Bandyckie pancerze (reakcja gildii na pancerz) 4888 16

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 4.12.2014 roku

Wyświetleń 4888

Odpowiedzi 16

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Chodzi o to, że chciałbym, aby dane gildie reagowały (atak na ten przykład) na bohatera i innych NPC, którzy mają założoną daną zbroję, coś jak bandyci. Niestety patrząc na skrypt bandyckiego pancerza, nie wiem jak mam to zrobić. Niby coś tam próbowałem, ale plany spaliły na panewce. Jakieś pomysły?  :huh:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie ma to związku ze skryptem pancerza. Musisz zmodyfikować skrypty ai odpowiedzialne za to jak traktowani są zauważani npc. Poszukaj gdzie w skryptach jest używany identyfikator pancerza bandytów.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Skrypt C_PlayerIsFakeBandit
Nic więcej ci nie potrzeba.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Właśnie o to chodzi... W tym pliku to robiłem, ale niestety nie udało mi się go dobrze przerobić... Chyba... Zrobiłem tak jak powinno być, ale NPC nadal nie reagowali na potencjalnego wroga... :/
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie ma to związku ze skryptem pancerza. Musisz zmodyfikować skrypty ai odpowiedzialne za to jak traktowani są zauważani npc. Poszukaj gdzie w skryptach jest używany identyfikator pancerza bandytów.
Chodzi o B_AssessPlayer

Myślę, że teraz da rade.


RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Oki zrobiłem to w B_AssessPlayer, kopiując linijki odpowiedzialne za bandyckie zbroje i przerabiając je... Lecz podczas włączania gry wyskakuje błąd Undefined function (pierwszy raz takie cuś widzę) i po tym nazwa mojego pliku C, który zrobiłem na podstawie C_PlayerIsFakeBandit... Co z tym fantem zrobić? o.O
@Avallach Rzeczywiście, dobrze by było :D
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Dajesz rybę
Fack! Nie tego chciałem :antyprops:
Muszę uważać na to.

@RiPPerMAN                                       
Oddaj rybę!

Cytuj
 Lecz podczas włączania gry wyskakuje błąd Undefined function
Podaj więcej szczegółów + skrypt, który dopisałeś.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Jaka ryba? xd

Błąd wykrywa w B_AssessPlayer w lini 78 (szczegoly), a w nim dodałem to
   // -------- Spieler hat Banditen Rüstung an ------
   if (C_RosjaWhite (self,other))
   && (self.guild == GIL_KDW)
   && (self.guild == GIL_STRF)
   {
      B_Attack (self,other,AR_GuildEnemy,0);
   };
A mój skrypt przerobiony z C_PlayerIsFakeBandit? Ma taką samą nazwę jaka jest podana tutaj: C_RosjaWhite... I o co tu chodzi?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wciąż za mało informacji.
Pokaż tą swoją funkcję.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
func int C_RosjaWhite (var C_NPC slf, var C_NPC oth)
{
   var C_Item itm; 
   if (Npc_HasEquippedArmor (oth) == TRUE)
   {
      itm = Npc_GetEquippedArmor(oth);
      if ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_White) == TRUE)
      {
         return TRUE;
      }
      else
      {
         RETURN FALSE;
      };
   }
   else if slf.guild == GIL_NOV
   {
      return TRUE;
   }
   else
   {
      return FALSE;
   };   
};

 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
W Twojej funkcji przejrzyj dokładnie niektóre instrukcje warunkowe.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Wszystkie pozostały nietknięte zmieniłem jedynie nazwę funkcji, gildie i zbroję
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To źle zrobiłeś.
Ja widzę błąd, popraw.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Emmm... Na czym on polega? :D
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Oki zrobiłem to w B_AssessPlayer, kopiując linijki odpowiedzialne za bandyckie zbroje i przerabiając je... Lecz podczas włączania gry wyskakuje błąd Undefined function (pierwszy raz takie cuś widzę) i po tym nazwa mojego pliku C, który zrobiłem na podstawie C_PlayerIsFakeBandit... Co z tym fantem zrobić? o.O
Undefined function oznacza, że funkcja nie została zdefiniowana. Albo nie dopisałeś jej w gothic.src, albo jest używana zamiast parser ją "odwiedzi".

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie musi być to funkcja. Po prostu Gothic nie rozpoznaje identyfikatora.
Btw. oprócz tego widzę tam błąd z warunkiem/warunkami. Popraw, nie dam gotowca. Przeanalizuj.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry