[G1] Orcades PL 125894 189

O temacie

Autor Magier

Zaczęty 15.11.2010 roku

Wyświetleń 125894

Odpowiedzi 189

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red

Magier
White&Red

Orcades PL (G1)
#100 2013-02-24, 17:49(Ostatnia zmiana: 2013-02-24, 17:50)
Z tego co pamiętam, rzeczywiście ciężko tam cokolwiek zobaczyć. Tak najwyraźniej ma już być. Możesz pokombinować z ustawieniami jasności obrazu w grze, może coś pomoże.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Orcades PL (G1)
#101 2013-02-24, 18:13(Ostatnia zmiana: 2013-02-24, 22:16)
niestety ustawienia nic nie dają. tam nic nie widać.

jedynym rozwiązaniem jest użycie czaru światła pod wodą, a samo przepłynięcie na drugą strone wymaga podobnej precyzji jak w Zakładzie Grimbera, gdy zaczyna brakoać tlenu pod wodą.. nie wiem czy w modzie jest on dostepny

.może należało by zastanowić się nad dodaniem kilka skrolli w kopalni i odpowiedniego wpisu w dzienniku sugerującego uzycie światła.  mod jest nap[rwdę świetny i jest wart, aby go w pełni przejśc bez konsoli.

czy masz kontakt z autorem moda?

dodatkowo przy uzyciu podbieraka wystepuje nie przetłumaczony tekst (das war nichts!).


na stronie autora jest aktualna wersja 1.1.2 z 08.2011. rozmumiem, że tą , którą przetłumaczyłeś w wersji 1.0.2 - nie jest aktualną?

jestem ciekaw jakie róznice aktualizacja wprowadza.
 

MrocznyBezi99

MrocznyBezi99

Użytkownicy
posty17
Propsy2
  • Użytkownicy
A mi zdarzyło się coś dziwnego gdy szukałem tych sakiewek to przez przypadek znalazłem jakąś zbroję i pisało żebym wyszedł na ląd żeby ją założyć na ląd nie wyszedłem lecz wszedłem na statek i założył zbroje coś tam mówił i nagle zbroja mnie zabiła  oO  chociaż spróbuje jeszcze raz może tak się nie stanie.
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red

Magier
White&Red

Orcades PL (G1)
#103 2013-02-25, 21:19(Ostatnia zmiana: 2013-02-25, 21:39)
niestety ustawienia nic nie dają. tam nic nie widać.

jedynym rozwiązaniem jest użycie czaru światła pod wodą, a samo przepłynięcie na drugą strone wymaga podobnej precyzji jak w Zakładzie Grimbera, gdy zaczyna brakoać tlenu pod wodą.. nie wiem czy w modzie jest on dostepny

.może należało by zastanowić się nad dodaniem kilka skrolli w kopalni i odpowiedniego wpisu w dzienniku sugerującego uzycie światła.  mod jest nap[rwdę świetny i jest wart, aby go w pełni przejśc bez konsoli.

Mi i innym graczom udawało się przepłynąć bez użycia światła. Fakt, było ciężko, ale nie było znowu aż tak tragicznie. Może u Ciebie był jakiś jednorazowy błąd.

czy masz kontakt z autorem moda?

na stronie autora jest aktualna wersja 1.1.2 z 08.2011. rozmumiem, że tą , którą przetłumaczyłeś w wersji 1.0.2 - nie jest aktualną?

jestem ciekaw jakie róznice aktualizacja wprowadza.

Tak, mam kontakt z autorem. Rzeczywiście od czasu przetłumaczenia modyfikacji ukazała się jej nowa wersja. Ja bazowałem na skryptach wersji 1.1, aktualna to 1.1.2. Zbyt dużych zmian nie ma. Jeśli chodzi o nowości, to są dwa warianty gry: klasyczny (dla przechodzących modyfikację po raz pierwszy) i alternatywny (stworzony z myślą o graczach, którzy przeszli już raz modyfikację i szukają jakiegoś urozmaicenia), ale aż tak się od siebie nie różnią. Poza tym autor w nowej wersji postanowił zrezygnować ze świata snu, bo w jego mniemaniu był po prostu słaby.
Aktualnie razem z grupą White&Red pracuję nad reedycją tego spolszczenia. Będzie ona bazować na najnowszej wersji skryptów, będzie miała polski dubbing i ulepszone przez Rysę tekstury. W sumie niedużo nam zostało, właściwie kwestia dubbingu jednej czy dwóch postaci.

i nagle zbroja mnie zabiła  oO  chociaż spróbuje jeszcze raz może tak się nie stanie.

To nie zbroja, tylko pływająca w tamtych okolicach ryba. Trzeba po prostu uważać, żeby nie wpakowała się w bohatera.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Orcades PL (G1)
#104 2013-02-26, 20:24(Ostatnia zmiana: 2013-02-26, 20:40)
Magier, sugeruję, abyście w nowej wersji moda zostawili questy z 1.szego rozdziału lub pozostawili graczowi wybór czy chce je zrealizować(Davied twierdzi, że trzeba dodac tylko 1 item) i ewentualnie zostawili kilka zwoji swiatła przed podwodną jaskinią. Moze na róznych kartach graf.  problem jst mniej lub bardziej dokuczliwy.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
znalazłem rune telekinezy ( wyświetliły się napisy po niemiecku) i ściągnałem nasiona.

zasadzone drzewo w kopalni jest vobem , przez którego mozna przechodzić. Czy tak miało być? Nie wiem jak wejść na górę.

Druga sprawa - znalazłem koło ołtarza z głową psa kamień teleportacyjny. W ktróym miejscu go umieścić?
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
zasadzone drzewo w kopalni jest vobem , przez którego mozna przechodzić. Czy tak miało być? Nie wiem jak wejść na górę.

Wejść na górę można tą drogą:
Spoiler

Druga sprawa - znalazłem koło ołtarza z głową psa kamień teleportacyjny. W ktróym miejscu go umieścić?
Trzeba opuścić kamień teleportacyjny na tę rampę:
Spoiler

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Orcades PL (G1)
#107 2013-03-02, 18:10(Ostatnia zmiana: 2013-03-02, 21:01)
wszedłem przez bramę , gdzie były żebacze, znalazłem klucz na dachu budowli, jednak nie wiem gdzie jest zamek do kraty.
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
Odpowiedni przełącznik znajdziesz u góry, po prawej stronie, na ścianie skalnej.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
moda skończyłem w 89%. wart uznania.

szczególnie na mnie wrażenia wywarły:

- miecz świetlny , który może tez służyc jako pochodnia
- insertowanie całej chaty wraz z wyposazeniem.
- kolczasta pułapka 2 (majstersztyk)
 

Toman87

Toman87

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Toman87

Orcades PL (G1)
#110 2013-04-29, 11:01(Ostatnia zmiana: 2013-04-29, 17:37)
moda skończyłem w 89%. wart uznania.

szczególnie na mnie wrażenia wywarły:

- miecz świetlny , który może tez służyc jako pochodnia
- insertowanie całej chaty wraz z wyposazeniem.
- kolczasta pułapka 2 (majstersztyk)

Jak Ci się udało osiągnąć 89%?
Ja mam 86% - zadanie "Miód dla Maga" niestety nie zostaje ukończone,
tylko wpis do dziennika, że jest inny sposób żeby mu pomóc.

ODP. Dla zainteresowanych --> Uzyskałem odpowiedź od Magiera. Wystarczy zagrać magowi na lutni i zadanie zostaje zaliczone :)
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Orcades PL (G1)
#111 2013-05-03, 20:24(Ostatnia zmiana: 2013-05-03, 20:50)
Wie ktoś gdzie mam umieścić kamień teleportacyjny? Męczę się z nim już pół godziny. Kładę go na tym ołtarzu, naciskam przycisk i nic.

edit: Dzięki
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
Druga sprawa - znalazłem koło ołtarza z głową psa kamień teleportacyjny. W ktróym miejscu go umieścić?
Trzeba opuścić kamień teleportacyjny na tę rampę:

Spoiler

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mi coś nie chce działać gdy odpalam wyskakuje ,,error message Can't create D3DX"
 
LET'S ROCK!

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A inne mody działają ci poprawnie ? Bądź sam gothic 1 ?. Spróbuj przeinstalować gothica.

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Polska wersja mi coś nie działa a niemiecka śmiga normalnie. Ten patch to jest tylko patch czy też spolszczenie? A tak w ogóle jak to poprawnie zainstalować bo w punktach nie jest podane...
 
LET'S ROCK!

Toman87

Toman87

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Mi coś nie chce działać gdy odpalam wyskakuje ,,error message Can#msg1083067t create D3DX"

Jeżeli masz Windowsa 64 bit to tu moze być problem.
Zainstaluj Gothica przykładowo w: C:\Gothic,
a nie C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic.

Ja miałem podobne problemy z modami i zwykła reinstalka pomogła.

Pozdr
 

strzelec

strzelec

Użytkownicy
posty78
Propsy3
  • Użytkownicy

strzelec

Orcades PL (G1)
#117 2013-06-25, 22:42(Ostatnia zmiana: 2013-06-26, 11:36)
Hmmm, fajna modyfikacja, ale bez szału.

Fajna przygodówka, ciekawa historia, niezwykłe zadania. Aż tak niezwykłe, że chwilami trudne, niezwykle trudne. Autorzy chcieli, aby gracze trochę pogłówkowali, ale chyba trochę przesadzili. Uganianie się za tymi "owadami" było po prostu głupim zadaniem, główny bohater, walczący z pełzaczami i innymi przeciwnościami łapie sobie ważki. Nie przypadło mi to za bardzo do gustu. Najgorsza była kopalnia. Tam moje szare komórki naprawdę nie dawały rady. Chyba bez poradnika nie dałbym rady (oczywiście niemieckiego poradnika, chociaż niemieckiego nie znam za dobrze).

Bez obrazy, modyfikacja (chociaż bez dubbingu) na poziomie. Podobały mi się te ruchy kamerą czy takie filmowe przerywniki po lub przed wykonaniem zadania. Ale sory, szukanie jakiegoś śmiesznego klucza nie było dla mnie przyjemnościa. Autorzy wykonali kawał dobrej roboty, ale taki typ modyfikacji (wspinanie się, prześlizgiwanie się i szukanie jakiegoś itemku) nie jest w moim typie. :mellow:  
Moja ocena to 3/5
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
witam, trochę czasu minęło czy będzie update tego moda? wiem, że obecna spolszczona wersja nie jest ostateczną.  mod jest świetny 5/5
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Hm, wie ktoś gdzie jest 6 strona aby
Spoiler
szkielet Lando złożył mi książkę?
  :F Szukam i nic  ;(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry