The Elders Scrolls V 114656 309

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 23.11.2010 roku

Wyświetleń 114656

Odpowiedzi 309

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ale fajne :D  nawet nie wiedziałem że takie coś istnieje, poza tym ładnie brzmi i wykonane w 100% po polsku.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak coś, to jeszcze wersja na youtube


[media]
https://www.youtube.com/watch?v=R8OHTxFkCjY
[/media]
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

The Elders Scrolls V
#223 2012-01-14, 19:20(Ostatnia zmiana: 2012-01-14, 19:20)
Ja chcę nowy komputer, Obliviona i Skyrima, niech mi ktoś kupi :(
 
makin' bacon

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Ja chcę nowy komputer, Obliviona i Skyrima, niech mi ktoś kupi :(

Pewnie, jak dołożysz do moich 10 zł kolejne 1990, to może ci kupię.
 
Комиссар RBT

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Co do przeróbki Fus Roh Dah na polską - ktoś zrobił nawet mod, który podmienia to w grze:
https://www.youtube.com/watch?v=9-h00e5bv8U


Trzystopniowa wersja tego krzyku mnie rozjebała całkowicie :D
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

The Elders Scrolls V
#226 2012-01-14, 22:17(Ostatnia zmiana: 2012-01-14, 22:21)
Drugi i trzeci stopień jak na moje źle zgrany z czasem, przerwa po "kur" do "wa" powinna być znacznie krótsza. Ale i tak fajne.

Kiedyś był taki głupi filmik na jutubie, piosenka "chuj dupa kurwa cipa", zastanawia mnie jak by wyglądał mod z tym :D
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C

Dragomir

The Elders Scrolls V
#227 2012-01-15, 00:47(Ostatnia zmiana: 2012-01-15, 00:48)
Polacy nie gęsi, swoje tłumaczenie mają.
https://www.youtube.com/watch?v=PqV4cZCTc5w

Sensu to nie ma żadnego ale co tam.
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
No modderzy, szykujcie się. Bethesda zamierza w ciągu tygodnia, dwóch wydać Creation Kit (rozbudowną wersję edytora, który był w poprzednich TESach i Falloutach) oraz uruchomić specjalną platformę do modów na Steam. Przy tej drugoiej rzeczy ciekawą sprawą wydaje się to, że ściągnięte przez nas mody z tej platformy będą się automatycznie aktualizować do najnowszych wersji, co jest z jednej strony wygodnym rozwiązaniem (jak się ma setkę modów), ale z drugiej - czasami się może okazać, że kolejna wersja moda wprowadza zmiany, które nam nie odpowiadają albo co gorzej - powodują konflikt z innymi modami. W praktyce więc może się okazać, że pewnego dnia platforma automatycznie pobierze nowe wersję kilku modów, a gra np. zacznie wysypywać do pulpitu i nie będzie wiadomo co dokładnie jest przyczyną. Dobrze więc by było, gdyby była możliwość wyłączenie automatycznych aktualizacji w razie czego.

Na koniec filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=EU4oAKZE1VI
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
No modderzy, szykujcie się.

Raczysz żartować, prawda?  :lol2:  

A tak na poważnie, to z tym steam workshopem to jest niezła sprawa. No i znów pojawią się jakieś ciekawe mody, konwersje i tak dalej. I modderzy poprawią może też Skyrim przy okazji.
 
Комиссар RBT

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jakieś ciekawe mody, konwersje i tak dalej.
TYTANY!!!!!
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
jakieś ciekawe mody, konwersje i tak dalej.
TYTANY!!!!!

Wyjąłeś mi to z ust.  :ok:
 
Комиссар RBT

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Poprawianie gry to będzie pewnie pierwsza rzecz za jaką się niektórzy wezmą. Na pewno powstaną całe overhaule zmieniające sporą część mechaniki gry, jak i drobne, lecz ważne udogodnienia. Obliviona nie udało się co prawda poprawić, ale on był gówniany od samych fundamentów po dach, więc niewiele dało się zrobić. W Skyrima co prawda nie grałem, ale podobno ma swój klimat, więc liczę na to, że modderzy zrobią z tego naprawdę przyjemną grę.

Jak mi się uda kiedyś zarobić na nowego kompa, to może też wrócę do moddingu - eh, stare dobre czasy :P
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak mi się uda kiedyś zarobić na nowego kompa, to może też wrócę do moddingu - eh, stare dobre czasy :P
Co?
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Jak mi się uda kiedyś zarobić na nowego kompa, to może też wrócę do moddingu - eh, stare dobre czasy :P
Co?
Często tak jest, że jak ktoś modował za dzieciaka, to na starość znów mu odpierdala na tym punkcie XD

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Caesum
No kawałek życia mi zszedł na dłubanie w edytorach, najpierw do Morrowinda, a potem do Obliviona. W sumie już 3 lata minęły od kiedy przestałem się tym zajmować.

Teraz nawet jeśli zacznę znowu coś robić, to tylko małe modziki - żadnych totalnych konwersji robionych niemal w pojedynkę przez 3 lata, tylko po to, aby je porzucić rozgrzebane w połowie :D
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Ściślej mówiąc - Luke robił Aithamavel jeśli pamięć mnie nie myli. Co zapamiętałem po tym modzie, to dobry level design.  :ok:

PS: Tak swoją drogą, oddałeś swoją pracę dwóm osobom. Czemu oni tego nie ukończyli, hm?
 
Комиссар RBT

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Jedna z nich, która się świetnie znała na obsłudze edytora - po prostu zniknęła po kilku miesiącach(mimo, że ta osoba od lat aktywnie działała na scenie TES), a druga była świetnym scenarzystą, ale nie znała się za bardzo na moddingu, więc siłą rzeczy projekt zdechł.

I tak nie było wielkich szans na powodzenie. Ja sam przez ponad dwa lata nieustannie próbowałem stworzyć zespół, ale zgłaszali się do mnie albo sami oszuści(myśleli że się nie skapnę jak skopiują całe wnętrze budynku z oryginalnej gry i powiedzą, że oni je zrobili) albo osoby niechlujnie pracujące, które nie potrafiły zrobić takiego wnętrza, w którym by żaden obiekt nie fruwał w powietrzu. Rozumiem, że czasem można czegoś nie zauważyć, bo nie pod każdym kątem widać, że coś fruwa, ale ja dostawałem projekty w których dywan był pół metra nad ziemią, albo połowa mebli się unosiła w powietrzu. Czasami się trafił ktoś lepszy i był przyjmowany do zespołu, ale po zrobieniu góra kilku wnętrz z reguły przestawał pracować i tyle z jego pomocy. Miałem swoje wymagania, ale kurna stwierdziłem że albo robię porządny mod, albo w ogóle - bo po co wypuszczać jakiś szajs, który wygląda jak proejkt "wpuście goryle na kompa i zobaczcie co z tego wyjdzie"

Jakbym miał kilku chłopaków z zespołu, który stworzył Nehrim, to by to zupełnie inaczej wyglądało. A tak to byłem jednoosobową armią odpowiadającą za niemal każdy aspekt projektu. Gdybym wciąż był takim no-lifem jak wtedy, to może jeszcze by mi się udało skończyć to wszystko w okrojonej wersji, ale na szczęście mi się trochę w życiu poprzestawiało na lepsze :)
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Jestem w lekkim szoku - dzięki ostatniemu patchowi 1.4 mogę grać w miarę płynnie na moim wieloletnim złomie:

Athlon 64 3000+ 1,81 GHz
GeForce 7300GT
2,5 GB ramu

Ustawienia mam niemal wszystkie na low, z tym że gram na rozdzielczości 1024x768, tekstury na medium, a suwaki widzialności poszczególnych obiektów mam gdzieś w połowie. Na terenach otwartych i w miastach(choć dopiero w Whiterun byłem) gra jest płynniutka, a haczy dopiero w podziemiach(w Oblivionie było na odwrót - luz w podziemiach, cięcie się na zewnątrz). Właściwie to FPS mam podobnie jak w Oblivionie na medium-high. Lokacje wczytują się szybciej niż w oblivionie! Przyznaję że jestem w lekkim szoku, bo nie brałem pod uwagę że nawet odpalę tę grę, a tu wychodzi na to, że nawet mogę sobie w miarę swobodnie pograć :D

Co prawda czasami się dzieją dziwne rzeczy np. po dłużsej wędrówce obiekty na zewnątrz się nie ładują - muszę wtedy robić quicksave, quickload i mogę grać dalej. Szkoda, że nie mam nieco lepszego procka.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Czyli Skyrim w końcu jest tak samo zoptymalizowany na PC jak i na XBoxa :D
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry