Więc tak.. Zrobiłem dialog + misja (trzeba zabić 5 błotnych węży) ale po zabiciu 1 węża misja już jest wykonana i chciałbym wiedzieć jak to można zrobić? Wygląda to tak :
INSTANCE DIA_GorPak_HELLO4 (C_INFO)
{
npc = TPL_1426_GorPak;
nr = 4;
condition = DIA_GorPak_HELLO4_Condition;
information = DIA_GorPak_HELLO4_Info;
permanent = FALSE;
description = "Błotne węże załatwione.";
};
FUNC INT DIA_GorPak_HELLO4_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_GorPak_HELLO2))
&& (MIS_CH1_czystki == LOG_RUNNING)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_GorPak_HELLO4_Info()
{
if (Npc_IsDead(swampshark))
&& (Npc_IsDead(swampshark))
&& (Npc_IsDead(swampshark))
&& (Npc_IsDead(swampshark))
&& (Npc_IsDead(swampshark))
{
AI_Output (other, self ,"DIA_GorPak_HELLO4_15_01"); //Błotne węże załatwione.
AI_Output (self, other ,"DIA_GorPak_HELLO4_03_02"); //To na razie tyle. Trzymaj swoją nagrodę.
B_LogEntry (CH1_czystki,"Nie było łatwo z wężami ale jakoś se poradziłem.");
Log_SetTopicStatus (CH1_czystki, LOG_SUCCESS);
MIS_CH1_czystki = LOG_SUCCESS;
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 100);
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 100);
CreateInvItems (self, ItMw_windsword, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_windsword, 1);
B_GiveXP (500);
}
dawałem nawet nad returnem ale tak samo to wygląda... i czy można zrobić tak, że trzeba zabic 5 razy tego samego moba czy trzeba skopiować tego swampsharka(wąż błotny) i w środku tego pliku pozmieniać kilka rzeczy? (tak wiem, że trzeba do startupa dać nowego moba)