Pliczek 1004 1

O temacie

Autor Mafcio

Zaczęty 19.04.2010 roku

Wyświetleń 1004

Odpowiedzi 1

Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
Czym  jest plik .asc i gdzie go sie wrzuca?
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Pliczek
#1 2010-04-19, 17:13(Ostatnia zmiana: 2010-04-19, 17:30)
Jest to szkielet animacji bądź sama animacja. Pliki te magazynuje się w _work/data/anims.

Uprzedzając twoje następne pytania:
  • otwiera się je przez plugin Kerrax w 3DSM lub Blenderze. Jest on dostępny na WorldOfGothic.de.
  • Tutoriale na temat tworzenia animacji są na YouTube.
  • Animacje są automatycznie kompilowane przez grę przy jej włączaniu.
  • Jeśli ci coś nie działa, wypakuj cały anims.vdf do folderu anims i zmień jego nazwę na anims.vdf.old. Do wypakowywania vdf'ów służy GothicVDFS, standardowo dołączany do g2mdk, jest też na WoGu.
  • Aby tworzyć nowe animacje i wykorzystywać je w grze, musisz dodać wpis animki w humans.mds (bierzesz go z vdf'a i edytujesz notatnikiem). Instrukcję dodawania wpisu animki znajdziesz w dziale z tutorialami. Gra sama skompiluje twój mds jeśli usuniesz z folderu anims/compiled wszystko zaczynające się na humans.
  • Tak, do uruchamiania animacji w grze możesz używać konsolowej komendy play ani nazwa_animki bądź skryptowej AI_PlayAni (self, "nazwa_animki");.
  • Aby dołączyć stworzone animacje do swojego moda, skopiuj do paczki pliki z folderu compiled.
To chyba wszystko o co mógłbyś się chcieć spytać ;p


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry