[G2NK] Gods of War v1.1 47793 74

O temacie

Autor Jastrzab

Zaczęty 20.10.2010 roku

Wyświetleń 47793

Odpowiedzi 74

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jastrzab

[G2NK] Gods of War v1.1
2010-10-20, 21:47(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 19:52)
Witam! Chciałbym w imieniu naszej grupy zaprezentować naszą pierwszą modyfikację do Gothic 2 Noc Kruka nazwaną:

Gods of War

Autorzy: Jastrzab & Bagins1

Fabuła
Akcja rozpoczyna się kiedy z nieznanych przyczyn myśliwy Dirk zostaje przeniesiony tajemniczą magią z Khorinis na całkiem inną wyspę na krańcu oceanu. Bohater ma zamiar wrócić z powrotem na Khorinis, ale jego prawdziwa misja miała się dopiero zacząć... Na nowej wyspie toczy się bitwa o terytorium. Z jednej strony mężni paladyni z rozkazu Lorda Hagena próbują zdobyć wyspę do celów gospodarczych, z drugiej strony Asasyni, wierni słudzy Beliara, którzy na siłę próbują zabić wszystkich paladynów i zdobyć teren by zbudować potężne miasto ze świątynią ich Boga. Myśliwy Dirk, którego opisali w przepowiedni będzie musiał wybrać między Innosem a Beliarem. Kogo wybierze? Dla kogo będzie walczyć? Przeciw komu się stawi a komu pomoże odnieść sukces? To już zależy od was!

Modyfikacja zawiera m.in:
-nowy świat
-nowy bohater
-ok. 20 nowych NPC'ów
-nowe zbroje
-nowe bronie
-system reputacji
-2 możliwości przejścia gry
-ponad 15 nowych zadań
-nowe modele i tekstury
-całkiem nowa fabuła
-mod oferuje ok. 30 minut gry.

więcej informacji pod tym adresem:
[KLICK]


Screeny:









Download wersja 1.1
NOWY LINK:

KLIK
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Gods of War
#1 2010-10-20, 22:22(Ostatnia zmiana: 2010-10-20, 22:23)
Cytat: Jastrzab link=topic=11715.msg115445#msg115445#msg115445#msg115445 date=1287604073
Fabuła
Akcja rozpoczyna się [...] na krańcu oceanu. [...] Na nowej wyspie toczy się bitwa o terytorium. Z jednej strony mężni paladyni z rozkazu Lorda Hagena próbują zdobyć wyspę do celów gospodarczych, z drugiej strony Asasyni, wierni słudzy Beliara, którzy na siłę próbują zabić wszystkich paladynów i zdobyć teren by zbudować potężne miasto ze świątynią ich Boga.

Wiesz co... screeny wyglądają dobrze i powiem ci nawet, że jutro sobie w tego moda zagram, ale muszę się przyczepić do jednej rzeczy. Skoro tego myśliwego wyj**ało gdzieś tam w pi*du daleko na drugi koniec oceanu (xD), to z jakiej paki są tam rycerze Lorda Hagena. Trochę się to kupy nie trzyma bo imo skoro mowa o Lordzie Hagenie to gra toczy się w tym samym czasie co na khorinis są orkowie ;p  Trochę to bez sera napisane w takim razie ;p  Już byś mógł napisać chociaż od tego Rohbara czy jakiegoś innego króla czy władcy i wtedy zrobić np nie paladynów tylko jakichś innych żołnierzy ;p  Ale to już twój wybór. Mnie się tylko nie podoba motyw z Hagenem. Poza tym na razie jest si  :roll:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
1. armia klonów na prawo (+budynek mi się skądś kojarzy) - :<
2. paski, paski! :<
3. ta chałupka prędzej się spali od tych ogni + za pusto - :<
4. kratka wtf? :<


ocena końcowa screenów - :<<<<
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
http://img684.imageshack.us/img684/4169/gothic22010092611403990.jpg
O ile się nie mylę, jest to zabudowa miejska. Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić. Wolałbym korygować swoje ewentualne błędne informacje. No i deski - budynek murowany na piętrze, a na dole dechy? Oczywiście, można obkładać kamień deskami, ale kto wolałby pokazać zapleśniałe drewno od murówki? ;)
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Gods of War
#4 2010-10-21, 07:43(Ostatnia zmiana: 2010-10-21, 07:46)
Cytat: Jastrzab link=topic=11715.msg115445#msg115445#msg115445#msg115445 date=1287604073
Bohater ma zamiar wrócić z powrotem na Khorinis, ale jego prawdziwa misja miała się dopiero zacząć...
Przy opisywaniu nie mieszaj czasów bo wygląda to co najmniej dziwnie

Cytat: Jastrzab link=topic=11715.msg115445#msg115445#msg115445#msg115445 date=1287604073
Na nowej wyspie toczy się bitwa o terytorium. Z jednej strony mężni paladyni z rozkazu Lorda Hagena próbują zdobyć wyspę do celów gospodarczych, z drugiej strony Asasyni, wierni słudzy Beliara, którzy na siłę próbują zabić wszystkich paladynów
Również nie pasuje mi tutaj wątek z lordem Hagenem. Dziwi mnie też określenie "zabić na siłę"  :lol2:  


Modyfikacja zawiera m.in:
-nowy świat - fajnie, nie ma to jak coś nowego
-nowy bohater - to akurat dla mnie bez różnicy
-ok. 20 nowych NPC#msg115445#msg115445#msg115445#msg115445 date=1287604073]
Bohater ma zamiar wrócić z powrotem na Khorinis, ale jego prawdziwa misja miała się dopiero zacząć...
[/quote]
Przy opisywaniu nie mieszaj czasów bo wygląda to co najmniej dziwnie

Cytat: Jastrzab link=topic=11715.msg115445#msg115445#msg115445#msg115445 date=1287604073
Na nowej wyspie toczy się bitwa o terytorium. Z jednej strony mężni paladyni z rozkazu Lorda Hagena próbują zdobyć wyspę do celów gospodarczych, z drugiej strony Asasyni, wierni słudzy Beliara, którzy na siłę próbują zabić wszystkich paladynów
Również nie pasuje mi tutaj wątek z lordem Hagenem. Dziwi mnie też określenie "zabić na siłę"  :lol2:  


Modyfikacja zawiera m.in:
-nowy świat - fajnie, nie ma to jak coś nowego
-nowy bohater - to akurat dla mnie bez różnicy
-ok. 20 nowych NPCów - tu niestety trochę mało. 20 NPC robi się max pół godziny
-nowe zbroje - zupełnie nowe czy przeniesione z gothic jeden? I czy macie na myśli nowe modele czy tylko nowe tekstury?
-nowe bronie - nowe modele czy tylko przerobione stare?
-system reputacji - do dwóch gildii? Opłacało się wam robić? Tak czy inaczej fajnie  :wink:  
-2 możliwości przejścia gry - nie trudno się domyślić patrząc na ilość gildii
-ponad 15 nowych zadań - trochę mało jak na moda z nowym światem i nową fabułą
-nowe modele i tekstury - ooooooooooooooooo!  :lol:  
-całkiem nowa fabuła - tego się nie spodziewałem...   :wink:  
-mod oferuje ok. 30 minut gry. - troszkę mało, ale i tak warto zagrać.

Screeny mi się nawet podobają. Z wyjątkiem tego z kratami.

Jeszcze jedno. Widzę, że model domku pobrany z WoG#msg115445#msg115445#msg115445#msg115445 date=1287604073]
Bohater ma zamiar wrócić z powrotem na Khorinis, ale jego prawdziwa misja miała się dopiero zacząć...
[/quote]
Przy opisywaniu nie mieszaj czasów bo wygląda to co najmniej dziwnie

Cytat: Jastrzab link=topic=11715.msg115445#msg115445#msg115445#msg115445 date=1287604073
Na nowej wyspie toczy się bitwa o terytorium. Z jednej strony mężni paladyni z rozkazu Lorda Hagena próbują zdobyć wyspę do celów gospodarczych, z drugiej strony Asasyni, wierni słudzy Beliara, którzy na siłę próbują zabić wszystkich paladynów
Również nie pasuje mi tutaj wątek z lordem Hagenem. Dziwi mnie też określenie "zabić na siłę"  :lol2:  


Modyfikacja zawiera m.in:
-nowy świat - fajnie, nie ma to jak coś nowego
-nowy bohater - to akurat dla mnie bez różnicy
-ok. 20 nowych NPCa   :lol2:  
Wszystkie wasze "nowe" modele są z tamtąd wziętę? I czy nie powinniście także w opisie dodać jakiś podziękowań dla twórców tych modeli?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jastrzab

Gods of War
#5 2010-10-21, 07:49(Ostatnia zmiana: 2010-10-21, 07:50)
W napisach końcowych są wypisani wszyscy autorzy :].

Tylko jest jeden problem, zapewne cutscenki sie zrypały po ostatnim formacie ;/ naprawimy to w przyszłości.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ok, na początek lista błędów:
Spoiler
Po pierwsze mod nie chce się uruchomić, ponieważ brakuje pliku Armor_Asasyn.asc. Jest za to Armor_Asasyn_02.asc. Zmiana nazwy (czytaj: wypakowanie moda, zmienienie nazwy pliku, spakowanie moda) pomogła, mod się uruchomił. Pliki wideo nie powinny być w paczce z modem, tylko w katalogu głównym Gothica: ..\Gothic II\_Work\data\Video

Zbroje szwankują, poniżej obrazki



Myślę, że to okno handlu jest do poprawienia, słaba widoczność jest:

Kolizje:

Jest znacznie więcej kolizji. Czasami są niewidzialne schody.

Jest trochę literówek w wypowiedziach. A! Pliki gothic.dat i ou.bin powinny być znacznie mniejsze, róbcie lepiej na "czystych skryptach", niż na oryginalnych z G2 (oryginalnych dialogów z gry i tak nie widać w modzie). Przy okazji zaoszczędzicie kilka MB.

Arena trochę głupio wygląda... Po co mają się zabijać na arenie, skoro wkrótce mają się zmierzyć z przeciwnikiem? To jest bez sensu. A jak się ucieknie z areny, to też nie jest za ciekawie...
I chyba tyle...

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przepraszam was wszystkich bardzo ale miałem bardzo dużo syfu na kompie i te wszystkie skrypty razem z modelami mogłem źle spakować, a teraz już niestety jest po formacie więc nici z poprawek na moim kompie, muszę udać się do kumpla. Możemy póki co zawiesić plik moda i wziąć się za poprawianie ewentualnych błędów.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiecznie ta sama historyjka :lol:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Przepraszam was wszystkich bardzo ale miałem bardzo dużo syfu na kompie i te wszystkie skrypty razem z modelami mogłem źle spakować, a teraz już niestety jest po formacie więc nici z poprawek na moim kompie, muszę udać się do kumpla. Możemy póki co zawiesić plik moda i wziąć się za poprawianie ewentualnych błędów.
Przecież wszystko jest w paczce z modem. Wystarczy wypakować wszystko i poprawić.

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem wiem, właśnie mam zamiar tak zrobić. Po prostu robiłem format i wszystkie skrypty które sam pisałem przepadły.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Gods of War
#11 2010-10-21, 21:14(Ostatnia zmiana: 2010-10-21, 21:15)
Z mojej strony wielki + za zrobienie czegokolwiek połowa komentujących huja w życiu zrobiła np taka Aztecka cipka XD
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Elvans link=topic=11715.msg115503#msg115503#msg115503#msg115503 date=1287688483
połowa komentujących huja w życiu zrobiła np taka Aztecka cipka XD
Synu, porywasz się z kosą na kamień ;)

Co do moda to stwierdzam, że jest dobrze, ale mogłoby być zdecydowanie lepiej ;) Chodzi mi tu nawet o samo zvobowanie świata. Mało kto trudzi się, żeby dodać kilka pieprzonych roślinek i nadać paru miejscom niepowtarzalny klimat a uwierz mi, że ja dodałem w jednym miejscu w GD 3 drzewa i od razu miejsce jest nie do poznania. Wygląda zajebiście po opiniach ludzi ;) Radzę autorowi, żeby przemyślał sobie moją sugestie  :wink:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Synek tutaj to ja się mogę porywać nawet z patykiem na stado dzikich murzynów.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Gods of War
#14 2010-10-22, 08:00(Ostatnia zmiana: 2010-10-22, 08:03)
Cytat: kaczka link=topic=11715.msg115504#msg115504#msg115504#msg115504 date=1287688765
Synu, porywasz się z kosą na kamień ;)

Co do moda to stwierdzam, że jest dobrze, ale mogłoby być zdecydowanie lepiej ;) Chodzi mi tu nawet o samo zvobowanie świata. Mało kto trudzi się, żeby dodać kilka pieprzonych roślinek i nadać paru miejscom niepowtarzalny klimat a uwierz mi, że ja dodałem w jednym miejscu w GD 3 drzewa i od razu miejsce jest nie do poznania. Wygląda zajebiście po opiniach ludzi ;) Radzę autorowi, żeby przemyślał sobie moją sugestie  :wink:
Fakt, na screenie z budynkiem jest w około strasznie pusto. Pamiętam jak robiłem Gniew Beliara, to godzinami siedziałem i dodawałem takie pierdoły jak rośliny, jakieś korzenie, rozwalone beczki, szkielety, grzyby itp, bo to po prostu dodawało klimatu i polepszało jakość grafiki.

Ale props się należy i tak, bo z moich obliczeń wynika że ostatni mod (przed tym) wydany na tym forum jest z czerwca :lol2:
Dobrze że ktoś coś robi jeszcze.
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Ten domek, który widać na pierwszym screenie modelowałem z myślą o mieście lub gęściej udekorowanej okolicy (jednak nawet w przypadku użycia go wśród skał w otoczeniu beczek, skrzyń i nie wiadomo czego jeszcze warto przeskalować go leciutko w pionie, jest zbyt wysoki, aby stać na łysym polu, dodanie tam kilkunastu krzaczków, skrzyń, beczek, ławeczki, drogowskazu stworzyłoby tam całkiem fajny klimat. Ale mimo wszystko leci :ok:  za zrobienie czegokolwiek ;)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Gods of War
#16 2010-10-22, 14:01(Ostatnia zmiana: 2010-10-22, 14:06)
Jak bym tylko znalazł kogoś kto zacząłby ze mną pracować ;d  Grafik 3d, który umie zrobić nowy świat, ale nie jakieś 2 górki i koniec, tylko normalny ;) A tak na razie GD muszę robić ;f ;d

A.. np teraz mi się przypomniało, że z mojego moda zrobiłem screena. Jest on zrobiony w górniczej dolinie, ale gdzie nie powiem. Mniejsza o to. Chciałem po prostu autorowi pokazać co mogą dodać roślinki do klimatu ;)

Spoiler

I uwierz mi, że w grze jak chodzisz sobie postacią to wygląda to bosko.. :)  To jedno z licznych miejsc, które tak wygląda =] Ale zrobię swój temat jak już będę miał więcej konkretnych screenów to wtedy można będzie tam o tym pisać. :D  Sorki za małą reklame :)
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Cytat: kaczka link=topic=11715.msg115532#msg115532#msg115532#msg115532 date=1287748884
Jak bym tylko znalazł kogoś kto zacząłby ze mną pracować ;d  Grafik 3d, który umie zrobić nowy świat, ale nie jakieś 2 górki i koniec, tylko normalny ;) A tak na razie GD muszę robić ;f ;d
Ja patrzę. Choć mnie nie widać jestem i oceniam.  :D

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Gods of War
#18 2010-10-22, 14:10(Ostatnia zmiana: 2010-10-22, 14:10)
To muszę się postarać :D  (I tak bym się starał xD)

A z tymi roślinkami to nawet przy tym screnie

Spoiler

Na prawdę nawet kilka roślinek, krzaczków czy czegokolwiek innego dodałoby już lepszy klimacik temu miejscu... tylko po co te kraty? ;d
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Pytanie nie powinno brzmieć 'po co kraty?', lecz 'dlaczego te kraty są wykonane w taki sposób?'.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry