Ciała zabitych[G1] 1624 5

O temacie

Autor Hunn

Zaczęty 12.12.2009 roku

Wyświetleń 1624

Odpowiedzi 5

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Witam!
Co zrobić, aby ciała zabitych ludzi nie znikały? Chodzi mi o to żeby ciągle leżały w tym samym wyznaczonym waypoincie. I jeszcze jedno co mam wpisać, aby np. Ork był martwy bo jak wpisuje to:

   Wld_InsertNpc   (OrcScout,"MARTWYORK_1");
   var C_NPC orcscout; orcscout = Hlp_GetNpc(OrcScout);
   Npc_ChangeAttribute   (orcscout, ATR_HITPOINTS, -orcscout.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);

Wszystkich orków jakich waypointy wpisałem przed nim nie ma w grze(i jego też nie ma). Co robić?
Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedz!
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Skoro nie ma wszystkich orków, upewnij się, że Twoje waypointy istnieją, i że wklejasz skrypt w dobrym miejscu startupa.
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy

Hunn

Ciała zabitych[G1]
#2 2009-12-12, 18:45(Ostatnia zmiana: 2009-12-13, 19:12)
Waypointy są kilka metrów od palisady z Orrym. I w startupie dodaje orków zaraz pod Orrym. A co z tymi zwłokami? Co zrobić żeby nie znikały(mają waypointy)?

Pomoże ktoś bardzo zależy mi na odpowiedzi.

Następny który odświeża zanim minie chociaż doba... Ludzie, to naprawdę NIC nie pomaga, dawajcie innym trochę czasu na zastanowienie się nad waszym problemem. Był na forum koleś który odświeżył swój temat 3 razy w ciągu dnia i co? Zyskał na tym cokolwiek? Warna za spam. Dlatego radzę przystopować, trochę czekania nikomu nie zaszkodzi, to forum dyskusyjne nie GG. Posty łączę.
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
W gothicu 2 jeżeli chcesz aby NPC był zabity wpisujesz w skrypcie postaci:
npctype = NPCTYPE_AMBIENTNie wiem jak to się przekłada na G1
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Ciała zabitych[G1]
#4 2009-12-13, 19:15(Ostatnia zmiana: 2009-12-13, 19:24)
Obawiam się że ambient oznacza npc "seryjnego", nie posiadającego żadnych cech szczególnych, np. "Cień", w przeciwieństwie do postaci które mają własne imiona i unikatowe opcje dialogowe.

Jeśli nie znajdziesz innego sposobu, ustaw mu na stałe HP = 1 i wprowadź w stan magicznego uśpienia, jednak jest to metoda bardzo naciągana, zastosowano ją w przypadku Y'Beriona.

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
No ale odświeżyłem po dobie zabrakło raptem 4 minut! Myślałem że wszyscy już olali ten temat przepraszam.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry