Logo Nocy Kruka 3340 9

O temacie

Autor Żelazko

Zaczęty 21.06.2011 roku

Wyświetleń 3340

Odpowiedzi 9

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Wie ktoś w jakim pliku/skrypcie znajduje się logo Nocy Kruka. Po wgraniu pewnego patcha zmieniło mi je na niemieckie i chciałbym je z powrotem zmienić na angielskie.

Logo o które mi chodzi w spoilerze.

Spoiler

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To jest splash (chba tak się to nazywa) i wiem że w exe można je zmienić chociaż nie jestem pewien czy w gothicu też tak jest czy jest
gdzieś tam trzymane/
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Taa, musisz odpalić plik Gothic.exe programem np. Reshacker znaleźć tą bitmapę i ją usunąć albo podmienić na taką jaką chcesz.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A nie lepiej wgrać na nowo angielskiego Gothic starter`a ?
a w ogóle to co wam to przeszkadza ?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To nie kwestia startera, ale pliku gothic.exe. Możesz właśnie albo podmienić sam ten zasób za pomocą programu ResHacker czy Restorator (lepszy, prostszy, ale płatny), lub cały plik gothic.exe, ale to byłoby równoznaczne z wywaleniem patcha.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Logo Nocy Kruka
#5 2011-06-21, 21:54(Ostatnia zmiana: 2011-06-21, 22:00)
w G2 Gothic starter podmienia plik Gothic2.exe ;)
chyba ze exe był od razu przygotowany do otwierania modów hmm...

wiem ze role GothicMod.exe w G2 pełni zwykły plik Gothic2.exe

Cytuj
ale to byłoby równoznaczne z wywaleniem patcha.
sorry :D

Żelazko co to za super patch ?

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Może nie super, sam go sprawdzam pierwszy raz. Nazywa się Community Patch v2.10 wydany przez międzynarodową grupe moderską Ironkeep Studios.

To co potrafi ten patch jest napisane tutaj w changelog
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=848246

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zmiana będzie bardzo prosta jeżeli zapodasz plika .exe to mogę to za ciebie zrobić zastąpię splash polskim bez utraty patcha :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Okej poradziłem sobie programem ResHacker, jeszcze raz dzięki Avallach. Dałbym do tematu plik, ale to .exe i jeszcze jakiś mod/admin dał mi by warna za piractwo.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry