Wywalanie do pulpitu po zmianie głównego bohatera 3048 9

O temacie

Autor Nekovsky

Zaczęty 4.05.2013 roku

Wyświetleń 3048

Odpowiedzi 9

Nekovsky

Nekovsky

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Krótko i zwięźle po zmianie bohatera na tego:


Cytuj
instance PC_Hero_Car (NPC_DEFAULT)
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_BDT;
id = 0;
voice = 15;
level = 0;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = 0;
exp_next = 500;
lp = 0;

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 40;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 100;

// ------ visuals ------
//B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", FACE_N_Player, BodyTex_N, NO_ARMOR);

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
// ------ Visual ------ "body_Mesh", bodyTex SkinColor headMesh, faceTex, teethTex, armorInstance
Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 9, 0, "Hum_Head_FatBald", Face_N_NormalBart05, 0, ITAR_BDT_M);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 20);
    B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 30);

fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;




//EKWIPUNEK
EquipItem (self, ItMw_Nagelknueppel);
EquipItem (self, ItRw_Bow_L_03);
CreateInvItems (self, itrw_arrow, 50);
CreateInvItems (self, ItWr_list_od_autora, 1);

};



gra w połowie wczytywania wywala do pulpitu.Gdzie jest błąd?W parsowaniu skryptów żadnych nie było.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
rozumisz proszę ja ciebie instance PC_Hero_Car (NPC_DEFAULT) Na instance PC_Hero (NPC_DEFAULT) i działa
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Nekovsky

Nekovsky

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
To wtedy po prostu przerobie starego hero, a mi chodzi żeby zrobić nowego i przypisać go to owego moda.Wszystko zrobiłem nowy hero, zamieniona nazwa w .ini tylko wywala mnie do pulpitu.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ale co chcesz osiągnąć zmienić mu wygląd podczas gry? bo ja dałem go jako starego to działał ten twój skrypt

Też właśnie słuchaj avallaha bo wygląd podczas gry da się zmienic inaczej nie podmieniając npc
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To wtedy po prostu przerobie starego hero, a mi chodzi żeby zrobić nowego i przypisać go to owego moda.Wszystko zrobiłem nowy hero, zamieniona nazwa w .ini tylko wywala mnie do pulpitu.
Dlaczego zależy ci na zmianie identyfikatora na inny niż pc_hero? Ma to fatalne efekty uboczne, a nie niesie żadnych korzyści zauważalnych dla normalnego gracza.

Nekovsky

Nekovsky

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Dobrze skoro tak uważacie tak zrobie.Czyli teraz poprostu wystarczy zmienić nazwe pliku i instance bohatera aby działał tak?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Tak ale lepiej orginalnemu zmień wygląd bo jak widzisz w skrypcie hero jest jeszcze kawałek skryptu który chyba zmienia atrybuty hero podczas zdobywania leveli
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Nekovsky

Nekovsky

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Dobra dzięki, temat do zamknięcia.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dobrze skoro tak uważacie tak zrobie.Czyli teraz poprostu wystarczy zmienić nazwe i instance bohatera aby działał tak?
Właśnie o to żeby nie zmieniać identyfikatora. Czyli, rób swojego bohatera w skrypcie pc_hero. Zmień tylko to co potrzebujesz, ale zostaw na górze linijkę "instance PC_Hero (NPC_DEFAULT)".

Inna sprawa że to wcale nie musi być przyczyna crasha. Po prostu piszę o tym, bo prędzej czy później przyniosłoby ci to inne problemy. Jeśli chcesz poznać przyczynę crasha, musisz przeanalizować logi z zSpy z momentu wystąpienia błędu. Aby włączyć logowanie do zSpy, w GothicStarterMod przeciągnij odpowiedni suwak w prawo i uruchom grę.

Nekovsky

Nekovsky

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
W zupełności wystarczy mi to co napisaliście :)  Jak już pewnie zauważyliście jestem dość początkujący dlatego czasami będę musiał się o coś na tym forum zapytać.Wielkie dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry