Ehh. Pierwsze co muszę zrobić to z góry wszystkich przeprosić za jakość screenów. Generalnie chodzi mi o to, że jestem rozrywany na 5 różnych stron i powoli dokańczam i rozpoczynam następne to kawałki zenów, które wiem, że mogę na pewno dokończyć. Na aktualnie dodanych poniżej screenach nie zobaczycie zbyt wiele ale nie łamcie się tym, bo za kilka godzin wstawię kolejną porcję ss jednak już z jednego zena ale dopieszczanego do końca. So, konkrety:
Zmontowany kawałek muru i jedna z dwóch głównych bram do miasta na nowej wyspie. Nad teksturowaniem chwilkę myślałem ale w końcu wyszedł taki oto efekt końcowy z zewnątrz i osobiście jestem z niego zadowolony. Czekam ofc na waszą opinię.



Tak dla porównania daję również "karczmę" w kotle a raczej jej fundamenty i konstrukcje. Dla ścisłości teraz są to zbitki vobów ale jak już skończę pewną pracę to odpalę wingsa/silo i zrobię to jak należy.


Tutaj to tradycyjnie już misz masz.









Jeżeli ktoś sądzi, że na tych screenach nie ma zupełnie NIC.. cóż, niech poczeka do piątku. Niedługo też wrzucę jakieś zrobione osobiście koncepty. Generalnie praktycznie cały czas były robione jakieś skrypty ale w tych ss co mi się udało wyskrobać to wyskrobałem w jak najlepszej póki co formie.
Mogę przejść dalej.
Gadam tak o tych skryptach ale nic dokładnego. Z góry uprzedzam, że ss z "dowodami" dla niedowiarków takich jak wuwuzela czy edek również postaram się podrzucić w piątek aczkolwiek nic nie obiecuję.
Do tej pory udało nam się zrobić w 100% działające:
Spoiler
- Powiększone i bardzo drastycznie zmodernizowane okno statystyk,
- Umiejętność akrobatyki trzeba się wyuczyć(inaczej ni jak jej nie dostaniemy) ,
- Orkowie podzieleni na typowych wojowników (zobaczy morre i leci ze scyzorykiem) i tych nieco przyjaźniejszych,
- Umożliwiona została również rozmowa z orkami, tym samym również wykonywanie dla nich zadań i handel,
- Obniżone zostały umiejętności bojowe orków (zmniejszona siła i obrażenia orkowych broni) oraz nieco podwyższone HP,
- Stworzonych zostało kilka nowych rodzai orków oraz specjalnie z myślą o wyjadaczach, przeniesieni szamani ze świątyni śniącego z g1 (ci lepsi co mieli miecze potrzebne do przebicia serc),
- Ork wojownik, elita i strażnik posiada w ekwipunku kuszę i 100 bełtów. Kusza oczywiście im ork wyższy rangą, tym lepsza (Elita - Ciężka kusza, Wojownik - Kusza, Strażnik - Kusza),
- Regeneracją życia,
- Regeneracja many,
- Hełmy,
- Sprint,
- Paski wyświetlane zawsze na wierzchu,
- Quick slots,
- Kompas,
- Wzbogacony o nowe funkcje monolog spania,
- Został stworzony efekt, który podczas otrzymywania obrażeń w walce przez bohatera, którym sterujemy, pokazuje na ekranie czerwone plamy sygnalizujące utratę punktów życia naszego bohatera (LeGo rulez
), - Kolory nazw/imion itd zmienne zależnie od nastawienia do naszego bohatera,
- Górnictwo (żelazo, ruda, złoto, siarka) (sam sobie sawik poradziłem xD),
- Kursor myszy w grze,
- Zaawansowane Kowalstwo (tu też
), - Możliwość nauki regeneracji życia i many,
- Regeneracji HP podczas leżenia na glebie po pobiciu,
- Wytrzymałość,
- Rąbanie i pozyskiwanie drewna,
- Naturalne odruchy hero typu kaszlenie, drapanie itd,
- Finish movery (npc ma końcówkę HP w czasie walki to ostatni cios kończy się np odcięciem jego głowy przez hero)
- Ostro przerobione menu główne, w którym najlepiej po uruchomieniu moda (jak już kiedyś wyjdzie) popatrzeć, pogrzebać.
[/list]W wielu przypadkach czekam jedynie na animacje albo potrzebne są drobne poprawki, więc generalnie tego wszystkiego jest ze dwa razy więcej. Jest już dość późno i przyznaję, porę wybrałem sobie do dodawania takich rzeczy kiepską, ale jak jeszcze coś mi się przypomni to ofc dopiszę swoje trzy grosze w temacie.
Z innej troszkę beczki. Zenów trochę nowych jednak będzie, bo oprócz New, Old i Addon Worldów (dragonIsland out) są np. Kocioł w NO, cmentarzysko orków, wolna kopalnia, kolejna wyspa w stylu irdorath. Oprócz tego będą jeszcze dwa lub trzy mniejsze bądź większe zeny przedstawiające się już na innej wyspie.
Ostatnim możliwym momentem jeszcze tak szybko chciałem znowu poinformować, że cały czas potrzebny jest nam grafik 3D, który podoła przerabianiu meshy.
Komentujcie, oceniajcie, jeżeli chcecie to na stryczku mnie zawieście, spalcie w ognisku albo piekarniku.
Pozdrawiam.