Sory, niedzoczytalem
@Jerzy:
// Es werden max. 20 durch die Programmlogik angesprochen!
// Dialoggesten-Pool für zufällig zu OUs zugewiesene Gesten
// *** ??? ** Carsten: wieviele werden benutzt? was, wenn zu wenig angegeben?
ani ("T_DIALOGGESTURE_01" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture01_A01.asc" F 1 59 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_02" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture02_A01.asc" F 1 49 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_03" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture03_A01.asc" F 1 54 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_04" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture04_A01.asc" F 1 54 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_05" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture06_A01.asc" F 1 49 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_06" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture07_A01.asc" F 1 238 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_07" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture08_A01.ASC" F 1 149 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_08" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture08_A01.ASC" F 151 229 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_09" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture08_A01.ASC" F 231 379 FPS:10)
ani ("t_DIALOGGESTURE_10" 20 "" 0.2 0.4 MI "Hum_Dialoggesture08_A01.ASC" F 381 444 FPS:10)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_11" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_01" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_12" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_02" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_13" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_03" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_14" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_04" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_15" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_05" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_16" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_06" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_17" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_07" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_18" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_08" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_19" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_09" R)
aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_20" 20 "" 0.2 0.4 MI "T_DIALOGGESTURE_10" R)
tak od 11-20 to stare animacje alias nowe, są tylko pokazywane od tylu.
spokojnie usuń niektóre i daj tam swoje. (ale tak zamieniasz original za swoje jak napisałem wyżej)
ciekawe jest jednak jak gothic wybiera te animacje.
widzę 2 możliwości
1 Są wybierane losowo enginem
2 Gdzieś w skripcie dialogu pisze się numer od 1-20 dla animacji (nigdy nie pisałem skript dialogu)
A właśnie 2 możliwość była by lepsza, w takim przypadku PB mieli by pełna kontrole nad dialogami, v HumanS.mds są tez zapisane definicje animacji konkretnych gest jak : Tak,Nie, Zapomnij o tym, Odwal się i rożne powitania.
W Wiedzminie 2 było to tak zrobione i wyszło bardzo super.
W HumanS.mds jest duuużo definicji animacji które po prostu tylko wyłączyli tak // (a wiec widać ile pomysłów porzucili)
Animacje gestykulacji całym ciałem ... (v gothicu są tylko blenodowane animacje od pasa wyżej)
Spoiler
// Ganzkörper Dialoggesten
// ani ("T_DIALOGGESTURE_01" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_Dialog01_A01.asc" F 1 85 FPS:15)
// ani ("t_DIALOGGESTURE_02" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_Dialog02_A01.asc" F 1 180 FPS:15)
// ani ("t_DIALOGGESTURE_03" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_Dialog03_A01.asc" F 1 239 FPS:15)
// ani ("t_DIALOGGESTURE_04" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_Dialog04_A01.asc" F 1 100 FPS:15)
// aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_05" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_DIALOGGESTURE_01" R)
// aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_06" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_DIALOGGESTURE_02" R)
// aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_07" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_DIALOGGESTURE_03" R)
// aniAlias ("t_DIALOGGESTURE_08" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_DIALOGGESTURE_04" R)
// Gestykulacja podczas siedzenia
Spoiler
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Dialoggesten im Sitzen
// ani ("T_SITDIALOGGESTURE_01" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_SitDialog01_A01.asc" F 1 80 FPS:15)
// ani ("t_SITDIALOGGESTURE_02" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_SitDialog02_A01.asc" F 1 150 FPS:15)
// ani ("t_SITDIALOGGESTURE_03" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_SitDialog03_A01.asc" F 1 150 FPS:15)
// ani ("t_SITDIALOGGESTURE_04" 2 "" 0.2 0.2 M. "Hum_SitDialog04_A01.asc" F 1 150 FPS:15)
// aniAlias ("t_SITDIALOGGESTURE_05" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_SITDIALOGGESTURE_01" R)
// aniAlias ("t_SITDIALOGGESTURE_06" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_SITDIALOGGESTURE_02" R)
// aniAlias ("t_SITDIALOGGESTURE_07" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_SITDIALOGGESTURE_03" R)
// aniAlias ("t_SITDIALOGGESTURE_08" 2 "" 0.2 0.2 M. "T_SITDIALOGGESTURE_04" R)