uruchomianie więcej niż jeden plik z rozszerzeniem .mod. 1775 1

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 7.03.2014 roku

Wyświetleń 1775

Odpowiedzi 1

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zastanawiam się jakie konsekwencje jest grania w 2 lub 3 mody jednocześnie, kiedy np. każdy jeden mod oferuje np. inne questy dla danej postaci.
czy działa to w ten sposób , że wg kolejności każdy kolejny plik .mod nadpisuje poprzedni?

np. edycja w gothic.ini
vdf = orcades.mod diccuric.mod.

to tylko przykład
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nawet jeśli jest to możliwe, to działa jak ładowanie wielu plików .vdf - każdy pojedynczy plik z wewnątrz jest ładowany tylko raz. Nie pamiętam czy brany jest ten z pierwszego czy ostatniego. W sytuacji o której pytasz (questy) musisz pamiętać że skrypty nie są ładowane pojedynczo jako wiele plików .d. Są kompilowane do jednego .dat. Przez to nawet jeśli załadujesz wiele .mod / .vdf z różnymi skrptami, to załadują się one tylko z jednego, nie połaczą się magicznie. Mając dostęp do źródła można próbować łączyć ręcznie, ale to żmudna robota.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry