Zmienne przypisane do pancerzy bandytów 3071 5

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 6.01.2015 roku

Wyświetleń 3071

Odpowiedzi 5

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poszukuje tych zmiennych przypisanych do pancerzy które odpowiadają za to że NPC nas atakują.
W folderze C_PlayerIsFakeBandit są podane tylko 3 pancerze i tu można wyłączyć tą opcję wpisując FALSE zamiast TRUE
itm = Npc_GetEquippedArmor(oth);
if ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_BDT_M) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem (itm, ItAR_Thorus_Addon) == FALSE)
|| (Hlp_IsItem (itm, ITAR_BDT_H) == TRUE))

Skopiowałem sobie modele i animacje pancerzy z g1 ze starego obozu które były w modzie Returning ale wszystkie one też mają to przypisane że NPC odrazu atakują.

W samych skryptach pancerzy niema żadnej linijki która by odpowiadała tej funkcji.

Ewentualnie mógłbym jakoś zmienić plik C_PlayerIsFakeBandit żeby w ogóle nie działał i problem z głowy.

Jakieś pomysły co można wykombinować ?
Bo narazie widze tylko możliwość żeby zrobić wszystko od nowa czyli przenieść pancerze (modele i animacje ) z G1 do G2, napisać od nowa skrypty i dać nowe tekstury.
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chce mieć pancerze z g1 ze starego obozu czyli cieni i strażników w moim modzie. Oczywiście (g2NK).
W tym dwa pancerze będą miały ten sam model lecz inną teksturę.

Zmieniłem tą linije z TRUE na FALSE
if (Npc_HasEquippedArmor (oth)
Wtedy pancerze są ok, ale jak zdejmę to NPC mnie atakują


EDIT
Poprawiłem ten plik tak jak był i wygląda na to że jest odziwo dobrze. Gdy zakładam pancerze na NPC i próbuje z nimi rozmawiać to niechcą gadać mówiąc żebym założył właściwe ubranie ale to jest mało istotne. Gdy mam na bohaterze to normalnie rozmawiają i nie atakują.
Hmm, dziwne.

EDIT2
Jak daje zbroje Thorusa na FALSE to wszystkie inne też są "bandyckie" i NPC atakuje.
Kolejny problem to taki że nawet jak dam sobie spokój z tą zbroją Thorusa żeby tylko pozostałe śmigały to jednak NPC nie chcą z nami gadac gdy dołączymy do gildi. Wcześniej rozmawiali ponieważ byłem bez gildi
NPCty mają gildie SLD czyli najemników. To chyba już dało by się gdzieś ustawić... chyba
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Tak, jest plik, który odpowiada za to, czy NPC chce z nami gadać zależnie od założonej zbroi.
Przedrostek C_

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Absolutnie nie zmieniaj true na false

Zmieniłem tą linije z TRUE na FALSE
(...)
jak zdejmę to NPC mnie atakują

(...)

Jak daje zbroje Thorusa na FALSE to wszystkie inne też są "bandyckie" i NPC atakuje.

Przykro mi, ale tobie już najwyraźniej nikt nie może pomóc.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, jest plik, który odpowiada za to, czy NPC chce z nami gadać zależnie od założonej zbroi.
Przedrostek C_

C_RefuseTalk

Udało się

if C_PlayerHasFakeGuild (slf,oth)
&& (self.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
return FALSE;
};

return FALSE; //DEFAULT

Dałem na default i już się nie sapią
Z pancerzem thorusa już sobie jakoś pokombinuje
Dzięki za pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry