Jest to szkielet animacji bądź sama animacja. Pliki te magazynuje się w _work/data/anims.
Uprzedzając twoje następne pytania:
- otwiera się je przez plugin Kerrax w 3DSM lub Blenderze. Jest on dostępny na WorldOfGothic.de.
- Tutoriale na temat tworzenia animacji są na YouTube.
- Animacje są automatycznie kompilowane przez grę przy jej włączaniu.
- Jeśli ci coś nie działa, wypakuj cały anims.vdf do folderu anims i zmień jego nazwę na anims.vdf.old. Do wypakowywania vdf'ów służy GothicVDFS, standardowo dołączany do g2mdk, jest też na WoGu.
- Aby tworzyć nowe animacje i wykorzystywać je w grze, musisz dodać wpis animki w humans.mds (bierzesz go z vdf'a i edytujesz notatnikiem). Instrukcję dodawania wpisu animki znajdziesz w dziale z tutorialami. Gra sama skompiluje twój mds jeśli usuniesz z folderu anims/compiled wszystko zaczynające się na humans.
- Tak, do uruchamiania animacji w grze możesz używać konsolowej komendy play ani nazwa_animki bądź skryptowej AI_PlayAni (self, "nazwa_animki");.
- Aby dołączyć stworzone animacje do swojego moda, skopiuj do paczki pliki z folderu compiled.
To chyba wszystko o co mógłbyś się chcieć spytać ;p