mam skrypt zbroji, która wymaga posiadania siły. dodatkowo zbroja daje bonusy do reputacji (zwiększamy wartość zmiennej) np. w starym Obozie , a kary w Nowym .
pojawia się jednak pewien problem, kiedy to korzystamy tylko z pierścienia siły , aby załozyć zbroję . Kiedy ją ściągamy, nie mamy wystarczającej siły i bonus pzostaje.
wydaje mi się najrozsądniejsze zastosowanie tick tocka,który sprawdzi jaką zbroję mamy i ustawi bonusy , wtedy ściągając pierścień, funckja wyowałzdjęcie zbroi.
jednak może ktoś ma lepszy pomysł.
skrypt poniżej:
on_equip = Equip_GRD_ARMOR_H;
on_unequip = UnEquip_GRD_ARMOR_H;
};
FUNC VOID Equip_GRD_ARMOR_H()
{
if (hero.attribute[ATR_STRENGTH] >= 71)
{
Points_OC = Points_OC + 25;
Points_NC = Points_NC - 25;
PrintScreen ("e", 1,25,"PAWBUJ2.TGA",3);//czerwona flaga
PrintScreen ("Reputacja w Starym Obozie : +25", 8,26,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",3);
PrintScreen (ConcatStrings ("Poziom Reputacji w Starym Obozie : ", IntToString(Points_OC)),7,29,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",4);
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", 1, 21, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała siła ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};
};
FUNC VOID UnEquip_GRD_ARMOR_H()
{
if (hero.attribute[ATR_STRENGTH] >= 71)
{
Points_OC = Points_OC - 25;
Points_NC = Points_NC + 25;
};
};