Jezeli animacja ma własny bodystate to mozna poprostu skorzysztac z C_BodyStateContains(hero,BS_HIT); //niej estem pewny nazwy, pisalem z pamieci, znajduje sie w C_Functions.
Byc może można wykonać jakiś myk grajac animacje na sprecyzowanym, nawet zupelnie nowym BodyState, ale nie wiem czy to nie stworzy problemu gothicowy, szczerze mowiac nigdy tego nie potrzebowalem, w kazdym razie np.
AI_PlayAniBS(hero,"S_MOJA_ANIMACJA",BS_MOJ);
if(C_BodyStateContains(hero,BS_MOJ))
{
print("Bohater odtwarza moja animacje!");
};
Mam kilka pytań do twojego pomysłu:
Jeżeli będę chciał wykorzystać nowy bodystate to czy muszę gdzieś zrobić deklarację do niego?
Czy jeżeli zrobię tak ze użyję funkcji PlayAni(); z animacją która posiada swoj bodystate a ja użyję całkiem innego
to czy nie wystąpią komplikacje?
Przykład: PlayAniBS(hero,"T_JUMPB",MOJWAŁSNY_BS)
Jak wiadomo T_JUMPB ma własny BS,więc jeżeli użyję nowy BS to nie wystąpi jakiś błąd?