Skrypty 15321 29

O temacie

Autor jesterret

Zaczęty 26.06.2010 roku

Wyświetleń 15321

Odpowiedzi 29

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
A, jeszcze jedno. co zrobić gdy spacer wykrywa w dialogu INSTANCE i OTHER jako błąd? Jak to naprawić.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
1. Używaj opcji edytuj, nie zaśmiecaj forum pisanymi po sobie postami.
2. Tak, możesz sprawić aby NPC z danego obozu pojawili się dopiero po określonym rozdziale.
3. Domknij niezamkniętą klamrę };

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy

jesterret

Skrypty
#22 2010-07-09, 20:58(Ostatnia zmiana: 2010-07-09, 20:58)
1. Ok
2. Ale jak. na edycji worlda się nie znam. Mam dodawać warunek w startupie?
3. Dzięki. Pomogło. Mały błąd, a tyle nerwów.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytat: jesterret link=topic=10674.msg102946#msg102946#msg102946#msg102946 date=1278701901
2. Ale jak. na edycji worlda się nie znam. Mam dodawać warunek w startupie?
Możesz dać, wtedy przy ładowaniu worlda nie będą pojawiały się w danym obozie NPC dopóki nie rozpoczniesz ustalonego rozdziału. Pomysł moim skromnym zdaniem bezsensowny.

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy
Mi chodzi po prostu o to, że w modzie zaczyna się rozdział 3, puszczam filmik - 10 lat później - i odpala się dialog, a potem pojawiają się inne obozy. I w końcu nie wiem jak to zrobić.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chcesz dodać NPCów czy budynki? Jeśli NPCów, to w dialogu wpisz wld_insertnpc(NPC, "waypoint");

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy

jesterret

Skrypty
#26 2010-07-10, 20:44(Ostatnia zmiana: 2010-07-10, 20:45)
Chcę, żeby teren do 3 rozdziału był taki, jakby Nowy obóz i obóz Sekty nigdy nie powstały, a po trzecim rozdziale się pojawią takie jak w oryginalnej grze.

Czyli i NPC, i budynki

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W takim razie musiałbyś przede wszystkim samodzielnie zrobić meshe tych obozów w stanie "naturalnym".  Bez tego nie ma nawet co zastanawiać się nad mechanizmami podmiany, zresztą coś nie wierzę że tego dokonasz.

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy

jesterret

Skrypty
#28 2010-07-12, 00:32(Ostatnia zmiana: 2010-07-12, 14:50)
Ja też. Chociaż kto wie?

jesterret

jesterret

Użytkownicy
posty44
Propsy47
  • Użytkownicy

jesterret

Skrypty
#29 2010-07-28, 12:49(Ostatnia zmiana: 2010-08-01, 12:18)
Cytuj
func void TA_Charlotte_Dance   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Charlotte_Dance,    waypoint);};

Powie mi ktoś, dlaczego nie edytowany przeze mnie skrypt wszystkich możliwych rutyn dostrzega  
TA_Charlotte_Dance
jako błąd. Jak to naprawić?


Naprawiłem. Post już nieważny.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry