Jedairusz - gameartowa teczka 155841 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 155841

Odpowiedzi 495

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mowilem :D

Odnośnie tej śruby na uchwycie, moze dodaj tam troche geometrii zeby nie byla taka plaska? Nawet taki stożek byłby lepszy niż taka płaska śrubka. Ogolnie czysto :)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Nie wiem na ile jeszcze to ruszę, ale na pewno popracuję nad prezentacją jeszcze :)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zmniejszyl bym glossa na drewnie

Post połączony: 2016-12-21, 00:30
Jak zrobiłeś te sloje na tej galce?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#463 2016-12-21, 11:14(Ostatnia zmiana: 2016-12-21, 17:16)


Potem oczywiście mieszanie z innymi teksturami, edycja kolorów, przetarcia itp. (to już "ręcznie")

Sprytnie, co?  :trollface:

Post połączony: 2016-12-21, 17:16
No i temat skończony. Krytyka mile widziana, przyda się do następnych projektów. Jakby ktoś był ciekawy jak radzą sobie inni - http://polycount.com/categories/handplane-contest





Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Kurcze fajny sposob :D dzieki, bede korzystal. Zmniejszyles troche ten roughness dla drewna czy mi sie wydaje? :)

Post połączony: 2016-12-21, 20:15
Aaaaa no i najwazniejsze. Dlaczego nie Blender?! :D

Post połączony: 2016-12-21, 20:18
Edit 2: na niektorych elementach troche ostre trojkaty wyszly. Jesli nie ma widocznych artefaktow w silniku z tym zwiazanych to spoko, ale lepiej czasem unikac takiej geometrii i dodac wiecej vertow po prostu :)
 

MrLisek

MrLisek

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty44
Propsy50
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
O chłopie, dobra robota. Jakoś specjalnie na grafice się nie znam więc ciężko mi powiedzieć by były jakieś niedociągnięcia w twoich pracach. Dla mnie wygląda to po prostu genialnie. Nawet ślady użytkowania widać. Dobra robota. :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
@Wowoz Blendera jeszcze nie znam za dobrze. Długa i ciężka walka mnie czeka. Teksturki edytowalem jeszcze od ostatniego obrazka, głównie wlasnie warosci na albedo i gloss. Co do długich trójkątów, to artefaktów nie ma, z ciekawości jeszcze sprawdzę w unity. :)
@Beacalom dzięki :)

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#467 2017-06-16, 00:46(Ostatnia zmiana: 2017-06-16, 12:03)
Patrzą na Was :P więcej nie wrzucam, bo nie wiem czy mogę :) W każdym razie nauczyłem się w dzień Marvelous Designera.



Reszta stara albo nowa. Miecz i skin dla Pudga z DOTY dla DIS (https://www.artstation.com/artist/dis)
Robię inne rzeczy, ale albo nie warto, albo nie mogę pokazać.




DETACHED https://pl-pl.facebook.com/DetachedGame

Już myślałem, że tego nie użyją.
https://www.youtube.com/watch?v=ajAX39lJMMI

Na filmiku wnętrze statku, które robiłem - na początku filmiku :) 0:36-0:45 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wygląda bardzo nieźle. Podobna gierka do Space Engineers, co dla mnie jest plusem, A same tekstury i modele... miód.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mieczyk bardzo mi sie podoba ;) wincyj screenow
Jak nauka blendera ci idzie?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Proszę bardzo jeszcze kilka rzeczy ;)
Cytuj
Jak nauka blendera ci idzie?
Niestety za dużo zleceń i za dużo lenistwa na blendera, może jeszcze do tego podejdę :D




Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ogarnales Paintera juz? Ja obecnie praktycznie calkowicie sie przerzucilem i w Photoshopie robie ostatni pass
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Też nie :) i też mam w planach. Tekstury wszystkie w Gimpie. Bardziej się uczę nowych rzeczy przy okazji zleceń niż z własnej inicjatywy niestety.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
A mi się ten miecz nie podoba. Owszem rękojeść wygląda ładnie (choć moim zdaniem troszkę za czysta) ale głownia wygląda za to strasznie słabo i surowo, kompletnie nie pasując do rękojeści. Wygląda jakby została po prostu nałożona pierwsza lepsza tekstura metalu z google (http://i591.photobucket.com/albums/ss358/0_gh0st_0/metal_texture_13_by_wojtar_stock.jpg, http://media02.hongkiat.com/photoshop_metal/metal-texture-7.jpg), wygląd psują także te ostre krawędzie.
Bułat wygląda trochę lepiej.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cóż, po designie widać, że realizm nie był celem nadrzędnym. Druga sprawa, że klient chciał mieć ostrze mocno porysowane. :) Poza tym masz rację, jak najbardziej. W tajemnicy (sic!) mogę powiedzieć, że jakość produkcyjna to nie zawsze jest jakość "do portfolio". Różne są wymagania, oczekiwania, deadline i warunki finansowe.

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cóż, po designie widać, że realizm nie był celem nadrzędnym. Druga sprawa, że klient chciał mieć ostrze mocno porysowane. :) Poza tym masz rację, jak najbardziej. W tajemnicy (sic!) mogę powiedzieć, że jakość produkcyjna to nie zawsze jest jakość "do portfolio". Różne są wymagania, oczekiwania, deadline i warunki finansowe.
Biznes ma zawsze racje  :lol2:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jeszcze trochę szukam stylu, ale spróbuję zrobić retopo i teksturki.


Co myślicie?

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Ogólnie fajne, listki trochę dziwne ale pewnie z texami będzie spoko.
Niedawno dostałem coś takiego jako test, ale sobie odpuściłem, jeśli to to samo to powodzenia :)

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jeśli chodziło o drzewka do druku 3D to jestem już po teście i wszyscy zadowoleni. ;)
Niestety nic nie pokażę ze względu na NDA

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Byłby ktoś tak miły i wytłumaczył mi do czego służą dwie jaskrawe tekstury po prawej stronie?
Spoiler
 
How can I see roses... and only feel thorns...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry