Gothic - Ingerowanie w horyzont 1210 1

O temacie

Autor projekt

Zaczęty 6.04.2015 roku

Wyświetleń 1210

Odpowiedzi 1

projekt

projekt

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. W Gothic 2  mamy możliwość zmniejszzania i zwiększania zakresu widoczności mapy i wyświetlanych obiektów. W dzisiejszych czasach możliwości komputerów polepszyły się i przydało by się zwiększyć  ten zakres wybiegając poza maksymalną skale narzuconą przez twórców Gothic.
Moje pytanie: Jak powiększenie zakres widzialności obiektów przez głównego npc?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jak powiększenie zakres widzialności obiektów przez głównego npc?
Za pomocą wybranego narzędzia możesz odpalić funkcję z silnika która wyłącza ograniczanie zasięgu widzenia - tą samą która jest uruchamiana przez konsolową komendę zhighqualityrenderer. W przypadku GTools wyglądałoby to tak:
gtl_evalConsole("zhighqualityrenderer");Analogiczny efekt można osiągnąć Ikarusem, G2Ext czy twoim własnym narzędziem udostępniającym internale silnika.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry