Nadawanie vobom cech NPC 2647 2

O temacie

Autor Cruc

Zaczęty 16.03.2017 roku

Wyświetleń 2647

Odpowiedzi 2

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak w temacie. W jaki sposób, o ile to możliwe, można to zrobić?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Co dokładnie chcesz osiągnąć? Zastanowiłbym się czy nie łatwiej będzie w drugą stronę - zrobić npc o niewidocznym ciele który stoi w miejscu i ma "nałożony" model voba. Wtedy będzie mógł się np poruszać.
Chyba że przez "cechy NPC" chodzi ci o możliwość prowadzenia dialogów - tutaj wystarczy w Spacerze ustawić aby interakcja włączała tryb dialogowy - o ile pamiętam AI_ProcessInfos(self) + stworzenie odpowiedniego "monologu" który będzie widoczny jeśli używanym vobem jest ten do którego dodajesz dialog (w g1 jest taki tylko jeden - łóżko, a w g2 dodali ich więcej już z warunkami od rozróżniania ich).

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta druga metoda ze stworzeniem NPC o niewidzialnym ciele bardziej mi odpowiada - chodzi mi głównie o możliwość poruszania się.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry