Jedairusz - gameartowa teczka 225659 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 225659

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Bake, niestety okazało się, że gumowa rączka potrzebuje więcej poly. Całość trochę poniżej 3k tris.


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#361 2014-01-16, 09:18(Ostatnia zmiana: 2014-01-16, 09:29)
No i chyba koniec ćwiczenia.


Siatka i tekstury
Spoiler


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Jak bake'owałeś? Całkiem ładnie wyszło:)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Zrobiłem exploded bake z cage. W 3ds maxie normal, AO i cavity generowałem na podstawie normalki w Knaldzie. Jak teraz patrzę na ten asset, to mogłem dać 2x więcej tris na wszystkie uchwyty itp. i od razu lepiej by wyglądało.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
WIP ze zbrusha ode mnie:

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Screen highpoly z marmoseta, jeszcze nogi do zrobienia.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Genialnie to wygląda, tylko te pomarszczone zakończenia(nie wiem jak to nazwać) trochę nie pasują do reszty. Według mnie powinny być trochę węższe.
Może zdjęcie, na którym się wzorowałeś pomogłoby trochę  w ocenie.
 
some things are meant to be

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Dzięki. Refka, z której korzystam:

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Poczekam na otexturowany ale ogółem ładne
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Na zdjęciu te boczne poduszki (szczególnie na zakończeniach) są dociśnięte do siedzisk, natomiast u Ciebie widać dużą szparę. Dociśnij to jakoś :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Chyba to koniec highpoly

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#371 2014-02-27, 14:29(Ostatnia zmiana: 2014-02-27, 15:59)



KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Kurczę, sam chciałem sobie do porto zrobić identyczną kanapę, teraz będę musiał o czym innym pomyśleć.  :p
Cóż... twoje prace zawsze bardzo mi leżały, a to jest kolejna z nch XD Propsy.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#373 2014-04-23, 11:00(Ostatnia zmiana: 2014-04-23, 11:10)
Dzięki!
Na odkurzenie teczki, z nudów :)

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#374 2014-05-21, 13:40(Ostatnia zmiana: 2014-05-21, 13:57)
Krótkie ćwiczenie. Skała ma około 1,5k tris. Na szybko, żeby sprawdzić workflow przy rzeźbieniu skał.



Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Myślę nad stworzeniem nowego enviro do portfolio. Mam takie założenia póki co:
- powinno być w stylu realistycznym
- liczba obiektów nie może być za duża (zniechęciłbym się zanim dotarłbym do połowy)
- musi być efektowne (trzeba zrobić coś dobrego do portfolio)
- Jeśli chodzi o oświetlenie i efekty cząsteczkowe itd. powinno być dosyć proste - nie znam się na tym i nie nauczę się tego w ciągu pracy nad jednym enviro
- dobrze by było, żeby były na nim jakieś rośliny, skały itp. trzeba by to w końcu porządnie przećwiczyć
- koncept powinien być dość czytelny - z krótkiego doświadczenia wiem, że gdy za dużo pozostawi się wyobraźni nie mając refek efekt jest mizerny

Jestem w fazie szukania konceptów. Zastawiam się na razie nad tymi:




Macie jakieś pomysły?

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Milion pomysłów panie :D Pierwsze moim zdaniem barss nudne.

Drugie wygląda super, tylko detali tam masa.
Trzecie nawet ciekawe, ciekawe. Tylko nie masz tam roślinnosci.
Czwarte to chyba małe wyzwanie. Widziałem nawet na polycouncie jak robi to jeden gosciu z pomocą Megascan'ów od Quixela.

Z tych 4, wybrałbym trzecie.

Masz tu parę ode mnie, z folderu z conceptami:D

Spoiler











Tylko ten z młynem, ten mroczny mi zostaw :D

A tak poza tym do deviantart, o przedewszystkim:

http://drawcrowd.com/
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
No to prosty blockout na początek:


Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szafka na lewo(szary) wydaje się być u ciebie większa, powinna być bardziej wysunięta w strone drzwi, i być mniej szeroka(gdzieś o 1/3). Reszta wydaje się w porządku z miejscem chociaż jeszcze sznurek nad drzwiami powinien być wyżej prawą stroną.
Rób co twoje i wyjdzie dobrze ;e
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
mniej szeroka(gdzieś o 1/3).
*węższa :P

No i wydaje Ci się, rozmiar jest dobry, przyjrzyj się, reszta jest przez światło ledwo widoczna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry