Powiedzmy, że wyklarowało mi się mniej więcej w głowie, jak to będzie wyglądało. Poza tym jakiś postęp przy drzwiach i teksturach ścian (myślę, że takie lepiej wpasują się w klimat, który chce stworzyć)

Block out całej sceny(bardzo prosty, ale na póki co powinno wystarczyć:

Nie wiem czy widać, ale ma to być areszt w realiach średniowiecza/fantasy, nieco zainspirowany tym z wiedźmina 2
No i lista rzeczy do zrobienia, jako że chce jakoś uporządkować workflow:
tekstury podłoża, schody
meble - krzesła, stół szafki
cele - tekstura krat i drzwiczki do cel
pochodnie, świecznik
pajęczyny
zawartość pustych celi - posłania i kości
żarcie i alkohol na stole, ewentualnie jakieś dokumenty
stojak na broń, ewentualnie jakiś oręż do niego
deski, worki ze zbożem, beczki
probsy typu miotła, potłuczona miska itp.
Poza tym wszystkim największym wyzwaniem dla mnie będzie ogarnięcie UDK (bądź cryengine - jeszcze się nie zdecydowałem)