Musisz dodać SPL_TELEPORTMOJE do Constants.d
Zmień w nim:
const int SPL_Reserved_99 = 99;
const int MAX_SPELL = 100; // 59 (Gothic), 68 (Gothic2), 100 (G2Addon)
na:
const int SPL_Reserved_99 = 99;
const int SPL_Teleportmoje = 100;
const int MAX_SPELL = 101; // 59 (Gothic), 68 (Gothic2), 100 (G2Addon)
następnie:
"Light", // 95 SPL_Reserved_95
"Light", // 96 SPL_Reserved_96
"Light", // 97 SPL_Reserved_97
"Light", // 98 SPL_Reserved_98
"Light" // 99 SPL_Reserved_99
};
To jest po spellfxNames czy coś takiego. To nazwy spellfx-ów. Nie musisz nic dodawać, wszystkie teleporty mają ten sam.
"Light", // 95 SPL_Reserved_95
"Light", // 96 SPL_Reserved_96
"Light", // 97 SPL_Reserved_97
"Light", // 98 SPL_Reserved_98
"Light", // 99 SPL_Reserved_99
"Teleport" // 100 SPL_Teleportmoje
};
Kolejno:
"XXX", // 95 SPL_Reserved_95
"XXX", // 96 SPL_Reserved_96
"XXX", // 97 SPL_Reserved_97
"XXX", // 98 SPL_Reserved_98
"XXX" // 99 SPL_Reserved_99
};
To są nazwy animacji, nic ważnego:
"XXX", // 95 SPL_Reserved_95
"XXX", // 96 SPL_Reserved_96
"XXX", // 97 SPL_Reserved_97
"XXX", // 98 SPL_Reserved_98
"XXX", // 99 SPL_Reserved_99
"HEA" // 100 SPL_Teleportmoje
};
Nie pamiętam o innych, to raczej wszystko.