Łączenie modelu jaszczuroczłeka z kośćmi orka 3445 6

O temacie

Autor HARAN556

Zaczęty 27.08.2016 roku

Wyświetleń 3445

Odpowiedzi 6

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie jak połączyć model jaszczuroczłeka z kośćmi orka tak żeby był wyprostowany jak ork?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
baakaaa!! Jak ktoś ma ci takie rzeczy wytłumaczyć słownie pisząc odpowiedź? hmm nie wiem na ile jesteś kumaty, Aale polecam:
 http://czip17.tnb.pl/news.php?rowstart=11 tutki na temat tworzenia animacji oraz rigging.

Oraz to:

http://themodders.org/index.php?topic=25942.0
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tyle, że jaszczuroczłek posiada animacje orka tylko posiada inne dźwięki. Więc nie wiem co tu chcesz przerabiać.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tyle, że jaszczuroczłek posiada animacje orka tylko posiada inne dźwięki. Więc nie wiem co tu chcesz przerabiać.
Jaszczuroczłek ma animacje podobne do orka ale nie takie same dowodem na to jest to że w pliku zamiast orc.mds to jest draconian.mds no i jaszczuroczłek jest zgarbiony a ork wyprostowany przez co mają inne kości.
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Gdybyś jednak chciał się upewnić, to potwierdzać to może skrypt który mówi o tym w której klatce zostają zadane obrażenia. Jeśli ork ma taki sam skrypt jak jaszczuroczłek to te wartości będą takie same.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Tak ja wyżej zostało powiedziane Jaszczuroczłek posiada animacje i szkielet orka jednak ich kości są inaczej rozstawione w ich modelach m.in. Ork stoi prosto natomiast Jaszczuroczłek jest lekko zgarbiony.
Inne pozycje kości nie wpływają na pozę w grze, ponieważ używają tych samych animacji, więc są identycznie zgarbieni.

Podsumowując  to wszystko: Nie masz czego zmieniać, bo nie ma czego  :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry