Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 345534 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 345534

Odpowiedzi 991

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Czy mamy przez to rozumieć, że miasto orków będzie złożone z vobów?
 
makin' bacon

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#21 2011-05-01, 15:44(Ostatnia zmiana: 2011-05-01, 15:45)
Nie :] Chciałem, żebyś Ty i wszyscy to czytający wiedzieli, że wszystko przychodzi z czasem i staram się robić wszystko raczej powoli i dokładnie. Nie pozwolę, żeby miasto orków to były same Voby przepuszczające deszczyk oO  (Chodzi mi głównie o budynki czy może, jeżeli nazywać by to poprawnie namioty orków). Jakby to wyglądało, gdyby Nie było żadnych dodatków. Na pewno trzeba poprawić samą palisadę bo od strony wewnętrznej prześwituje ona jak podarta ścierka. Po drugie trzeba by było zrobić tam jakieś wejście, chociaż osobiście zastanawiam się nad funkcją teleportów w GD, ale nie jestem pewny czy to nie będzie przesada. Oprócz tego za palisadą została ucięta spora część kolonii i to również trzeba dorobić (to z tego co wiem, można zrobić poprzez stworzenie nowego kawałka świata i połączenie go funkcją Macros czy jakoś tak). Poza tym, zgłosił się dziś do mnie pewien Grafik 3D, więc zapewne pomoże mi w osiągnięciu postawionego sobie przezemnie celu :wink:
 

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Miło widzieć mi, że nie na marne opuściłeś szeregi CR/ArX [AraXos to główne założenie moddingu, a CruorRosa to jeden z jej filarów. Nasuwa mi się na myśl PFK i Paktofonika]. Co do moda to wiedziałem o nim już wcześniej od Kaczki i od samego początku strasznie mnie zajarał. Chłopaki mają bardzo podobny tok rozumowania do mojego, więc z tego miejsca deklaruję, że ZAWSZE mogą liczyć na pomoc od ArX.

Dobra, do rzeczy, bo zrobiłem lekki offtop powyższą wypowiedzią.
Ogólnie pomysł moda mi się podoba. Dwie bronie i tarcze to pomysł przez wielu poruszany, ale nigdy to nie wychodziło tak jak powinno. Mam nadzieję, że tym razem się uda stworzyć to wedle zamysłów. Górnictwo i rozbudowany system kowalstwa, tego mi brakowało w GII[pomyślcie o tworzeniu hełmów i tarcz, a nie kupowaniu gotowców. Niekoniecznie wykuwanie części i potem łączenie, ale chociażby dostarczanie substratów do osoby X, która to wykona dla bohatera przedmiot]. Jak już bierzecie się za osadę/miasto orków i będzie to vobował Kaczka, to możemy mieć pewność, iż będzie wszystko tam na tip-top. Od siebie prosiłbym o odtworzenie Wieży Mgieł i dodanie tam jakiegoś smaczku  ^^  

Czas kończyć, a pisać o pomysłach i moich refleksjach o modzie mógłbym bez końca.

W wielkim skrócie:
Powodzenia ! ArX jest z wami !
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#23 2011-05-03, 16:31(Ostatnia zmiana: 2011-05-03, 16:33)
Jak już wcześniej obiecałem, dodaję nowe screeny. Zrobiłem ich tylko tyle, żeby nie było, że chwalę się każdą nową pierdołą i wypociną jaką zrobię bo na dobrą sprawę ani to pierdoła, ani wypocina :lol:  W 3 pierwszych screenach może to wyglądać troszkę dziwnie na pierwszy rzut oka, ale zapewniam was, że w grze prezentuje się to świetnie, zwłaszcza z muzyką w tle :)  Jak dla mnie klimat został zachowany, więc mogę się brać za kolejną rzecz :)  Screeny przedstawiają kryjówkę Buntowników.

http://img31.imageshack.us/img31/1527/401ea.jpg
http://img864.imageshack.us/img864/8083/402z.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/2885/403g.jpg

I jeden screen z zaczętego już nowego miejsca tak dla smaczku a raczej niedosytu (będę tak robił zawsze, żebyście umierali z ciekawości :D )

http://img508.imageshack.us/img508/9071/404ol.jpg

Kolejne screeny dodam, kiedy zrobię już trochę więcej niż mam teraz. Nie chcę co 2 dzień dodawać 3-4 screenów, żebyście potem uznali mnie za jakiegoś świeżaka, który podnieca się każdą drobną zmianą.

Komentujcie i Oceniajcie.
Pozdrawiam kaczka
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Bardzo podoba mi się sam opis :ok:  nie obiecujesz "hujwieczego?" ,a mod wydaje się możliwy do zrealizowania jednak mam jedno pytanie - napisałeś...
Cytuj
Chcieli oni pozbyć się raz na zawsze paladynów stacjonujących na zamku, jednak tak jak przy tworzeniu przez ludzkich magów magicznej bariery, tak teraz też coś nie wyszło i zamiast pozbyć się paladynów na dobre, rzucili na nich klątwę, pozwalając na to by zginęli i powstali z martwych. Oczywiście na zamku armią nieumarłych przewodzi nie kto inny jak Demon Ognia, z którym przyjdzie się nam zmierzyć.

W jaki sposób powiązałeś smoki,Garonda i te całe wydobycie rudy z tym, że zamek zajęła armia nieumarłych?
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#25 2011-05-03, 17:02(Ostatnia zmiana: 2011-05-03, 17:02)
Nie zajęła ,bo paladyni stali sie umarlakami
Więc zamek tak na prawde należy nadal do paladynów :D
 

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Wszystko ładnie pięknie ale tylko jedno mi trochę nie pasuje ten zamek paladynów trochę to jakby był plagiacik mały z 3 części ale moim zdaniem nie będzie to w klimacie gothica i będzie jak coś zmienione na przymus(jak coś nie chciałem nikogo urazić ani nic. A 2 rzecz to jak robisz nowy obóz albo coś małą ekipę to nie dawaj im pancerzy każdy z innej gildii bo to tylko pójście na łatwiznę widziałem w wielu modach to i mi to się szczerze nie podoba :D  Można trochę przerobić inny pancerz albo cuś daje tobie pole do popisu :D  Zacząłem od krytyk a teraz pochwały :D :D:D. Fabuła bardzo fajna oprócz tego co napisałem na górze. Ten obóz orków fajny pomysł(kiedyś jak grałem w gothica 2 wszedłem tam i w jakimś dołku leżały ciała gorna,diega,miltena i innych ale to taka ciekawostka ;d )bo tak naprawdę PB ułatwili sobie pracę(lenie jedne :D ).Przyszła mi taka myśl czy orkowie w tym obozie będą wrogo nastawieni czy pokojowo bo trochę było by szkoda pracy twojej jak by od razu się na nas rzucili i nie moglibyśmy nawet zobaczyć jak oni sobie tam funkcjonują ;d
Pozdrawiam Plomba i życzę powodzenia ;d
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
daje tobie pole do popisu
Jakiś ty szczodry.

Kaczce gratuluję świetnego moda i życzę miłej pracy.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie no mogę dać kilka pomysłów na privie jak kaczka zechce ale dopiero jutro :D
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
W jaki sposób powiązałeś smoki,Garonda i te całe wydobycie rudy z tym, że zamek zajęła armia nieumarłych?

Tak jak napisał Cedric Paladyni, Knechci i Inni, którzy nie zdążyli się uratować zostali przemienieni w zombie. Smoki w sumie nijak mają się do Garonda i zamku bo przecież w G2NK fabuła jest poprowadzona tak, że trzeba je zabić, żeby przejść grę, a jakby nie patrzeć to wydarzenia w modzie mają miejsce po NK :)

Wszystko  ładnie pięknie ale tylko jedno mi trochę nie pasuje ten zamek paladynów  trochę to jakby był plagiacik mały z 3 części
:D

...moim zdaniem nie  będzie to w klimacie gothica i będzie jak coś zmienione na przymus
Dlaczego nie w klimacie? Górnicza Dolina imo charakteryzuje się właśnie takim troszeczkę mroczniejszym klimatem... Naokoło zamku nie będzie już tylu orków (zostaną może 2-3 ekipy po 3-4 orków na cały zamek), raczej jakieś lżejsze bestyjki typu wilk czy krwiopijca. Wyobraź sobie taki motyw. Dookoła las... wchodzisz do tego lasu i idziesz sobie prosto dróżką a tu nagle brama oO  Przechodzisz przez nią w towarzystwie cichego skrzypienia desek i swądu palącego się truchła a tu nagle pizd i leci na Ciebie szkielet... :O  - Taką minkę będziesz miał :)

A 2 rzecz to jak robisz nowy  obóz albo coś małą ekipę to nie dawaj im pancerzy każdy z innej gildii  bo to tylko pójście na łatwiznę widziałem w wielu modach to i mi to się  szczerze nie podoba
Powiem tak. Ci ludzie z jaskini to są tacy raczej uciekinierzy w sumie. Buntownicy z przymusu. W Gothic III były te ich wielkie obozy i inne bzdury, jakieś tam swoje zbroje mieli też wcześniej a tutaj to każdy przychodzi w tym co ma i walczy tym co ma. Oczywiście cośtam spróbuję wykombinować, jeżeli będę w stanie to zrobić, ale niczego nie obiecuję :)

Ten obóz orków  fajny pomysł(kiedyś jak grałem w gothica 2 wszedłem tam i w jakimś dołku  leżały ciała gorna,diega,miltena i innych ale to taka ciekawostka ;d )
Jak jesteś załóżmy w GD, gadasz z miltenem i on mówi, że idzie sobie do klasztoru to idzie sobie gdzieśtam. Kończysz gadać i on już odchodzi. Idziesz załóżmy do Garonda i mówisz, że milten poszedł w pizdziec to w dialogu z Garondem masz takie coś jak RemoveNpc (coś takiego). Taka funkcja sprytna odpowiada za uśmiercenie danej postaci i przerzucenie jej do ustalonego punktu. W Khorinis takie coś jest w kopalni przy słonecznym kręgu a w jarkendarze nie wiem :D
 

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy

Plomba

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#30 2011-05-03, 20:42(Ostatnia zmiana: 2011-05-03, 20:43)
No jak taki szkielecik wpadłby to bym poleciał do zamku pewnie, i by była miła niespodzianka xD
A tak wracając to tematu to może być przemówiły do mnie twoje argumenty :D  A co z tymi orkami xD?

A tak jak ktoś już pisał też czytam dziewictwo zamiast dziedzictwo xD
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Przyszła mi taka myśl czy orkowie w tym obozie będą wrogo nastawieni czy pokojowo bo trochę było by szkoda pracy twojej jak by od razu się na nas rzucili i nie moglibyśmy nawet zobaczyć jak oni sobie tam funkcjonują ;d

W obozie orków będzie jak w obozie ludzi (taki mam przynajmniej zamiar)... właściwie to już staram się to zrobić. Z orkami będzie można gadać jak z urshakiem i wykonywać dla nich misje... całe to zamieszanko będzie ostro podobne do tego z g3, ale nie całkowicie. Te Questy i gadanie z orkami, orkowi najemnicy i druga "gotha".. przyznaję, ściągnięte z G3, chociaż nie do końca bo wiele rzeczy jest też wplątanych w to wszystko od mojej skromnej osoby. Zapewniam jednak, że wiele motywów będzie całkowicie orginalnych i takich, których raczej nie spotkaliście w żadnym innym modzie do G2NK :)  Wracając do tematu to nie ze wszystkimi orkami będziemy mogli normalnie rozmawiać. Będą
też tacy, którzy będą się na nas rzucać od razu :lol:
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Wrzuciłbyś do moda coś takiego jak Ulu-Mulu tylko, ze w postaci może amuletu, pierścienia a nawet może pasa. Np. aby wykonać jakąś misje trzeba pogadać z jednym z tych orków, które od razu się na cb rzucają i właśnie po to taki artefakt.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#33 2011-05-03, 22:07(Ostatnia zmiana: 2011-05-04, 11:43)
Nie chcę w tym wszystkim za bardzo, że tak powiem "nasrać" jakimiś super-hiper-extra bajerami. Dla takich motywów mogę ewentualnie wykombinować inny motyw, który mi w głowie świta, ale na razie go nie zdradzę =] Mam 3ds maxa 9, więc jak znajdę chwilkę wolnego czasu to coś tam spróbuję pomajstrować z tymi uciętymi kawałkami świata w GD ;)

EDIT:
Dobra, maxio wcale nie jest taki trudny jak się wydaje ;) Potrzeba po prostu czasu na wymodelowanie czegoś przyzwoitego. Musze jeszcze rozkminić jak to przekonwertować potem na zen lub 3ds i jak otexturować ;d
 

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Kaczka specjalnie dla twojego moda kupiłem sage gothic. Trochę się po mieście nalatałem xD
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kaczka specjalnie dla twojego moda kupiłem sage gothic. Trochę się po mieście nalatałem xD
Gdzie ty mieszkasz że sie musiałeś nalatać ?! :blink:  
Sagę Gothic to nawet w Biedronce można za 10 zł  kupić  :pokerface:
 

Plomba

Plomba

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy

Plomba

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#36 2011-05-04, 19:08(Ostatnia zmiana: 2011-05-04, 19:08)
Akurat na wsi mieszkam :D  A miasto nie jest zbyt duże do którego mam blisko a w biedronce niestety nie było :D
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#37 2011-05-04, 21:35(Ostatnia zmiana: 2011-05-04, 21:37)
Jeśli chodzi o moje zdanie, to mógłbym się powtórzyć po większości rzeczy które zostały w temacie napisane. W szczególności:
Mam tylko nadzieje, że nie przeginasz z ambicjami - z doświadczenia wiem, że nawet jak się ma ogromny zapał na początku, to po trzech latach pracy, braku pomocy od innych i powolnym progressie - może się odechcieć - szczególnie że priorytety w życiu też się z czasem zmieniają.
To, że najlepiej zapowiadające się modyfikacje toczą się ślamazarnym tempem albo nie powstają w ogóle wynika z tego, że tworzą je ambitne jednostki, które same porzucają prace ze względu na wyższe priorytety. Uważam Ciebie za jedną z takich właśnie, nielicznych spośród zaangażowanych wokół goticzka, jednostek, które będą potrafiły stworzyć ciekawą i nowatorską modyfikację tak samo jak potrafią się poprawnie wysłowić, mającą zapał oraz ambicje, odczuwającą przyjemność z realizowania własnego planu i potrafiącą się samodzielnie uczyć. Jednak mimo tego wszystkiego chuj ci moda strzeli jeśli nie podejdziesz do tego z należytym umiarem. Nie ma sensu wiercić teraz zengina za głęboko bo pożytek z nabytych umiejętności jest minimalny, a łatwo można się zachłysnąć inspiracjami i utopić w potokach bugów i niepotrzebnej pracy, tym bardziej, że same początkowe założenia mogą się nieraz okazać o wiele bardziej pracochłonne niż się początkowo zakładało.
Proponuję ci się skupić na najważniejszych założeniach i je skrupulatnie realizować, implementując w modzie jedynie takie zmiany jakie są absolutnie niezbędne ze względu na wątek fabularny oraz starać się omijać te rzeczy, które chcesz zrobić tylko dlatego bo można je zrobić (czyt. tarcze, duale).

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Z tymi dualami to na prawdę zacząłem myśleć już od pewnego czasu czy się nie wycofać bo w sumie nikomu to do szczęścia nie potrzebne. Tarcze już jak tarcze, bo tego mi na prawdę w Gothic brakowało strasznie... średniowieczne klimaty, nawet smoki, jakieś rycerzyki w lśniących zbrojach a tarcz nima? oO  We wszystkich potopach, krzyżakach czy innych powieściach (Sienkiewicza xD) każdy porządny rycerz tarcze posiadał a tu co? Każden jeden nieporządny? Coś nie tak :)  

Się do tych tarcz przyczepiłem ;0 Regeneracja życia taka np to w sumie całkiem realistycznie zrobione ułatwienie. Porównajcie sobie to z takim rannym rycerzem, któremu rany się leczą kilka/kilkanaście tygodni. Tutaj jest w sumie podobnie z tą drobną różnicą, że leczy się nieco szybciej :lol:

Cytuj
Proponuję ci się skupić na najważniejszych założeniach i je skrupulatnie  realizować, implementując w modzie jedynie takie zmiany jakie są  absolutnie niezbędne ze względu na wątek fabularny oraz starać się  omijać te rzeczy, które chcesz zrobić tylko dlatego bo można je zrobić
Istotnie, nie chciałbym brzydko mówiąc "nasrać" czym się tylko da w modzie bo przecież nie o to chodzi. Moim założeniem było i jest stworzenie takiej modyfikacji, która oddawałaby klimat średniowieczny w całej jego okazałości (może bez kucyków :ayfkm: ) , ale zarazem dodała kilka innowacji, których wcześniej nie było. Takie klimatyczne gotowanko dobrego gulaszu w karczmie ;) Albo jakieś wyrabianie nikomu niepotrzebnych rzeczy tak dla picu. Oczywiście motywy z tej drugiej kategorii wybierać będę ostrożnie, żeby nie przesadzić, ale czasem można zrobić jakieś coś, picumicu dla oczka i uszka, które usatysfakcjonowałoby starego wyjadacza, którego nudzi cały ten gothicowy świat pełen smoków, ogrów i krasnolówdów :wink:
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Jeśli już tak przechodzimy do skromnych :naughty:  propozycji , to i ja mam pewną. Kojarzysz pewno "uśmiercanie" orków 1 strzałem tak jak zwierzynę czy bandytów ? Zupełny "odwrót wywrotny" co do uśmiercania ludzi. Przykładowo podchodzisz do takiego "ludzia" :D  , bijesz go i MUSISZ dobić (jeśli to nie bandyta czy inny frajer) natomiast orka zupełnie nie. Bez zbędnych pierdół, pierdolców i tym podobnych ewenementów : jeśli dasz radę , powtarzam DASZ RADĘ - i będziesz miał chęci - to zrób coś w deseń przymusu dobijania orków. Urozmaici to w dużym stopniu rozgrywkę (nikt nie każe ci robić "chujwieczego" tj. nowych animek czy innych pierdół) tylko wystarczy, żebyś JAKIMŚ CUDEM  - lub sposobem - zrobił coś w ten deseń : powalasz orka na ziemię, upada jak przy "death" ,ale po dłuższej chwili PODSKOCZNIE - gdzieś około 10-20 sec (tak jak ożywialiśmy bezimiennego za pomocą magic F8) ork powstaje, chlapa miksturkę lub jakieś żarełko i w odpowiednim %hp tego żarełka wraca mu życie. Jak wspomniałem to tylko propozycja być może możliwa do realizacji, być może nie. Pozdrawiam i życzę z przynajmniej próbą zrobienia tego ,powodzenia.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry