Np takie coś:
Problem w tym że leczy przeciwnika a nie mnie
A tak przy okazji nie zabardzo rozumiem co daje (w teorii) to porównywanie instancji mojego npca i przeciwnika.
I jakim cudem sprawdza to czy on nie żyje.
A tu skrypt tego miecza func void B_Spanie (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (80);
procent_trafienia = 25;
obrazenia = 0;
if (Npc_HasItems(hero, ItMw_Addon_untamed) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_Addon_untamed) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Npc_ClearAIQueue(slf);
Wld_PlayEffect("spellFX_PalHeal", slf, slf, 1, 0, 0, FALSE );
self.attribute[ATR_HITPOINTS] += SPL_Heal_LightHeal;
};
};
};
};