chce zrobić jak w g3 aby po.np. otwarciu skrzyni kolor z nazwą zmienił się na inny.czego nie wiem to ajk skomponować funkcję.
można to zrobić przez zmienna, że w momencie otwarcia zmienna x =+1
nie wiem gdzie dopisać zmienną i gdzie spowodować zmianę wyświetlania nazwy danego moba (skrzynia,łózko, kowadło etc.)
pomoże ktoś zacząć z tym?
fragment pliku mob.d może i pomocny, niestety nie wiem jak to się ma do np.indywidualnych skrzyń
//***************************************************************************
// Ork-Friedhof
//***************************************************************************
FUNC int MC_OGY_GATE ()
{
PrintDebugNpc (PD_ITEM_MOBSI, "MC_OGY_GATE");
if (CorAngar_GotoOGY)
{
PrintDebugNpc (PD_ITEM_MOBSI, "...closed");
return TRUE;
}
else
{
PrintDebugNpc (PD_ITEM_MOBSI, "...open");
G_PrintScreen (_STR_MESSAGE_WHEEL_STUCKS);
return FALSE;
};
};