Globalny dialog, TigerSkript, NPC jako 3ds ? 3192 6

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 14.04.2010 roku

Wyświetleń 3192

Odpowiedzi 6

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam trzy pytania
1. jak zrobić dialogi z wszystkimi wilkami aby nie robić wszystkich wilków o innym instance i innych dialogach bo to trochę głupie a na pewno jest inne rozwiązanie
2. gdzie / w jakim pliku trzeba umieścić skrypt Tigera ??
3. czy można zrobić NPC z 3ds`a czy musi być jednak mds ?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Globalny dialog, TigerSkript, NPC jako 3ds ?
#1 2010-04-14, 16:28(Ostatnia zmiana: 2010-04-14, 16:33)
1. jak zrobić dialogi z wszystkimi wilkami aby nie robić wszystkich wilków o innym instance i innych dialogach bo to trochę głupie a na pewno jest inne rozwiązanie
1. Nie da się, można co najwyżej zrobić dialog który będzie "wymieniany" pomiędzy kilkoma NPC, ale nigdy nie będzie dla wszystkich na raz. Musiałbyś jakoś najpierw nastawiać go na tego wilka z którym w danej chwili gadasz. Wtedy w dialogu zamiast instance NPC dajesz zmienną, a tą zmienną modyfikujesz gdziekolwiek przez
nazwa_zmiennej_npc = HLP_GetInstanceID (instance_danego_npc);Możesz więc dla każdego wilka zrobić osobne zdanie "wprowadzające", a ono z kolei przypisze do niego "globalną" resztę dialogu.

2. gdzie / w jakim pliku trzeba umieścić skrypt Tigera ??
2. W świecie - robisz to przez aplikację Spacer, dodatkowo w startup.d musisz dodać aktywator.

3. czy można zrobić NPC z 3ds`a czy musi być jednak mds ?
3. Da się, trzeba trochę pokombinować, jednak że jest to sprawa wymagająca pewnej pomysłowości, nie chciałbym tak po prostu publikować rozwiązania.
Podpowiem tylko że musisz zrobić choćby prosty mds bez wpisów animek, użyć jakikolwiek asc, a następnie "ukryć" go i nałożyć model 3D. Ta druga część jest oczywiście trudniejsza :lol2:

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czyli jak bym chciał to zrobić z tymi wilkami muszę zrobić ich jako NPC ? jak tak to mój mod będzie dodawał 500 NPC :lol2:  czy wystarczy mi jeden NPC z jednym ID bo chce uzyskać taki efekt

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
czyli jak bym chciał to zrobić z tymi wilkami muszę zrobić ich jako NPC ? jak tak to mój mod będzie dodawał 500 NPC :lol2:  czy wystarczy mi jeden NPC z jednym ID bo chce uzyskać taki efekt
Oczywiście że mogą wszystkie mieć jedno instance. Po prostu będą przez to całkowicie identyczne. Ja zrozumiałem że właśnie chcesz żeby były osobne ale miały wspólny dialog.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie mi chodzi o to żeby wszystko było wspólne bo chcę dodać oswajanie zwierząt więc przed atakiem próbujemy oswoić oczywiście jak mamy wyuczoną umiejętność. Więc starczy jeden NPC, ID i jeden Dialog ?

Tak trochu zdradziłem co zamierzam dodać w wersji 0.2 :lol2:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
nie mi chodzi o to żeby wszystko było wspólne bo chcę dodać oswajanie zwierząt więc przed atakiem próbujemy oswoić oczywiście jak mamy wyuczoną umiejętność. Więc starczy jeden NPC, ID i jeden Dialog ?

Tak trochu zdradziłem co zamierzam dodać w wersji 0.2 :D
Wtedy z kolei "oswoisz" wszystkie na raz.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a więc mój mod będzie dodawał 500 NPC ^_^  dzięki do zamknięcia


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry