warunek if... 1842 2

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 28.11.2013 roku

Wyświetleń 1842

Odpowiedzi 2

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Sprawa polega na tym, że chcę zrobić warunek w stylu: Jeśli jakiś npc, który ma item xxx nie żyje.
No i tu leżę... Wyglądałoby to chyba tak:
 if  (Npc_HasItems(X, item)>=1) && (Npc_IsDead(X))
Tylko co wpisać, żeby X - jakikolwiek npc z gry?? Z góry dzięki za pomysły
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zmień nazwę tematu, bo z taką nawet jeśli ktoś by znał odpowiedź, to tu nie zajrzy.

Kluczowe pytanie: a gdzie ty chcesz ten warunek dać? Bardzo dużo zależy od kontekstu, jeśli jest właściwy, to wystarczyłoby "self" / "other".

Jeśli koniecznie chcesz żeby było to możliwe do użycia gdziekolwiek, to musisz zrobić nową zmienną globalną:
var int zgon_npca_z_itemem_stwierdzony; i w zs_dead dodać warunek że jeśli self (czyli ten komu się właśnie zmarło) ma dany item to ustawić tą zmienną na true:
if  (Npc_HasItems(self, item)>=1) { zgon_npca_z_itemem_stwierdzony = true; }Wtedy warunek którego szukasz będzie wyglądał tak:
if (zgon_npca_z_itemem_stwierdzony)
{
    ...
}

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Dzięki sle to już dawno rozwiązane :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry