HIB 3115 10

O temacie

Autor eto

Zaczęty 29.11.2012 roku

Wyświetleń 3115

Odpowiedzi 10

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

HIB
2012-11-30, 00:11(Ostatnia zmiana: 2012-11-30, 00:11)
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak jest, kupujcie CoHa >: D
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
thq ma w tym momencie bardzo słabą sytuacje finansową i grozi im bankructwo, ta promocja nie zaskakuje bardzo.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

HIB
#3 2012-12-11, 18:15(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 18:15)
Jeżeli ktoś kupił jakiś czas temu paczkę i tylko aktywował gry startowe radzę jeszcze raz zajrzeć w link HIBa :D  Dodali Titan Questa, DLC do Red Faction, ale co najważniejsze... DZIŚ DOPIERDOLILI WARHAMMERA 40K DAWN OF WAR
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

HIB
#4 2012-12-11, 18:21(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 18:22)
Aztek, może partyjka w podstawkę ? :D
Żebyś miał gotową taktykę powiem, że gram CHSM
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

HIB
#5 2012-12-11, 18:22(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 18:57)
Za chwilę skończy mi się pobierać.
Nie będę miał taktyki, bo nie umiem w to grać :lol2:  Wyniosę jedynie swoją grę z CoHa. Dawaj na gg


edit. nieaktualne. pograłem, ale znacznie lepiej zapamiętałem tę gierkę sprzed paru lat :C
 


Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
A czemu mi się otwiera strona główna facebooka?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Gra jest oznaczona jako dla osób dojrzałych. Prawdopodobnie fb sprawdza twój wiek w danych konta i automatycznie nie pozwala wejść na fanpage, coby nie uszkodzić ci psychiki drastycznymi treściami. Jestem jednak zdziwiony że nie ma żadnego komunikatu.

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Dzięki. Fake FB i Jan Kowalski zawsze działa
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

HIB
#10 2012-12-12, 10:51(Ostatnia zmiana: 2012-12-12, 10:52)
Luk, też myślałem że fejk, dla beki sprawdziłem, o dziwo właśnie mi się pobiera.
Fuck, właśnie skumałem o co ci chodziło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry