side scrool ship 3877 5

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 20.02.2012 roku

Wyświetleń 3877

Odpowiedzi 5

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Może Wy coś wiecie co doać żeby objekt się lekko obrucił do pewnego stopnia jak wcisne klawisz ??
Narazie mam sam ruch ale bez lekkiego obrotu.
if(Input.GetKey("d"))
transform.Translate(1,0,0);
gdy dodam transform.Rotate(Vector3.right * Time.deltaTime);to obiekt obraca się wkółka a mi chodzi o lekki obrót w strone kierunku do pewnego poziomu i koniec :P
 


Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Chodzi mi o obrót do pewnego stopnia , obrót ma wykonac powiecmy 25stopni i koniec,
 


Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

side scrool ship
#4 2012-02-20, 20:33(Ostatnia zmiana: 2012-02-20, 20:33)
Oczywiście rozciągnięty w czasie. Myślę nad tym non stop ale objekt się obrca bez przerwy.....Nie mam pojęcia jak ogrniczyc go do obrotu do danego stopnia po którym juz sie nie obraca.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W takim razie musisz po pierwsze skorzystać z funkcji GetMouseDown, która zwraca prawdę tylko na początku wciskania, a nie ciągle w jego trakcie. Poza tym, musisz znać kąt i czas oraz wykorzystywać zmienną pomocniczą która powie ci jaka część obrotu już minęła.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry