia ogniskującego, a w 3 rozdziale tam spotykamy Jarvisa, więc chyba może być.

I nowy tytuł "Pętla się zaciska" bardzo pasuje do tego rozdziału i bardzo mi się podoba.


Także powodzenia nad pracami życzę i oby tak dalej.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
takimi rzeczami zajmiemy się na sam koniec, będzie to w finalnej wersji moda
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ogólnie ja mam taki problem, że gra po 10 15 minutach wysypuję mnie do pulpitu czasem bez zadnego błędu a czasem z Acces Violation. :/

Dopowiem tyle, czy ma to coś związek z kodami? Ale kodu użyłem tylko RAZ! na ożywienie piwosza, no może siebie też.?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry