Poszukuje tych zmiennych przypisanych do pancerzy które odpowiadają za to że NPC nas atakują.
W folderze C_PlayerIsFakeBandit są podane tylko 3 pancerze i tu można wyłączyć tą opcję wpisując FALSE zamiast TRUE
itm = Npc_GetEquippedArmor(oth);
if ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_BDT_M) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem (itm, ItAR_Thorus_Addon) == FALSE)
|| (Hlp_IsItem (itm, ITAR_BDT_H) == TRUE))
Skopiowałem sobie modele i animacje pancerzy z g1 ze starego obozu które były w modzie Returning ale wszystkie one też mają to przypisane że NPC odrazu atakują.
W samych skryptach pancerzy niema żadnej linijki która by odpowiadała tej funkcji.
Ewentualnie mógłbym jakoś zmienić plik C_PlayerIsFakeBandit żeby w ogóle nie działał i problem z głowy.
Jakieś pomysły co można wykombinować ?
Bo narazie widze tylko możliwość żeby zrobić wszystko od nowa czyli przenieść pancerze (modele i animacje ) z G1 do G2, napisać od nowa skrypty i dać nowe tekstury.