Jak świat z G1 wsadzić do G2NK? 1791 5

O temacie

Autor MiloZly

Zaczęty 27.10.2012 roku

Wyświetleń 1791

Odpowiedzi 5

MiloZly

MiloZly

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Witam. Jak świat z G1 wsadzić do G2NK? Próbowałem normalnej podmianki to wyskakuje acces violation czy jakoś tak.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
ZenConverter.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


MiloZly

MiloZly

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Wczoraj testowałem i mam problem (prócz vobów itp. itd.), po kompilacji jest efekt zamrożonej wody. Da się to jakoś naprawić? Kompilowałem świat z opcjami outdoor i bez edit mode, a  światło na high.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie wpadł bym na to ze jest to w tutorialach ale znalazłem przez google :D

http://themodders.org/index.php?/topic/687-wazneprogramy-niezbedne-do-edycji-gry/

ściągnij MATLIB i odpowiedniego spacera ;)

MiloZly

MiloZly

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
ściągnąłem te uaktualnienie, ale na g2nk nie działa a w g1 nie daje efektu. Tzn. tym updatem zapisałem świat jako nieskompilowany, ZenConverterem przekompilowałem, kompilowałem spacerem z g2nk i woda zamarznięta...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry