Brak plików do oryginalnego mds 1369 2

O temacie

Autor diegomez

Zaczęty 4.08.2012 roku

Wyświetleń 1369

Odpowiedzi 2

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt

diegomez
Labirynt

Brak plików do oryginalnego mds
2012-08-04, 23:36(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 18:35)
Do rzeczy.
Chcę dodać jedną animację do człowieka.

-Wypakowałem GSoucerem plik HumanS.
-Dopisałem do HumanS.mds kilka "ani" (nie wiem czy dobrych, ale to się okaże)
-Następnie wrzuciłem do pliku Anims swoją animację i wszystkie zdekompilowane animacje z "HUM" na początku
-Usunąłem wszystkie zkompilowane animacje z "HUM" na początku z Anims\_compiled
-Uruchomiłem GSoucera i zaczełem na nowo kompilować animacje....
i wywalił błąd o tym, że nie ma jakiegoś pliku.

Z tego co kolega mi powiedział to niektórym plikom zmieniono nazwy i trzeba to teraz poprawić w mds.
I teraz jak to zrobić ? Jak dowiedzieć się, które nazwy w mds mam podmienić na które nazwy ?

Jeśli był taki temat to sorki i podajcie linka.



Korzystając z okazji to zapytam się czy można to jakiejś nowej animacji człowieka zrobić nowy mds ?
Bo próbowałem tak zrobić.
Gdy skompilowałem nowy mds, w grze nie chciały działać moje animacje, które potem jak się okazało nie były nawet zkompilowane i nie było ich w Anims\_compiled.



Z góry dzięki.


Edit: Teraz zauwarzyłem, że nie dałem w dziale z problematyką animacji. Jak chcecie to przenieście.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Odświeżam.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie kompiluj animacji w Sourcerze, gra ma wbudowany kompilator który wydaje się być bardziej "wyrozumiały". Po drugie, z całą pewnością da się bez strasznego kombinowania dekompilować i kompilować, jeśli jakieś błędy ci to uniemożliwiają, muszą wynikać z twojej własnej winy. Nowe animacje dla mds'a humans można dodawać tylko w mds'ie humans. W nowym możesz co najwyżej nadpisać którąś z istniejących zapisując go jako overlay mds.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry