PlayAni 3614 9

O temacie

Autor Brant

Zaczęty 8.01.2011 roku

Wyświetleń 3614

Odpowiedzi 9

Brant

Brant

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Wiem że da się odtwarzać animacje za pomocą PlayAni
A czy da się sprawdzić czy w danym momencie jest odtwarzana przez bohatera dana animacja?
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
córka rybaka chyba był taki przycisk na marvin mode przynajmniej tak mi się wydaje... może "G" nie wiem słabo pamiętam
 

Brant

Brant

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Jednak ja to potrzebuje w skryptach użyć ,a nie używając kodów.
 

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy

Tomaj

PlayAni
#3 2011-01-08, 18:09(Ostatnia zmiana: 2011-01-08, 18:13)
G albo T. Wiem napewno, że był przycisk sprawdzający jaką animację wykonuje nasz bohater i przcyisk, który sprawdzał jaką animacje wykonuje inna postać. Ale nie jestem pewien czy to ten.
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
Cytuj
A czy da się sprawdzić

Cytuj
Jednak ja to potrzebuje w skryptach użyć

Sprawdzić, a użyć to dwa inne słowa. Kodami musisz sprawdzić, naciskając G (Litera T służy do sprawdzania animacji innej, zaznaczonej postaci). Potem to używasz w skryptach...  To chyba wygląda TA_xxx (xxx to nazwa animacji).

Hm?
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

Brant

Brant

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Nie chce sprawdzać animacji za pomocą klawiszy G lub T
Tylko sprawdzać animację w skryptach np podczas instrukcji warunkowych
przykład:
if(PlayAni(hero,T_JUMPB))
{
ROBCOSTAM;
}
Jest jakiś skryptowy sposób na sprawdzanie aktualnie odgrywanej animacji?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cóż, szczerze mówiąc kiedy kiedyś na to wpadłem chciałem zatrzymać to dla siebie jako wbrew pozorom super przydatną rzecz, ale skoro używasz wyrażeń typu "instrukcja warunkowa" to jesteś godzien. Najlepiej napisz czy chodzi ci o jakieś konkretne animki, to odpiszę ci na pw co i jak.

Brant

Brant

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Wysłałem ci na PW jak chciałbym to wykorzystać.
Czekam z niecierpliwością na odpowiedź.
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

PlayAni
#8 2011-01-09, 15:05(Ostatnia zmiana: 2011-01-09, 15:06)
Cytat: Brant link=topic=12822.msg129301#msg129301#msg129301#msg129301 date=1294580683
Wysłałem ci na PW jak chciałbym to wykorzystać.
Czekam z niecierpliwością na odpowiedź.

Jezeli animacja ma własny bodystate to mozna poprostu skorzysztac z C_BodyStateContains(hero,BS_HIT); //niej estem pewny nazwy, pisalem z pamieci, znajduje sie w C_Functions.
Byc może można wykonać jakiś myk grajac animacje na sprecyzowanym, nawet zupelnie nowym BodyState, ale nie wiem czy to nie stworzy problemu gothicowy, szczerze mowiac nigdy tego nie potrzebowalem, w kazdym razie np.
AI_PlayAniBS(hero,"S_MOJA_ANIMACJA",BS_MOJ);
if(C_BodyStateContains(hero,BS_MOJ))
{
print("Bohater odtwarza moja animacje!");
};
 



Brant

Brant

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Cytat: orcwarrior link=topic=12822.msg129308#msg129308#msg129308#msg129308 date=1294581941
Jezeli animacja ma własny bodystate to mozna poprostu skorzysztac z C_BodyStateContains(hero,BS_HIT); //niej estem pewny nazwy, pisalem z pamieci, znajduje sie w C_Functions.
Byc może można wykonać jakiś myk grajac animacje na sprecyzowanym, nawet zupelnie nowym BodyState, ale nie wiem czy to nie stworzy problemu gothicowy, szczerze mowiac nigdy tego nie potrzebowalem, w kazdym razie np.
AI_PlayAniBS(hero,"S_MOJA_ANIMACJA",BS_MOJ);
if(C_BodyStateContains(hero,BS_MOJ))
{
print("Bohater odtwarza moja animacje!");
};


Mam kilka pytań do twojego pomysłu:
Jeżeli będę chciał wykorzystać nowy bodystate to czy muszę gdzieś zrobić deklarację do niego?
Czy jeżeli zrobię tak ze użyję funkcji PlayAni(); z animacją która posiada swoj bodystate a ja użyję całkiem innego
to czy nie wystąpią komplikacje?
Przykład: PlayAniBS(hero,"T_JUMPB",MOJWAŁSNY_BS)
Jak wiadomo T_JUMPB ma własny BS,więc jeżeli użyję nowy BS to nie wystąpi jakiś błąd?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry