Zmiana obiektu VOB na NPC 2745 3

O temacie

Autor wawiz

Zaczęty 18.01.2014 roku

Wyświetleń 2745

Odpowiedzi 3

wawiz

wawiz

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, od razu mówię że jestem totalnie zielony, chciałbym się dowiedzieć czy da się w jakiś prosty sposób zrobić abym w gmp mógł  obiekt VOB (np strach na wróble) przywołać jako npc. Potrzebuję tego do stworzenia placu treningowego (wywoływanie skryptu poprzez trafienie npc). Jeśli się da to prosił bym o opisanie.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Z tymi trafieniami, możesz skorzystać z triggerów reagujących na obrażenia (jak w świątyni Śniącego w G1 z przyciskami aktywowanymi łukiem). 
Nie rozumiem co masz na myśli przez "przywołać jako npc". Jeśli chodzi ci o użycie komendy normalnie używanej do przyzywania npc, to nie przywołasz nią voba. Możesz zrobić npc który będzie wyglądał jak vob, ale to trochę zabawy z mds'em i różnymi hackami. Nie możesz tych vobów zwyczajnie umieścić edytorem świata? GMP nie ma funkcji do wstawiania vobów w trakcie gry?

wawiz

wawiz

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi o to że jest CallBack który wywołuje się przy trafieniu (gracza, npc ,potwora) w GMP i chcę atakować np tarczę która "jako trafiony NPC" wywoła ten CallBack.
Dlatego chcę jakoś stworzyć npc lub nowego potwora z wyglądem jakiegoś voba.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana obiektu VOB na NPC
#3 2014-01-18, 23:40(Ostatnia zmiana: 2014-01-19, 01:08)
Cytuj
chcę jakoś stworzyć npc lub nowego potwora z wyglądem jakiegoś voba.
Noo, to już tak jak napisałem do zrobienia, musiałbyś tylko stworzyć mu specjalny mds. Najprostsze co przychodzi mi do głowy to stworzyć mu całkiem nowy jednokostkowy szkielet i ustawić statyczne "ciało" w formie modelu voba (musiałbyś z każdym vobem robić tak oddzielnie). Właściwie to przychodzi mi do głowy jeszcze parę rozwiązań, ale wszystkie wymagałyby długiego eksperymentowania i sprawdzania czy nie mają dziwnych efektów ubocznych.

//edit: właściwie możesz zrobić to tak jak zasugerowałem w tym tutorialu: http://themodders.org/index.php?topic=16215.0
Czyli voba wstawić prawie normalnie, a po prostu w jego miejscu dać nieruchomego i niewidzialnego npc wstawionego Spacerem.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry