Animacje dla unity. 6715 11

O temacie

Autor Ridic530

Zaczęty 2.08.2012 roku

Wyświetleń 6715

Odpowiedzi 11

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam problem bo zrobiłem animacje w blenderze (na razie dwie i chcę zrobić tak żeby były pokazane jako 2 inne animacje tak jak w 3th person controller) CZyli że mogę wywołać jedną albo drugą. Czy w blenderze można jakoś podzielić te animacje i nazwać?
 


Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
A ok znalazłem to o czym mówisz w inspectorze (dzięki).

P.S A twoja konsola ( z innego tematu ) działa na unity 3.5(chociaż w temacie pisałeś że masz eksperymentalną wersją)? bo jakoś mi (wiem czytałem że nie)nie za bardzo
 


Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Właśnie nie wiem jak użyć czy przypisać do obiektu czy coś bo do obiektu żadnego nie chce (chyba że do gui jakiegoś?
 


Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy

Ridic530

Animacje dla unity.
#6 2012-08-02, 21:02(Ostatnia zmiana: 2012-08-02, 21:59)
hmm sprawdzę (na pewno zadziała, bo przecież powinno!)

//edit: ŁOHOO Działa Dzięki x2
Ale jak używam funkcji animation.Play("oddychanie"); to pokazują się wszystkie animacje po koleji!?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Animacje dla unity.
#7 2012-08-02, 22:00(Ostatnia zmiana: 2012-08-02, 22:01)
Tylko mam pytanie da się zrobić żeby Guitext był w lewym górnym rogu?
guitext.transform.position = Vector3 (0.0, 1.0, 0.0);
Ale jak używam funkcji animation.Play("oddychanie"); to pokazują się wszystkie animacje po koleji!?
Czy po podziale na części dałeś Apply?

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy

Ridic530

Animacje dla unity.
#8 2012-08-02, 22:03(Ostatnia zmiana: 2012-08-02, 22:08)
Tak.
screen w załącziku
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie mam pomysłu, jedyne co mi przychodzi do głowy to dać Apply. Animacje w Unity mają jeszcze jakiś podział na klipy, ale do końca nie pamiętam o co chodziło, odtwarzanie w taki sposób jak piszesz powinno chyba działać.

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy

Ridic530

Animacje dla unity.
#11 2012-08-03, 18:41(Ostatnia zmiana: 2012-08-03, 20:56)
Może skrypt źle?

function Update ()
{
   if(Input.GetKeyDown("1"))
   {
      animation.Play("walk"); // name of the animation clip
   }else if (Input.GetKeyDown("2"))animation.Play("oddech"); // name of the animation clip
}

ale pisze że nie może znaleźć@!!!!:

//edit powód błędu : klatka startowa i końcowa nmie zgadza się z timeline blendera start i end w blenderze 1-100 a uniity 1-25
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry