rózne kolory /nazwy danego moba 2560 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 12.01.2011 roku

Wyświetleń 2560

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

rózne kolory /nazwy danego moba
2011-01-12, 18:34(Ostatnia zmiana: 2011-01-12, 18:45)
chce zrobić jak w g3 aby po.np. otwarciu skrzyni kolor z nazwą zmienił się na inny.czego nie wiem to ajk skomponować funkcję.

można to zrobić przez zmienna, że w momencie otwarcia zmienna x =+1

nie wiem gdzie dopisać zmienną i gdzie spowodować zmianę wyświetlania nazwy danego moba (skrzynia,łózko, kowadło etc.)

pomoże ktoś zacząć z tym?

fragment pliku mob.d może i pomocny, niestety nie wiem jak to się ma do np.indywidualnych skrzyń

//***************************************************************************
//   Ork-Friedhof
//***************************************************************************
FUNC int MC_OGY_GATE ()
{   
   PrintDebugNpc      (PD_ITEM_MOBSI,   "MC_OGY_GATE");

   if (CorAngar_GotoOGY)
   {
      PrintDebugNpc   (PD_ITEM_MOBSI,   "...closed");

      return          TRUE;
   }
   else
   {
      PrintDebugNpc   (PD_ITEM_MOBSI,   "...open");

      G_PrintScreen   (_STR_MESSAGE_WHEEL_STUCKS);

      return          FALSE;
   };
};
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chce odświeżyć ten temat, znalazłem coś takiego:

   /// für MOBs                                 
   VAR FLOAT   mob_range1, mob_range2         ;      //   Reichweite
   VAR FLOAT   mob_azi                     ;      //   Azimuth      ( Seitenwinkel )
   VAR FLOAT   mob_elevdo, mob_elevup         ;      //   Elevation   ( Höhenwinkel  )
   VAR INT      mob_prio                  ;      //   Priorität
};

nie bardzo wiem, czy która zmienna odpowiada za nazwę moba, którą można zmienić po odp. akcji
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Avallach link=topic=12926.msg130616#msg130616#msg130616#msg130616 date=1295034154
Cóż, oświecę cię: nie da się zmieniać fontów podpisów, chyba że przez Ikarusa/g2ext i enginową klasę zCDecal.
a czy nazwę się da, np.po otwarciu skrzynki na "otwarta ciężka skrzynia"?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry