Cząsteczki 2391 3

O temacie

Autor Albis445

Zaczęty 20.10.2012 roku

Wyświetleń 2391

Odpowiedzi 3

Albis445

Albis445

Użytkownicy
posty46
Propsy3
  • Użytkownicy

Albis445

Cząsteczki
2012-10-20, 09:27(Ostatnia zmiana: 2012-10-20, 09:36)
A więc za pomocą Patricles stworzyłem trawę do mojego terenu. Od jakiegoś czasu próbuję eksportować model tak by stworzona tam trawa skompilowała się do modelu 3D. Czy da radę to zrobić? ;d
Dodam, że model chce dodać do Unity.
 


Albis445

Albis445

Użytkownicy
posty46
Propsy3
  • Użytkownicy
Oj wybacz, w blenderze.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Cząsteczki
#3 2012-10-20, 18:07(Ostatnia zmiana: 2012-10-20, 18:08)
na moje oko zdaje mi sie ze mozna jakos przekonwertowac to na mesh... A tak wogole na co ci to?
jeśli to gameart to bedzie cholernie niewydajne... oO


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry