Problem Spacer G2NK 4669 13

O temacie

Autor knsboss

Zaczęty 26.09.2011 roku

Wyświetleń 4669

Odpowiedzi 13

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Mam następujący problem: popoprawiałem kilka dialogów i dodałem nowe w moim modzie. Zaktualizowałem wszystkie spacerem, a w modzie niektóre się zaktualizowały, niektóre nie i czasami zła kolejność się robiła. Nie jestem 100% pewny że to przez spacera. Nie mam żadnych błędów w skryptach więc nie wiem o co chodzi. Proszę o pomoc.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Mam następujący problem: popoprawiałem kilka dialogów i dodałem nowe w moim modzie. Zaktualizowałem wszystkie spacerem, a w modzie niektóre się zaktualizowały, niektóre nie i czasami zła kolejność się robiła. Nie jestem 100% pewny że to przez spacera. Nie mam żadnych błędów w skryptach więc nie wiem o co chodzi. Proszę o pomoc.
Może źle ponumerowałeś te dialogi (przyjrzyj się dokładniej, ponieważ nie jestem całkiem pewnien, ale chyba parser nie wykrywa źle ponumerowanych dialogów). Więc mogłeś źle je ponumerować.
Pod każdym numerem dialogu, musisz dać następną liczbę 00, później przy następnej linjce 01 itp. oto przykładowy dialog z Fernandem

Cytuj
AI_Output (other,self ,DIA_Fernando_Hello_15_00); //Jak idzie interes?
   AI_Output (self ,other,DIA_Fernando_Hello_14_01); //Nie za dobrze. Wszystko było dużo łatwiejsze, zanim zniknęła Bariera.
   AI_Output (self ,other,DIA_Fernando_Hello_14_02); //Więźniowie wydobywali z kopalni całe tony rudy, które moje statki przewoziły na kontynent.
   AI_Output (self ,other,DIA_Fernando_Hello_14_03); //W drodze powrotnej przywoziły jedzenie i inne towary.
   AI_Output (self ,other,DIA_Fernando_Hello_14_04); //Niestety, te czasy minęły. Zostaliśmy odcięci od kontynentu, więc musimy zadowalać się jedynie tym, co dostarczają nam nasi chłopi.

Other to znaczy, że odzywa się bohater
a Self, że druga postać np. Fernando.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Nie, to nie to. Dialogi robię Esay Dialog Makerem.
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
Spróbuj przed aktualizacją wcisnąć przycisk "Refresh"/"Odśwież".


knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Niestety, nic to nie dało...
 

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miałem podobnie. Zrób paczkę z modem nie dodając plików z dialogami(daj sam Gothic.dat), a potem spakuj ponownie już wszystkie potrzebne pliki. Wtedy nowe dialogi powinny działać, ale z kolejnością to nie wiem :|
 

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Sprubuję, bo ja teraz miałem że w nowych dialogach nagle się stare pojawiały i zapanował jeden wielki chaos.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dziwie sie ze jeszcze nikt nie zapytal... Usuwasz pliki OU.bin i OU.dat ?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Tak. Najpierw biore update, potem usuwam, a potem save.
 

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Niestety nie zadziałało... może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
 

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Może to Esay Dialog Maker nawala,spróbuj zainstalować program od nowa,zrób te dialogi i jeszcze raz wstaw do paczki ze swoim modem.
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

knsboss

Problem Spacer G2NK
#11 2011-09-29, 14:00(Ostatnia zmiana: 2011-09-29, 21:12)
Spróbuję, ale po tym jak je zrobiłem jeszcze sam sprawdzałem czy wszystko jest dobrze. Nie jestem doświadczony i z pewnością mogłem coś przeoczyć.
 

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Skrypty wyglądają w porządku... To nie w tym tkwi problem.
 

knsboss

knsboss

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Dobra, rozwiązałem problem. Reinstalnołem Gothica i teraz wszystko działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry