Nowy pancerz na starym asc 2244 4

O temacie

Autor

Zaczęty 20.04.2013 roku

Wyświetleń 2244

Odpowiedzi 4

gothic1210
  • Gość
Niby prosta sprawa a jednak sprawia mi opór. Chcę dodać nową zbroję na stroju myśliwego z g2 (ten co można było kupić w mieście - wygląda jak na drwala). O ile w normalniej zbroi dopisałbym V1 i zmienił w skrypcie o tyle tutaj to nie działa. Tekstura nazywa się WALDLAEUFER-C. Próbowałem zmieniać na: WALDLAEUFER1-C, WALDLAEUFER_V1, WALDLAEUFER_Rutten2-C. Żadna z opcji nie działa - wyświetla się oryginalna tekstura. Zmieniłem w asc notatnikiem nazwę tekstury na WALD a w skrypcie dałem 0 i w grze jest cement :| To samo mam ze strojem kapitana. Pomysły?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zajrzyj jakie są szablony nazw tekstur ludzkiej skóry i zrób według niego, zamiast zgadywać końcówkę. Szablon jest jeden przez cały silnik (tzn jest jeszcze jeden, inny, do tekstur animowanych, ale to oddzielny temat).

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
otwierasz asc zbroi, wyszukujesz tą zbroję kopiujesz otwierasz i zmieniasz nazwę tekstury na tą jaką ty masz/zrobiłeś. nazwe asc tez zmien.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jak chcesz używać wariacje to armor musi mieć materiał o nazwie moja_nazwa_zbroji_V0 , najlepiej to zrobić v maxie,blenderze. Potem trzeba dodać texture moja_nazwa_zbroji_V0.tga która jest automatycznie kompilowana do moja_nazwa:zbroji_V0-C.tex
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry